Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

mutsi65
Esikoisen kanssa Jorvissa osastolla 6 1.-8.4.96,
toisen kanssa 24.-?.8.98 samalla osastolla,
kolmannen kanssa 18.-22.4.03 jollain tilapäisosastolla kun oli remontti menossa ja
neljännen kanssa 2.-6.2.06 kutosella taas.
Tyttöjä kaikki ja sektioituja kaikki paitsi tuo kakkonen..
 
SatKs 10.11-14.11.2004
SatKs 31.3-2.4.2006

Vaan enpä mä siellä mitään tuttavuutta hieronut kenenkään kanssa, päin vastoin olen aika epäsosiaalinen tuollaisissa paikoissa ja tilanteissa. Ei jaksa keskittyä muuhun ku itteeni ja vauvaan.
 
MaijaMehiläinen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja säkkipimee:
TYKS 20.5-24.5.2002 osasto 310
TYKS 13.1-20.1.2004 syntyi 14.1 klo 01.08 ja tutstuin äitiin jonka poika syntyi samana päivänä mut minuutia ennen , kävit myös DIPP infossa samaan aikaan. osasto 311 (meille syntyi tyttö )
TYKS 25.3-28.3.2004 osasto 310
Mä olin 2002 siellä vähän ennen, mut sori kuin sä oot voinu synnyttää 2 kk välein???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lintunen:
TYKS 5.-9.8.2004 osasto 311 huonekaverina tosin entinen työkaveri, joten kivaa oli! Oma vauva teholla, joten kauheasti en tuolla osastolla ollut..

TYKS 4.-7.9.2007 osasto 310 ja oma huone, joten tällä kertaa en muita nähnyt, saati tutustunut..

Laitoin nyt kuitenkin, onhan se kiva lukea jos joku edes ollut samaan aikaan laitoksella.. :)
Mahdoinko mä sitte saada sun privaattihuoneen ko tulin 7.9 samaiselle osastolle ja sain oman huoneen. :D
 
hanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:
TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...

Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla:) huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:
TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...

Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla:) huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia:)
Jos sinul oli Lea lastenhoitajana ni uskonpa, että olit 311 osastolla. Semmonen vaalea vähän vanhempi hoitaja?

 
Kaipailen "keskipaikkalaista" joka sai pienen pojan. Päivät juttelimme mutta yht.tiedot jäi vaihtamatta. Olen se ikkunapaikalla ollut tytön äiti. (pikasynnyttäjä, sinä synnytit silloin yöllä minun kanssa samoihin aikoihin). Pääsin päivää aiemmin sinua kotiin, samoin ovipaikalla oleva, jäit silloin huoneeseen yksin. Kotoisin olit Taipalsaarelta. Muistelin että oli puhetta että kaksplussalla käyt? Laita y-viestiä tulemaan jos satut tämän huomaamaan! =)
 
Harmaa
En voi löytää ainakaan huonekaveriani... Olin synnyttämässä 5/2002 ja 3/2006 SeKS. Molemmilla kerroilla olin yksin kahden hengen huoneessa. Eka kerralla toisen sängyn paikalla oli tyhjä tila ja toisella kerralla sentään mun kaverina tyhjä sänky.
 
hanna
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:
TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...

Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla:) huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia:)
Jos sinul oli Lea lastenhoitajana ni uskonpa, että olit 311 osastolla. Semmonen vaalea vähän vanhempi hoitaja?
Juu, juuri hän. Hän oli meistä kiva:)
 
Kultasiipi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Juu, muistelisin kanssa että se ei paljosta kiinni ollut että olisit samana päivänä kotiin päässyt. :)
Onneksi olkoon toisesta tytöstä, siellä isoveli joutuu vielä kahden pikkusiskon kanssa koville. ;)
Miten teillä on mennyt?
meillä on menny yllättävän hyvin :) vaavi nukkuis yöt läpeensä mut oon herätellyt viimestän 6 aikoihin aamusta ettei ihan mahottomiin mee.

eikös se niin ollu että te ette ihan tästä sairaalan läheltä ollu? meinaan en tiiä tuntisinko enään teitä näöltä mut ei ainakaan mielestäni olla törmäty missään sen jälkeen :D
Juu, meillä tuota matkaa sinne on jotain 30 kilsaa. Aika harvoin tulee siellä Lahdessa kyllä käytyä.
En mäkään varmaan teitä tunnistais enää, muttei kyllä munkaan mielestä olla törmätty. :)
 
Oys
Meillä esikoinen syntyi OYS:issa..29.11-4.12.03(osasto 13)sairaalan mentiin 29.11, 22.00 aikoihin ja saliin päästiin 23.00 aikoihin ja neiti syntyi aamulla kello 6.00.Eka olin huoneessa mihin tuli samana aamuna huonekaveriksi nainen jolle syntyi poika.(ennestään oli tyttö jo)Taisi nimi olla Veikka Olavi ja joku muukin nimi siinä oli(näin ilmoituksen lehdessä myöhemmin) Me emme pääsee 3 päivän päästä kotiin joten jouduin kolmen hengen huoneeseen vielä yhdeksi yöksi,missä oli Saksalainen nainen vieressä ja ikkunan vieressä 5 lapsensa saanut Kuusamolainen nainen..miehesi oli jostain afrikan maasta.

Minä en juurikaan kenenkään kanssa sairaalassa puhunut joten ei ole tuttuja siltä ajalta.Saksalaista naista olen nähnyt näinä vuosina ja teillä jo kolme lasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Jospa minäkin =)

TAYS

26.6.-28.6.2004 :heart:
Mä olin osastolla 4A 27.6. - 2.7.2004. :wave:

Samassa sairaalassa osastolla 3A tuli oltua sitten 21.-23.7.2006. Huonetoverina oli nuori mukava vaaleahiuksinen äiti joka sai toisen lapsensa. Suurperhe oli haaveissa ja tätä äitiä mietitytti jääkö se vain haaveeksi koska molemmat lapsista syntyivät sektiolla.

Mä olin osastolla 3A, piti vielä tarkistaa kortista ;) mutta siis samaan aikaan ollaan oltu, mut eri osastoilla :) Syntyikö teillä vauva tuolloin 27pvä? Meidän tyttö syntyi juuri 26pvä ja nopsaan tulikin maailmaan kun en kerennyt juuri oleen synnytysvastaanotos kun piti jo lähtee saliin ja tyttö meinasi jo hissiin syntyä :D
 

Yhteistyössä