Hakutulokset

  1. H

    Joskohan pian raskaaksi...?

    Pitkästä aikaa taas palstalla. Kesä meni ihan muila palstoilla kun omia häitä suunniteltiin. Tasan 2 viikkoa oon sit uutta nimee yrittäny opetella... Nyt ollaan miehen kans alettu haaveilemaan sisarrusta tolle meidän 3,5 vee tytölle. Kunhan menkat loppuu ni sit lähti yritykset. Toivotaan et...
  2. H

    Mistä sais nukenistuimen lapsen pyörään?

    Meillä on kaks cittaria ja toisessa ei ainakaan oo, mut täytyy kädä kattoo toinen ja Anttila. Lisää vinkkejä otetaan vastaan!!! :attn: :attn:
  3. H

    Mistä sais nukenistuimen lapsen pyörään?

    Tiimarissa? Millanen kiinnitys siinä? Mihin kiinnitetään?
  4. H

    Mistä sais nukenistuimen lapsen pyörään?

    Meidän tytteli haluaa sellasen ehottomasti ja sitä on kovasti yritetty etsiä tuloksetta. Osaisko kukaan auttaa? Mistä sellasen sais? Yhessä kaupassa oli ollu, mut oli jo loppunu eikä kuulemma tuu lisää. Sit toisessa kaupassa oli sellanen joka kiinnitetään tarakkaan, mut tytön pyörässä ei oo...
  5. H

    Kuka on laatinut vieraslistan häihinne? Onko häihinne kutsuttu esim. perhettä,

    ja meidän häihin ei todellakaan tuu mitään vanhempien kavereita/tuttuja, vaan sellasiaihmisiä jotka me tunnetaan ja halutaan sinne.
  6. H

    Viherpeukalot auttakaa!

    En ohittanu vastaustasi harmauden vuoksi. Katoin vaan et oli saman tyyppinen kun toi toinen. Käykö salaojituksena pihalta kerätyt kivet? Minkä kokosia niiden pitäs olla? Enkä tietenkään nyt ees kuvittele et laittasin sinne mitään hirmusia murikoita...
  7. H

    Jos häät on 1.9.2007, ni millon kannattas lähettää kutsut?

    Ite ollaan aateltu vähän et jos vaikka heinäkuussa... Onko liian myöhästä?
  8. H

    Viherpeukalot auttakaa!

    Taidan tolle yhelle vaihtaa sit mullan nyt kun sillä on aina sitä valkosta mömmöö. Käyö hiekaks ihan vaikka pihalta kerätty hiekka? Entäs sit noihin parvekelaatikoihin, voinko niihin laittaa vaikka samaa millä hiekotetaan pihoja talvella?
  9. H

    Älkää nyt ampuko mua,mutta haluan hymiöitä

    Miten saatte näkyviin sen kuvan?
  10. H

    Älkää nyt ampuko mua,mutta haluan hymiöitä

    http://www.mesenet.org/hymiot/2/MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(61).gif Nyt vähän jännittää...
  11. H

    Viherpeukalot auttakaa!

    Mulla ois pari ongelmaa ja kun ite oon ihan onneton noitten rehujen (siis kukkien) kanssa ni kysäsenpä jos vaikka jopku täällä osais auttaa... Kannattasko porata pieni reikiä parvekelaatikon pohjaan enne kun sinne istuttaa mitään? Aattelin vaan et jos silleen valus ylimääräset vedet pois ja...
  12. H

    Mistä sais ruusun terälehtiä?

    Oon joutunut olemaan jonkun aikaa pois koneen ulottuvilta ja kävin nyt kattomassa tätä alotusta. Monta mielipidettä on tullu puolesta ja vastaan. Musta punaset terälehdet ois ollu kauniita heitellä. Jos ne kerta ei oo hyviä, ni mitä te sitte ootte heitelly häissä? me ei haluttas riisiä eikä...
  13. H

    Onkos tapana ostaa miehellekin vihkisormus?

    \ Juu, kihlasormus löytyy. Voisko siis siihen saada uuden kaiverruksen edellisen rinnalle ja se sama toimisi siis kihla- ja vihkisormuksena. Mies kun ei kahta halua.
  14. H

    Onkos tapana ostaa miehellekin vihkisormus?

    Entä jos ei osta, ni miten sit sormusten vaihdot? Eikö miehelle laitetakaan sit sormusta vai laitetaanko kihlasormus sillon?
  15. H

    Vihkisormuksen ostosta

    Onko tapana et morsian on mukana vihkisormuksen ostossa vai pitäskö miehen ostaa se salaa? Vai onko sillä mitään merkitystä? Kumpi on tapana?
  16. H

    Hääkampauksesta ja meikistä, kumpaa suosittelette?

    Nostanpa vielä tätä.
  17. H

    Hääkampauksesta ja meikistä, kumpaa suosittelette?

    \ Mut kyllähän tossa toisessaki suunnitellaan se etukäteen.
  18. H

    Hääkampauksesta ja meikistä, kumpaa suosittelette?

    Olis kaks vaihtoehtoo: 1. Kampaajan yhteydessä on kauneushoitola jossa siis sais molemmat samasta paikasta. Ainakaan kampaajalla ei kuulu koekampausta, vaan yhessä sitä suunnitellaan etukäteen ja katotaan malli millanen tulee. Ei siis tee kahteen kertaan samaa kampausta. Tulis halvemmaks 2...
  19. H

    Laitetaas tähän hyviä vinkkejä häitä varten!

    \ Meillä on tulossa pienet häät, max 50 henkeä. Toi on ehoton maksimi ja siihen lukeudutaan jo me ja meidän tytär.

Yhteistyössä