mihin ehkäisyyn luotat?

Paljon puhutaan ehkäisyn pettämisestä. Olen niin hedelmällistä sorttia etten uskalla lähteä kokeilemaan minipillereiden tehoa, joten kumiukkoon ollaan luotettu. Neuvolalääkäri vakuutti että hormonikierukan ehkäisyteho on 100 %, mutta raskauspelkoni on niin kova että en vakuuttunut. Täällä on ollut lukemattomia viestejä jopa kierukan pettämisestä.

Kysytään siis toisinpäin, mikä ehkäisy teillä EI ole pettänyt?

Vastaan omaan kysymykseen: kondomi.
 
Mikään ei ole 100% teho, vaikka lääkäri sanoisi mitä! Tuttavapiirissä on vauvoja syntynyt pillereistä huolimatta ja yksi kierukan kanssa... Mä luotan sterilisaatioon, se on tehokkain, siinäkin raskauden mahdollisuus on 0,4%...
 
Mä "luotan" tällä hetkellä minipillereihin.. mulla ei kovin paljon ehkäsymahdollisuuksia ole, niin noi on paras vaihtoehto.. mä olen molempia lapsia yrittäessä tullu heti raskaaksi ja nyt kun mulla ei ole menkoja noitten pilsujen takia, niin en kovin luottavaiseksi itteäni tunne.. mutta kyllähän noissa on sama mahdollisuus% tulla raskaaksi kun yhdstelmäpillereilläkin.. ? olikohan jotain kahden prosentin luokkaa..
 
ehkäisypiikkiin, teho alkaa heti kun aine on pistetty kankkuun, 3 kk annos maksaa 7,60 e. Joten ei ole kallista. Eikä tarvitse joka päivä muistaa ottaa mitään ehkäisyä.
 
Mulla toimi cerazette pillerit...Oli vaan raivostuttavat, ku piti niin tarkasti muistaa ottaa.

Nyt on kuparikierukka, ja vähän väliä pelkään, että oon raskaana. :D Mutta, on suorittanut tehtäväänsä kahdeksan kuukautta. En vissiin vielä oikein luota tähän......Tuntuu, et nuo miehen siittiön on sellaisia pikkusonneja et menee läpitte vaikka muurin ja kestää viikonkin odotusajan.

Kortsuun mä vähiten luottasin... :whistle:

Sit ku oon tarpeeksi iso, niin pistetään putket poikki.
 
Edellisen kirjottajan miehen sittiöt ovat samanlaisia kuin mieheni :D Pitkäikäistä ja kaiken läpäisevää laatua =)

Kuparikierukkaan luotan vähiten, itselläni sekä parilla ystävälläni se on pettänyt. Myös kondomin oikeaoppisesta käyttämisestä huolimatta 2 tuttua on raskautunut -silti se meillä käytössä.
Mininkään ehkäisyyn en osaa luottaa -jotkut lapset vain tahtovat syntyä tähän maailmaan vaikka läpi sen harmaaan kiven ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:
Paljon puhutaan ehkäisyn pettämisestä. Olen niin hedelmällistä sorttia etten uskalla lähteä kokeilemaan minipillereiden tehoa, joten kumiukkoon ollaan luotettu. Neuvolalääkäri vakuutti että hormonikierukan ehkäisyteho on 100 %, mutta raskauspelkoni on niin kova että en vakuuttunut. Täällä on ollut lukemattomia viestejä jopa kierukan pettämisestä.

Kysytään siis toisinpäin, mikä ehkäisy teillä EI ole pettänyt?

Vastaan omaan kysymykseen: kondomi.
tuota, tuolhan oli joskus ketju missä aika moni sanoi että kumista huolimatta tullut raskaaksi -ja siis siten ettei itse todellakaan ole huomannut et olis kumi rikki tms. käynyt eli ts. mikään ei liene 100% tapa...

ja meillä on kans niitä sitkeitä ja pitkäikäsiä pikku-uimareita vissiin :LOL: :LOL: :LOL:
 
joSSSu sanoki et puuterinväriset sloggit tehoo 100%, niin mulla on kans yhet semmoset flanelliset pyjamahousut joista mies heti tietää et ny on turha vongata :LOL: ite alotin just popsimaan microlutoneita, saa nähä uskallanko siltikään luopua kumista. jos migreeni pahenee ni sitä jää pilsutki pois. kunhan kummallaki tulee 30v täytee ni molemmilt putket poikki, kaks lasta on ihan nokko meille. tuntuu ettei tässä uskalla enää ollenkaa harrastella mitään, pelko raskaudesta on niin suuri.
 
Pillerit oli nuorempana.Unohtelin jne....sain Sitten hormonikierukan.Välissä tein toivotun lapsen =) sitten ehkäisykapseli-se lihotti ja otin kuparikierukan jonka poistin nyt kun tehtiin tämä toivottu 2 =) Ja seuraavaksi sterilisaatio. =) Minusta huolettomin oli kuparikierukka koska ei ollut hormonisivuvaikutuksia jne.Kunhan tottui niihin suht runsaisiin menkkoihin 3.5 vkn välein :whistle:
Tosin olen kuullut että kupari on pettänyt tutulla :/
Eli varmin lienee selibaatti :| Vähiten luottaisin kumiin :eek:
Niin ja taisimpa kuulla kuinka miehen työkaverin vaimolla syntyi lapsi vaikka olikin steriloitu :)
 
Mä olen syönyt kauan pilleitä hoitivat hommansa ja nyt on kuparikierukka ja luotan siihen jos tulen raskaaksi sitten tule.... mikään ei ole 100%:n muutakuin pidättäytyminen ja tosiaan ei kiitos! :LOL:
Kyllä mä sen verran seksistä tykkään :LOL:

Lapset ovat jumalan lahjoja, lapset saadaan ei niitä tehdä!! (ps. en ole uskovainen tuo on vain mun mottoni...keskenmenon jälkeen)
 

Yhteistyössä