Hakutulokset

  1. A

    1-vuotis kuvausvaatteet

    Mitä teidän lapsilla on ollu päällä 1-vuotis kuvauksissa? Meillä tytöllä oli mekko ja pojalla kauluspaita tasmaniantuholais-kravatilla sävytettynä :saint: Mut mitähän sitä laittas kuopukselle,pojalle...?
  2. A

    Eskarilaisten kengät?

    Niin...tytöllä alkoi eskari maanantaina.Vaatteita hommasin mut kengät unohdin kokonaan :headwall: Lenkkarit on ja kumikengät,siinäpä ne.Millaset syyskengät olis hyvät,kivat ja käytännölliset ja mistä sais tilattua?
  3. A

    Ideoita hiustenkasvatusvaiheeseen!!

    Mulla hiukset olkapäille joissa lievää luonnonkiharaa.Etuhiukset taasen on nenään asti.Kasvattaa haluan vielä jonkin verran mut jotain pitäis näihin tehä,kyllästyttää :/ Onko pehmennys jo aikansa eläny juttu?Permanenttia en halua pienten kiharoiden takia... Vai olisiko jotain muita...
  4. A

    Osaisiko joku auttaa?

    Sovin erään palstalaisen kanssa ostavani häneltä vaatteen.Hän laittoi sen tänään postiin.Kysymys kuuluu,että pitääks mun ekaks maksaa se hänen tililleen ennen kuin saan paketin postista ulos? Ja täytyykö maksaa pankkiin että saan kuitin vai käykö netin kautta?
  5. A

    Miten laitetaan jollekin yytä????

    Hitsi ku on kauan kauan aikaa ku viimeksi olen laittanu ni ei osaa eikä muista.Ei ni ei.Jos joku viittis mua valistaa...kiitti.
  6. A

    vauvan liikkeelle lähteminen

    Poju kääntyi ekan kerran vatsalleen äskettäin 6,5kk ikäisenä. Kaksi aiempaa kääntyi "jo" 5kk iässä. Mietin vaan että miten muilla jotka kääntyneet vähän myöhemmin,ovat lähteneet liikenteeseen,kontanneet ja niin poispäin. Ovatko piankin oppineet uusia menotapoja? :)
  7. A

    luuydinnäyte lapselta

    Aattelin kysyä täältäkin jos saisi nopeammin vastauksia. Onko kenenkään pieneltä lapselta otettu tätä näytettä?
  8. A

    Luuydinnäye

    Onko kokemusta?? Minkä ikäinen lapsi oli kun kyseinen toimenpide tehtiin? Kauanko joutui olemaan sairaalassa? Mistä se otetaan? Ja jos tulee jotain muuta mieleen ni mielelläni kuulisin! Meidän pojulta,kohta 6kk,otetaan näillä näkymin lähitulevaisuudessa.....
  9. A

    Lihasten nykiminen...

    .....kuntolenkin jälkeen?Onko muilla? Itellä tahtoo reisilihaksia nykiä jonkun minuutin lenkkeilyn jälkeen.... Onkohan normaalia :/
  10. A

    Pepti-Juniorista...

    Onko kellään käytössä kyseinen jauhe-maito? Onko tullut ummetusta tämän käytöstä tai muita oireita?
  11. A

    Paiseet vaippa-alueella

    Ovatko lähteneet itekseen kotikonstein vai onko ollut bakteeritulehdus johon on tarvittu antibioottikuuri?Meidän 4kk vauvalla vaivasi jonkin aikaa kunnes tulehtui kunnolla!!!
  12. A

    Aukioloajoista?

    Tietäiskö joku kertoa Kirrin tavaratalon aukioloajan lauantaisin? Entä Citymarketin ja Prisman vai mitä kauppoja nyt ovatkaan 4-tien varressa?Asutaan parinsadan kilsan päässä näistä kaupoista ni tietäs millonka mennä!
  13. A

    nenä-mahaletkusta

    Onko kellään kokemusta nenä-mahaletkun käytöstä? Vaihdoitteko itse lapsellenne vai käytittekö lääkärissä? Kauanko joutui olemaan? Miten lapsi itse suhtautu asiaan?
  14. A

    Vauvan röyhtäyttäminen?

    Mitä mieltä olette?Tartteeko vauvaa röyhtäyttää ellei ole ilmavaivoja? Meidän poju pulauttelee niin herkästi ni ihan senkin takia olen jättänyt röyhtäyttelyt yleensä väliin.
  15. A

    Pään seuraaminen käsistä vedettäessä

    Meidän Aleksi-poika on muutaman päivän päästä 2kk ikäinen. Päätään ei ota mukaan kun käsistä vetää,mut mahallaan ollessaan kannattelee ihan kivasti.Minkä ikäisinä teillä muilla vauvelit ovat kannatelleet päätään käsistä vedettäessä? Neuvolassa sanoivat tosiaan että jumppuuttaa mahallaan...
  16. A

    Kastepäivän tarjottavat?

    Kastepäivä lähenee...olis parin viikon päästä.Nämä aattelin tehdä,täytekakun ja pullapitkon ostan leipomosta ja voileipäkakun tekee kaveri :D Piparit kaupasta. Olisko jollain hyviä lisävinkkejä??? täytekakku kuivakakku tumma ja vaalea suklaapiirakkaa pullapitko pipareita 2 sorttia...
  17. A

    Aineenvaihduntahäiriö

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä?Meidän pojalla viikon iässä korkeat maksa-arvot ja ilmeisesti jokin aineenvaihdunnan häiriö on kyseessä.Tarkkaa tietoa ei vielä ole vaan tuloksia edelleen odotellaan. Onko hoitona ruokavalio vai lääkehoito?
  18. A

    vauvan korkeat maksa-arvot

    Onko kenenkään lapsella ollut korkeita maksa-arvoja ensimmäisten viikkojen aikana?Mikä on ollut syynä?
  19. A

    Vauvan korkeat maksa-arvot

    Onko kellään kokemusta vastaavasta? Mikä oli syynä maksa-arvojen nousuun?
  20. A

    Vauvan korkeat maksa-arvot

    Onko kellään kokemusta kyseisestä? Mikä oli syynä maksa-arvojen nousuun?

Yhteistyössä