C4, sen jälkeen Tonalin

Mun on nyt pakko kertoo: Mulla oli lähtörasvaprosentti 28%, nyt olen puoli vuotta syöny ensin Leaderin C4:sta 3kk, sen jälkeen Tonalinia 3kk:tta ja tänään just mitattiin rasvaprossa salilla. Oli pudonnu 15,7 prosenttiin! Mitattiin vielä kahdella eri laitteella, kun en meinannu uskoa todeksi. Tosin olen kyllä vähentäny rasvan käyttöä muutenkin ja liikun säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa. Mutta en silti ois uskonu että noin nopeita tuloksia tulee. Ei menneet rahat hukkaan =)
 
CoPaCaBanGa
Onneks olkoon! :) :flower: kyllä piisaa kesä tulla, iteki hoikistunu ilman mitään sen kummempia ruoka-remontteja tai liikuntaa :D nyt ku sais pari-kolme kiloa pois ja vähä kiinteytettyä paikkoja niin olis tosi Vautsi Vau! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 19:23 Nassu kirjoitti:
Mun on nyt pakko kertoo: Mulla oli lähtörasvaprosentti 28%, nyt olen puoli vuotta syöny ensin Leaderin C4:sta 3kk, sen jälkeen Tonalinia 3kk:tta ja tänään just mitattiin rasvaprossa salilla. Oli pudonnu 15,7 prosenttiin! Mitattiin vielä kahdella eri laitteella, kun en meinannu uskoa todeksi. Tosin olen kyllä vähentäny rasvan käyttöä muutenkin ja liikun säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa. Mutta en silti ois uskonu että noin nopeita tuloksia tulee. Ei menneet rahat hukkaan =)
moikka! Kertoisikko mitä on tuo leaderin C4? mistä sitä saa ja paljon maksaa? Miksi vaihoit sen tonaliniin?
 
C4 on vielä paljon vahvempi valmiste kuin Tonalin. Sillä saa aluksi nopeammin tuloksia. Aineenvaihdunnassa huomaa kyllä merkittävän eron kun söin C4:ää ja moni ystävä on kertonut samaa. C4:n vaihdoin Tonaliniin hinnan takia; 1 purkki C4:ää maksaa 50 euroa tai jos ostaa 2 purkkia niin 45 euroa/kpl. Lisäksi C4:n aiheuttama vessarumba alkaa kyllä pidemmän päälle kyllästyttämään =)

Saa tilattua netistä Junior Fitness Storesta ja lisää tietoa löytyy osoitteesta http://www.c4system.fi/sivu.php

Lisäksi ainakin Ikivireä-myymälät myyvät tuotetta.

Suosittelen kyllä C4:ää älmpimästi painonpudotukseen ainakin alussa, koska antaa niin hyviä tuloksia!
 
Ei mun mielestä tarvitse rekisteröityä, se on kyllä maksutonta. Ihan varma en ole, että pitääkö rekisteröityä. Oon hakenut suoraan tuolta Helsingin asematunnelin Junior fitness-storesta. Sieltä C4-sivulta menee linkkin Junior Fitness:n sivuille niin sieltä saa tilattua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 20:07 Nassu kirjoitti:
Jos se NIIIIN vaarallista olis niin tuskin se olis markkinoilla ja ei sitä varmaan mainostettas vähän väliä telkkarissakaan... :LOL:
Oikeastiko olet noin yksinkertainen? Juuri sinunlaisiasia ihmisiä varten joudumme elämään isoveli-valvoo -yhteiskunnassa.
 
Niin no eipä ne tupakka ja alkoholikaan mitään terveystuotteita ole ja silti niitä mainostetaan. No enivei, tämmöisen löysin:

C4 SYSTEMIN:n Forskoliini (Forsleantm)kilpirauhasta stimuloiva vaikutus (voimakkuudeltaan verrattavissa thyrotropiiniin TSH2 ) on toinen olennainen painonpudotukseen vaikuttava tekijä. Kiihtynyt kilpirauhastoiminta lisää aineenvaihduntaa ja termogeneesiä. Forskoliinin uskotaan vaikuttavan insuliinin erityksen säätelyyn, joka taas vaikuttaa paitsi hiilihydraattiaineenvaihduntaan, myös rasva- ja proteiiniaineenvaihduntaan.

Insuliinia ja sitä kautta verensokerin arvoja voi säädellä ihan ravinnollakin. Kumma homma, että kukaan ei muka usko karppaukseen ja silti markkinoille tuppaa koko ajan jotain kilostoppareita tms. jotka vaikuttavat verensokeriin...
 
Kausikarppaaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 09:41 Selenicereus kirjoitti:
Niin no eipä ne tupakka ja alkoholikaan mitään terveystuotteita ole ja silti niitä mainostetaan. No enivei, tämmöisen löysin:

C4 SYSTEMIN:n Forskoliini (Forsleantm)kilpirauhasta stimuloiva vaikutus (voimakkuudeltaan verrattavissa thyrotropiiniin TSH2 ) on toinen olennainen painonpudotukseen vaikuttava tekijä. Kiihtynyt kilpirauhastoiminta lisää aineenvaihduntaa ja termogeneesiä. Forskoliinin uskotaan vaikuttavan insuliinin erityksen säätelyyn, joka taas vaikuttaa paitsi hiilihydraattiaineenvaihduntaan, myös rasva- ja proteiiniaineenvaihduntaan.

Insuliinia ja sitä kautta verensokerin arvoja voi säädellä ihan ravinnollakin. Kumma homma, että kukaan ei muka usko karppaukseen ja silti markkinoille tuppaa koko ajan jotain kilostoppareita tms. jotka vaikuttavat verensokeriin...
Vaan minäpä uskon karppaukseen. Minulla ainakin toimii. Laihdutus ei ainakaan kaadu siihen että on aina nälkä. :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 10:26 Kausikarppaaja kirjoitti:
[Vaan minäpä uskon karppaukseen. Minulla ainakin toimii. Laihdutus ei ainakaan kaadu siihen että on aina nälkä. :p :p
No sittenhän meitä on jo ainakin kaksi ;) Eipä vaan, kyllä tällekin palstalle on ilmestynyt jo paljon kyselyitä. Kaksplussassa olikin ihan asiallinen juttu karppauksesta, liekö siitä peruja sitten.
 
Jokainen laihduttaa omalla keinollaan. On se sitten pillereitä, painonvartioiden ohjeet tai jotkut muut ruoka hommat. Eikö ole parempi että tuloksia tulee? Asioista kannattaisi ottaa selvää ihan asiantuntijoilta eikä vaan lukea pelkkää tekstiä koska ne eivät todellakaan kerro läheskään aina totuutta. Tsemppiä kaikille laihduttajille!!
 
hei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 19:23 Nassu kirjoitti:
Mun on nyt pakko kertoo: Mulla oli lähtörasvaprosentti 28%, nyt olen puoli vuotta syöny ensin Leaderin C4:sta 3kk, sen jälkeen Tonalinia 3kk:tta ja tänään just mitattiin rasvaprossa salilla. Oli pudonnu 15,7 prosenttiin! Mitattiin vielä kahdella eri laitteella, kun en meinannu uskoa todeksi. Tosin olen kyllä vähentäny rasvan käyttöä muutenkin ja liikun säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa. Mutta en silti ois uskonu että noin nopeita tuloksia tulee. Ei menneet rahat hukkaan =)
paljo sulta on senttejä lähteny? kuinkahan hyvin vaikuttais meikäläisellä ku liikun vaan sen verran mitä käyn vaunujen kans kaupungilla pörräämässä? :whistle:
 

Yhteistyössä