Vihkisormuksen ostosta

Kyllä vaan minä tyrkkäsin itseni mukaan sormusta ostamaan.Vaikkei tuon miehen maussa mitään vikaa olekkaan,kauniin kihlasormuksen aikoinaan osti ihan oman maun mukaan.Tahdoin kuitenkin päästä hieman vaikuttamaan siihen millainen sormus sieltä tulee.Ja siihen hintaan,mies nyt olisi ostannut kaupan kalleimman joten jonkun piti olla toppuuttelemassa :) .Ja olihan se ihan kiva että sai oikean kokoisen.Sormet kun kuitenkin olivat hieman turvoksissa kun raskaana olin.
 
Yhdessä me ainakin käytiin, ja oli mukava kun sai itse valita mieleisensä.

Mutta liikkeissä tehdään avokauppoja sitä varten, jos sulhanen haluaa ostaa sormuksen ominpäin, eikä se morsianta miellyttäisikään. Mitään kaiverruksia ei näissä kaupoissa etukäteen tehdä.
 
nuori vaimo
no tehän voitte sen itte päättää! :heart:
kyllä me ainaki puhuttiin kaikista juttuista...meijän hääthän ne oli... jos tuleva vaimo haluaa vanhanajan romantiikkaa niin ei muuta ku mies ostoksille :D varsinkin jos ei ole niin välii sillä sormuksella sitten tai luottaa miehen makuun - kannattaa huomioida! =)

...mutta itellä vähä inhottava kokemus sen puolesta tässä sormus asiassa se, että en kiinittäny vissiin tarpeeksi huomiota laatuun..ja pieniä timantteja irtos sormuksesta pari sillon alkuaikaan!! :'( tosin tietty meni takuuseen mut inhotti silti..laittovat paikalleen ja kaikki ok nyt! :whistle:
näin ko. sormuksen ja halusin sen heti ja ilahduin kun hintakin oli sopiva! =) mutta ei ehkä kaikkein laadukkainta tavaraa sitten, kuitenkaan...

mutta kommelluksii sattuu aina! juhlat ilman kommelluksia on tylsät, hih! :D
 

Yhteistyössä