Hakutulokset

  1. V

    Huonepelaajille perustettu oma kerho

    Jäsenyyttä haettu ;)
  2. V

    E-pillerit..mitä teillä käytössä

    Ensin Merciloneja vähän aikaan : tulos +15kg Vaihdettiin Microgynoniin. Niitä söin reilun vuoden ja raskauduin (tarkoituksella ;) ). Sen jälkeen olen käyttäny e-laastaria. Ei enää pillereitä minulle.
  3. V

    Leikkiikö teidän lapset lastenhuoneessa?

    Millon leikkii, millon ei... Nytkin on osa tavaroista siirtynyt olkkarin puolelle.... :whistle:
  4. V

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Kaipailen "keskipaikkalaista" joka sai pienen pojan. Päivät juttelimme mutta yht.tiedot jäi vaihtamatta. Olen se ikkunapaikalla ollut tytön äiti. (pikasynnyttäjä, sinä synnytit silloin yöllä minun kanssa samoihin aikoihin). Pääsin päivää aiemmin sinua kotiin, samoin ovipaikalla oleva, jäit...
  5. V

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Täällä myös E-Karjala mami. =) Ikää kertynyt 24 vuotta, tyttöjä kaksi (2,5v ja 4,5kk). Ota yhteyttä y-viestillä, myös mese löytyy. ;)
  6. V

    Mikä oli se peli joka alkoi paavo väyrysellä??

    Tajunnanvirta... :whistle: älä pelaa... jäät koukkuun.... :laugh:
  7. V

    APUAAAAAAA!!!???

    Nostelen....
  8. V

    Broilerin suikaleista... Mitä ruokaa...??

    Tätä voisikin kokeilla, olis tarpeet kotona. =) Tuo kookosmaito kuullostaa kans hyvälle, pitää laittaa korvan taakse ja joskus kokeilla. ;)
  9. V

    Broilerin suikaleista... Mitä ruokaa...??

    Mitä kokkaatte yleensä broilerinsuikaleista? Uusia vinkkejä kaipailisin... =)
  10. V

    facebook

    Juu-u :wave:
  11. V

    Montakos vuorokautta siellä synnärillä pidetään nykyisin synnytyksen jälkeen?

    Esikoisesta v.-05 olin su-ke ja kuopuksesta nyt viime syksynä -07 ke-pe. Tämä siis EKKS:sissä. Uudelleen synnyttäjillä oli mahdollisuus päästä kotiin vauvan kanssa jos kaikki oli hyvin, kun vauva oli 2vrk vanha. Jos ikä jäi alle tuon ennen lääkärin tarkastusta, eivät olisi laskeneet. Ovat hirmu...
  12. V

    kolmatta haaveilevat,mutta mies ei..

    Anni-äidille :hug: Nyt ei sitten muuta ku ajoitukset kohdilleen ja kumiukkelit nurkkaan!! :laugh:
  13. V

    kolmatta haaveilevat,mutta mies ei..

    Heipä hei ja hyvää uutta vuotta kaikille! =) Mitäs, mitäs... Anni-äiti taitaa alkaa pian plussaa odottelemaan?? ;) Hieno homma! Meillä ollut hieman hiljaista tuolla makuuhuoneen puolella :whistle: Itse olen niin hirmu väsynyt, en vaan tajua miksi... Yöt saan kyllä nukkua hyvin, kai se...
  14. V

    saa onnitella = 0

    Hirmusesti onnea!!! :flower: :flower: :flower:
  15. V

    uudenvuoden tekstareita

    Pakko nostella...... =)
  16. V

    KIRJOITA OMALLA MURTEELLASI? OV

    Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin? Missä päin asut? Mie: Voitteks työ kaikki syyä...
  17. V

    Miten kauan seurata kotona 4-kuisen oksennustautia?

    Jos tosissaan KAIKKI tulee ulos, niin en kauaa jäisi kotiin seurailemaan. Kyseessä kumminkin vielä niin pieni kaveri että kuivuu todella nopeasti. :/
  18. V

    missä asut???

    Lpr :wave:

Yhteistyössä