Hakutulokset

  1. M

    kuvien lisäys huuto.nettiin?

    Miten ihmeessä se tapahtuu?!?!?!? Latasin kuvat aijaa.comiin ja nyt pitäis saada vaatepaketin ilmoitus tehtyä, mutta kun en saa niitä kuvia lisättyä tekstiin.. Miten se tehdään?
  2. M

    rengasliina vs. manduca/ergo-kantoreppu

    vauvakuume ja vauvapuolelle laitoin aloituksen myös, mutta kysyn täälläkin, miten teillä käytännössä on kokemuksia rengasliinojen, manducan tms käytöstä? Hyviä ja huonoja kaipaan, kun mietin, kumpi olisi itselle se oikeampi vaihtoehto. En halua mitään vaikeasti solmittavaa liinaa, siksi...
  3. M

    rengasliina vs. manduca/ergo-kantoreppu

    miten teillä käytännössä on kokemuksia rengasliinojen, manducan tms käytöstä? Hyviä ja huonoja kaipaan, kun mietin, kumpi olisi itselle se oikeampi vaihtoehto. En halua mitään vaikeasti solmittavaa liinaa, siksi rengasliina tuntuu paremmalle, kuin muut kantoliinat. Vauvaa kannettaisiin...
  4. M

    ovulaatio/raskaus ja vuorotyö

    Miten vaikuttaa yövuorot ovulaatioon ja ovistestiin, kun ne sattuu olemaan juuri kaksi edeltävää yötä ennen oletettua ovista. Entäs raskaana ollessa, oletteko uskaltaneet tehdä normaalisti yövuoroja, vai oletteko saaneet "vapautuksen"? Mua suorastaan kauhistuttaa yövuorot tilanteessa, jos...
  5. M

    Vuorotyö ja ovulaatio/raskaus

    Miten vaikuttaa yövuorot ovulaatioon ja ovistestiin, kun ne sattuu olemaan juuri kaksi edeltävää yötä ennen oletettua ovista. Entäs raskaana ollessa, oletteko uskaltaneet tehdä normaalisti yövuoroja, vai oletteko saaneet "vapautuksen"?
  6. M

    lapsettomuusrunoja

    tuli tuosta tatskapinosta mieleen, laittakaahan tähän pinoon koskettavia, lapsettomuuteen liittyviä runoja, iloisia ja surullisiakin ja niitä runoja ja lauluja, jotka teillä liittyvät tähän lapsettomuuteen/koskettaa. Koitan itsekin keksiä jotain ja laittaa myöhemmin :)
  7. M

    ovistestistä kysymys

    Kyllähän mä tämän olen kuullut ja tietääkin pitäis, mutta vääntäkäähän nyt kuitenkin rautalangasta, miten se meni, eli eilen kp14 oli ovistestissä tasapaksut viivat (mammaksin puikko), tänään ei ollut kuin hyvin haalea testiviiva, eli onko ovis siis ollut eilen vai tänään, tai siis, kun olen...
  8. M

    TSSG

    onko muilla ollut tarkkaa, mihin aikaan kierrosta tssg tehdään? Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen (TYKS*issä ) ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa - kiukuttelin sitten, että ei...
  9. M

    lentokoneeseen raskaana?

    milläs viikoilla vielä pääsi lentokoneeseen lomamatkalle?
  10. M

    luovutettu siittiösoluhoito pariskunnilla

    Onko täällä muita, joilla tämä hoito olisi edessä/suunnitelmissa ja haluaisi vaihtaa mietteitä? Meillä on hyvin vahvassa mietinnässä ja ollaan varovasti prosessia aloittamassakin. Onhan tuossa tuo itseillisten pino, mutta luulen, että meidän mietteet ja ongelmat kuitenkin vähän eroaa...
  11. M

    Vallan kummallinen kierto ja vuoto

    Onkohan kellään kokemusta, kun mulla oli tämä kierto 5pv yli normaalin 28pv. Napukka oli kiinni ja kaukana loppuun asti, pe aamulla vielä kokeilin ja kiinni oli, ei edes sormeen tullut tuhrua (pitikin kokeilla, vaikka tiedän, että tuo elää omaa elämäänsä), sitten yht'äkkiä puoliltapäivin alkoi...
  12. M

    Siittiöiden vähäinen määrä/ml

    Millaisilla siittiömäärillä te, joden miehillä siittiöiden määrä on ollut vähäinen, olette plussanneet ja mikä on teillä ollut hoitomuoto? Meillä oli 0,01 miljoonaa/ml
  13. M

    kohdunnipukassa "pallo"

    mietin tässä itsekseni ja aattelin täällä kysyä, että te, jotka kohdunnipukkaanne olette tutkiskelleen, niin onko se ihan tasamuotoinen, vai onko teillä siinä jotain "kohoumia"? Mulla on toisessa reunassa kivuton noin 0,5cm oleva "pallo". Pitäisköhän siitä huolestua ja soittaa lääkärille? Papssa...
  14. M

    Yle:n uusi sarja

    Voi olla, että tästä on täällä puhuttukin, mutta mitä mieltä olette siitä ylen uudesta kuolemaa käsittelevästä tosi tv -sarjasta? Mun mielestä aihe on aika järkky. Tosi tv - aiheeksi. Asiallisen dokumentin ymmärtäisin oikein hyvin. Aihe on tärkeä ja liikaa vaiettu, mutta ei tuo ole mielestäni...
  15. M

    ovislimat?

    Mitenkäs ne nyt tulikaan? Oviksen aikaan, ennen vai jälkeen? Olen aina kuvitellut pongaavani oviksen ja limat ollut selvät, olen kuvitellut, että ne tulevat oviksen aikaan? Nyt olen juonut greippimehua ihan huumorimielellä ja maustakin pidän (luulin, etten tykkää, mutta sekä valio, että vip...
  16. M

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    mukana menossa 14.2.2008: :hug: Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, 1. ICSI takana Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka...
  17. M

    mikä on "staattiset päivät"?

    mitä on YD:n sivuilla olevat mahdolliset staattiset päivät? Siinähän se kysymys olikin, en ole moista nimitystä koskaan kuullut
  18. M

    mitä on YD:n sivuilla olevat mahdolliset staattiset päivät?

    Siinähän se kysymys olikin, en ole moista nimitystä koskaan kuullut :o
  19. M

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    :wave: Saataisiinko tästä pino aikaan, vai onko tällä ajankohdalle jo omaa pinoa, olisi kiva päästä samaan pinoon sellaisten kanssa, jolla asia vasta aluillaan ja tälle syksylle osuu vaikka eka käynti polilla? Jännitettäisiin yhdessä hoitojen alkua ja etenemistä.
  20. M

    yökastelun hoitokorvaukset, yli 5v-lapselle

    :attn: :attn: :attn: :attn: Tiesittekö, että yli 5-v yökastelijalle saa terveyskeskuksesta (keskusvarasto) ilmaiset vaipat, kannattaa kysellä. (neuvolassa pitäisi tietää, itse en ollut koskaan kuullutkaan, mutta ensi viikolla soitan). Etu on sama, kuin esimerkiksi niillä, jotka...

Yhteistyössä