Hakutulokset

  1. Ä

    miks yh isä ei kelpaa.

    Mulle kelpaisi varsin hyvin ja ottaisin ilomielin vastaan yh-isän. Olen itse yh-äiti ja lapsia mulla on neljä. Eli kyllä ottajia varmasti on!!! Usko mua =) Voimia sulle kauheesti! :hug:
  2. Ä

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Näin on että lapset kustantaa biologinen isä ja äiti. Isä joutuu maksamaan elatusmaksua. Ei yh-äidit tai isät ole mitenkään pimpoja. Kyllä he ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Aina kun ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Niin minäkin luulin että elän tän ukon kanssa elämäni loppuun astikka...
  3. Ä

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Mieheni lähti toisen naisen perään jolla on kaksi lasta. Mä en voi enää tehdä yhtään lasta joten neljään jää. Musta on aika jännä lukea miesten vastauksia. Kyllä se musta kertoo aika paljon ihmisistä. Ei mua ainakaan haittaa vaikka miehellä on lapsia. Lapset todella kasvaa eikä heitä toisen...
  4. Ä

    Yh-äidit ja isät Nurmijärveltä

    Hei! Olisi kiva tutustua teihin ja jutella kuinka olette selvinneet yh-vanhempina. Minulla on tilanne aivan uusi ja jään neljän lapsen kanssa asumaan kun tuleva ex-mieheni muuttaa pois. Ottaa yhteyttä jos vaikka tavattaisiinkin:)
  5. Ä

    Yh-äidit ja isät Nurmijärveltä

    Hei! Olisi kiva tutustua teihin ja jutella kuinka olette selvinneet yh-vanhempina. Minulla on tilanne aivan uusi ja jään neljän lapsen kanssa asumaan kun tuleva ex-mieheni muuttaa pois. Ottaa yhteyttä jos vaikka tavattaisiinkin:)
  6. Ä

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Kertokaa miehet miksi äiti jolla on neljä lasta ei kelpaa kenellekkään? Onko syy naisessa vai lapsissa?
  7. Ä

    Ahistaaaa

    Mä ymmärrän sua tosi hyvin. Ei sun kannata välittää mitä toiset ajattelee tai sanoo koska eivät he elä sun elämääsi. Mä sain tietää uudenvuoden aattona että mun miehellä on toinen lapsi. Ollaan oltu yhdessä 18-vuotta josta 10- vuotta naimisissa ja neljä lasta. Meidän elämäntilanteesta ei tiedä...
  8. Ä

    suhde,jossa kummatkin omalta taholtaan varattuja

    \ kauheeta syyllistämistä, kun sanot että perheenrikkoja! Minä rakastuin varattuun mieheen. En todellakaan häntä VÄKISIN ottanut. Itse teki päätökset, minä jopa jarrutin häntä. Mutta oli niin kova kiire päästä pois hirviö-exänsä luota. Mies oli ihan ahdistunut ja huomasi valoa tunnelin päässä...
  9. Ä

    1972 "meistä tuli ..."

    Heippa! Elokuussa-72 syntynyt neljän lapsen äiti. Vanhin 17 vuotias nuorin viis kuukautta.
  10. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    \ Heips! Aina sanotaan ettei ylipainoinen tule helposti raskaaksi. Minä sanon ja että pyh. Mä olen painanut reilusti yli 90 kg(pituutta 167cm) kun olen tullut raskaaksi ja kolme kertaa! Elikkä ei kun yrittämään :)
  11. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    Mä olen 167 cm pitkä ja painan 95kg :\| On painoa tullut tässä vajaan kymmenen vuoden sisällä 13kg ja raskauksia ollut siinä neljä. Haave olisi saada paino joskus tuonne 75kg paikkeille, mutta mistä se into ja tahto löytyisi? Menee itteni kanssa hermot tässä kun ei millään saa itsestään niin...
  12. Ä

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Itse olen 34-vuotta ja lapsia on neljä. 8v. (syyskuussa 9v.), 7v.,4v. ja 2v. :heart: :heart: :heart: :heart:
  13. Ä

    kohdunpoistosta

    \ Kovat ja kipeät vuodot. Tuntui että kohtu roikkuu alavatsaa vasten. Kipuja en osaa sanoin kuvata. Mitkään muut hoidot eivät auttaneet. Tutkimuksissa selvisi että mulla ei ollut pahemmin kohdunlihasseinää jäljellä ja kohtu oli muutenkin ihan oudon oloinen. Takan a on neljä synnytystä joista...
  14. Ä

    taaperon aukile mietityttää

    Taaperolla ikää vuosi ja kolme kuukautta ja aukile päälaella tuntuu ihan selvästi ja on vähän kuopallaki!!!! onkohan ihan normaali tilanne??? Kuoppa tuntuu vaikka olis nauttinu juomistaki!! yksvuotisneuvolassa en muistanu ottaa asiaa esille ja nyt vähän vaivaa toi asia. =)
  15. Ä

    kohdunpoistosta

    Minulta poistettiin kohtu vajaa vuosi sitten. Tähystyksellä leikattiin ja sairaalassa olin neljä päivää ja sairaslomaa oli reilu kaksiviikkoa. Palautuminen tapahtui pikkuhiljaa. Jos leikataan kunnan sairaalassa niin vuorokausi maksu on 27 euroa jos oikein muistan. Tsemppiä ja muista levätä...
  16. Ä

    Appivanhemmat

    Juu, Oli hauskaa luettavaa toi jalkapalloilijan vaimon juttu appivanhemmistaan, vaikka yleistää ei saisi mutta mulla ollut avioliiton kautta suvussa brittimies ja samanoloisia kokemuksia... Omat appivanhemmat kivoja just eilen anopin kanssa ostoksilla ja syömässä kaupungilla, juteltiin...
  17. Ä

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Jokainen laihduttaa omalla keinollaan. On se sitten pillereitä, painonvartioiden ohjeet tai jotkut muut ruoka hommat. Eikö ole parempi että tuloksia tulee? Asioista kannattaisi ottaa selvää ihan asiantuntijoilta eikä vaan lukea pelkkää tekstiä koska ne eivät todellakaan kerro läheskään aina...
  18. Ä

    Onko muita suurperheitä?

    Mulla on kans neljä lasta v.-97, -99, -02- ja 04 =) Lisää tekisi mieli mutta enempää en voi enää saada :'( Olen kumminkin ihan onnellinen näistä neljästä vaikka aika puhki on aina illalla. Voimia sinulle ja muille vanhemmille!
  19. Ä

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Poika 2995 g, 49,5 cm rv 40+1 Poika 4330g, 53 cm, käynnistetty rv40 Poika 4110g, 53 cm, sektio rv 37 Tyttö 3925g, 49,5 cm, sektio rv 39<br><br>
  20. Ä

    Meilataanko

    :wave: Asun perheeni kanssa Nurmijärvellä. Kaipaisin äitejä kenen kanssa voisi vaihtaa ajatuksia päivän iloista ja suruista. :wave: <br><br>

Yhteistyössä