Hakutulokset

  1. S

    Kärcher imevä höyrypesuri! Neuvoja, käyttökokemuksia?

    Heippa, Eilen tuli kauan odotettu imevä höyrypesurimme, Kärcher sv 1902. Mutta käyttöönotossa tuntuu olevan kovasti vaikeuksia, en millään meinaa ymmärtää käyttöohjeita (liekö raskaus pehmentänyt pään..). Eli jos jollain on kokemuksia niin ottaisin mielellään vastaan, ainakin seuraavat...
  2. S

    2-v synttäreiden suolaiset tarjottavat? Apuja! :o)

    Nyt olisi hakusessa hyviä suolaisia tarjottavia pojan 2-vuotissynttäreille. Ajattelin jos tekisin wrappeja (kana + savuporotäyte) ja sitten pieniä kolmiovoileipiä esim. kinkkutäytteellä. Onko kellään antaa hyviä ohjeita esim. juuri noiden voileipien kinkkutäytteeseen? Muutkin suolapalojen...
  3. S

    herttamainen kohtu?

    Onko kenellekään kokemusta herttamaisesta kohdusta? Ensimmäisessä raskaudessani tälläista ei ollut/huomattu. Nyt kävin pari viikkoa sitten alkuraskauden ultrassa jossa lääkäri kysyi että onko mulle sanottu aikaisemmin herttamaisesta kohdusta. En ole ikänä tällaisesta kuullutkaan. Lääkäri väitti...
  4. S

    toinen pelkosektio päätös?

    Hei, Onko täällä ketään jolle olisi tehty synnytyspelon takia useampi kuin yksi sektio? Itselläni on raskaus ihan alussa vasta ja esikoiseni sain vajaa pari vuotta sitten pelkosektiolla. Nyt mietityttää että onko tässä toisessa raskaudessa sektiopäätöksen saaminen helpomman takana kuin...
  5. S

    Sektioita tekeviä yksityissairaaloita?

    Heippa! Onko kenelläkään tietoa että joko Suomessa on muitakin yksityisiä sairaaloita jotka tekevät sektioita kuin Kuopiossa?
  6. S

    1,5 - 2 vuotiaiden päänympärysmittoja?

    Heippa, Minkämoisia päänympärysmittoja teidän 1,5 - 2 vuotiailla on. Meidän poitsulla 1 v 8 kk oli tuossa muutama kuukausi sitten kun viimeksi mitattiin niin 52 cm. Ollaankin kyllä sitten käyty kontrolleissa sen takia (vaikkakin tuntuu olevan sukuvika). Nyt en ole mitannut mutta varmaan...
  7. S

    APUA! Välikausihaalari pojalle?!

    Mistä ihmeestä löydän pojalle 92 cm:sen välikausihaalarin? Kaikkialla vastaus on sama eli ne myydään keväisin. Mutta keväällä kun ei ollut tarvetta ja nyt on. E-Pohjanmaalla päin asustellaan. Olen kiitollinen jos joku tietää vinkata.
  8. S

    Lapualaisia paikalla? Päivähoitoasiaa!!

    Lastani yritetään laittaa hoitoon pph:lle jolla jo ennestään 4 lasta (-03, -04, -05 sekä oma poikani -06 syntynyt). Kieltäydyin ko. hoitopaikasta. Lain mukaan pph:lla saa olla enintään 4 alle kouluikäistä lasta hoidossa, oma mukaanlukien sekä yksi puolikas joka sekin eskarilainen. Kuinkahan...
  9. S

    Perhepäivähoidon ryhmäkoko?

    Heippa. Olen hakenut pojalle hoitopaikkaa (ensimmäinen lapsi, ensimmäinen hoitopaikka). Perjantaina sain kuulla että poikaani on kaavailtu pph:lle jolla jo ennestään neljä lasta täysipäiväisesti (kaksi -03, yksi -04, yksi -05 ja sitten meidän poika -06 syntynyt). Nyt kun olen netistä kattonut ja...

Yhteistyössä