nenä-mahaletkusta

Voi vaihtaa itse,kunhan opettelee sen ensin,ja se on todella yksinkertainen tarkistaa että onko keuhkoissa vai ei,aika epätodennäköstä on että menee keuhkoihin.Tiedän monia perheitä jotka vaihtaneet itse.
 
Meidän neidillä oli sairaalassa muutaman päivän 3-4kk ikäisenä. Lääkäri sanoi et lapsilla se on niin ohut ettei ehdi tuntua juuri missään ja se laitto on vain vähän inhottavaa mut sitten kun se on paikallaan niin siihen tottuu eikä sitä enää hoksaa.
 
e
juu mullapa toi letku sattu olemaan sellasta kynän paksuista :) ja letku piti viedä ohutsuoleen asti,magneetti kuvauksen takia..en ymmärrä miks se piti tunkee mulle nenästä kun suun kauttakin olisi varmasti voinut laittaa..ma piteli 3hoitajaa laiton aikana,ja kyllä oli niin vittumaista että..kyllä isollakin ihmisellä siinä itku pääs :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
juu mullapa toi letku sattu olemaan sellasta kynän paksuista :) ja letku piti viedä ohutsuoleen asti,magneetti kuvauksen takia..en ymmärrä miks se piti tunkee mulle nenästä kun suun kauttakin olisi varmasti voinut laittaa..ma piteli 3hoitajaa laiton aikana,ja kyllä oli niin vittumaista että..kyllä isollakin ihmisellä siinä itku pääs :)
Varmasti inhottavaa. Lapsilla se on onneks sellainen ihan ohut läpyskä.
 

Yhteistyössä