Hääkampauksesta ja meikistä, kumpaa suosittelette?

Olis kaks vaihtoehtoo:

1. Kampaajan yhteydessä on kauneushoitola jossa siis sais molemmat samasta paikasta. Ainakaan kampaajalla ei kuulu koekampausta, vaan yhessä sitä suunnitellaan etukäteen ja katotaan malli millanen tulee. Ei siis tee kahteen kertaan samaa kampausta. Tulis halvemmaks

2. Kävisin kampaajalla ja meikkauksessa erikseen eli juoksisin kahdessa paikassa näiden takia. Nää ajat oon jo varannu mut rupesin miettimään tota toistaki vaihtoehtoo. Tää kampaaja tekee saman kampauksen kahesti alusta loppuun.

Kumpaa siis suosittelette?
 
ehdottomasti tota ykkösvaihtoehtoa..kun siinä onkuitenkins esuunnittelu! ja voin sanoa että mitä vähemmän apiaksat atoiseen juoksemista ja aikatauluttumista niin sitä parempi!
mulla teki sma ihminen kampuaksen jameikin aj oli kätevää kun mulla oli esim rulalt päässä nii sai sillä ajalla tehtyä meikkipohjaa..ja ihan tarpeeksi sai stressata sen kampaamon, valokuvauksen ja kirkon aikataulun suhteen :)
 
Suosittelisin koekampauksen tekoa, jos kampaaja ei ole ihan tosi tuttu. Siinä nimittäin piilee sellainen vaara, että jos te yhdessä teorian tasolla suunnittelette jonkun mieleisen kampauksen, niin kun hääpäivä koittaa ja kampaaja alkaa toteuttaa sitä käytännössä, on myöhäistä itkeä mikäli toteat siinä tilanteessa, että hänen taitonsa eivät riitäkään!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:10 HelinäKeiju kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:08 Tallu kirjoitti:
Koekampauksen kanssa, koska jos kampaus ei olekaan mieleinen sitten hääpäivänä, niin se osittain pilaa tunnelmaa tärkeällä ja juhlallisella hetkellä.
Mut kyllähän tossa toisessaki suunnitellaan se etukäteen.
No joo, mutta onko suunnittelu sama kuin se, että konkreettisesti näkee kampauksen päässään? Ja miten suunnittelu toteutetaan? Kertooko kampaaja vain sanallisesti miten aikoo sen tehdä? Entäs jos tuleekin väärä käsitys kampaajan kertomasta? Vai käytetäänkö suunnittelussa apuna kuviakin?

Mä siis suosittelisin sitä ekaa vaihtoehtoa =)
 
mulla toi suunntielu oli sellainen että kyllä se kampuas tehtiin sinnepäin..mutta ei alettu kaikkia tököttejä laittaan ym..mutta siis sain kyllä hyvän kuvan millanen siitä tulis..ja tulikin just sellainen!
oon kuullut kyllä juttuja että vaikka kuinka olis tehty koekampuas niin ei se sit hääpäivänä ole ollutkaan samanlainen!
 
HelinäKeiju harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:14 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:10 HelinäKeiju kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:08 Tallu kirjoitti:
Koekampauksen kanssa, koska jos kampaus ei olekaan mieleinen sitten hääpäivänä, niin se osittain pilaa tunnelmaa tärkeällä ja juhlallisella hetkellä.
Mut kyllähän tossa toisessaki suunnitellaan se etukäteen.
No joo, mutta onko suunnittelu sama kuin se, että konkreettisesti näkee kampauksen päässään? Ja miten suunnittelu toteutetaan? Kertooko kampaaja vain sanallisesti miten aikoo sen tehdä? Entäs jos tuleekin väärä käsitys kampaajan kertomasta? Vai käytetäänkö suunnittelussa apuna kuviakin?

Mä siis suosittelisin sitä ekaa vaihtoehtoa =)
Ymmärsin niin et suunnittelussa käytetään lehtiä apuna ja sit suullisesti osittain. Se jäi kysymättä et aikooko mallata mitenkään sitä kampausta.
 
HelinäKeiju harmaana
Lisää mielipteitä otetaan vastaan! Kun vähän mietityttää minuutti aikataulun kanssa juokseminen paikasta toiseen. Mut jos tulee kokemuksia et on parempi teetättää kampaus kahesti alusta loppuun ni sit kai pitää uskoo siihen...
 
Itse kävin eri paikassa kampauksessa ja toisessa meikattiin....en kokenu stressaavaksi, kun eihän siihen siirtymiseen nyt yleensä mahdottomasti aikaa kulu. Ja itse tykkäsin, että tehtiin koekampaus, eihän se ihan yhtä hyvin ja napakasti ollu kiinni kuin todellinen hääkampaus, mutta jäi hyvä ja rauhallinen mieli, kun tiesin, että kampaaja oli ymmärtäny toiveeni ja juuri kyseinen kampaus sopi minulle...itse asiassa meikkikin kokeiltiin ennen varsinaista päivää ja pystyin olemaan näitten kauneusjuttujen osalta tosi rauhallisin mielin :)
 
pikanen
mä kävin koekampauksessa, ja tehtiin mulle se mieluinen kampaus.
menin sitten hääpäivänä uudestaan, ja kampaaja kehtas muokata sitä edellistä!!
en sitten kerennyt kuin sanomaan että ei tää oolut se mitä tehtiin, ja ei mulla ole aikaa enää kun vihkiminen alkaa ihan kohta.
:(
 
näin
Kampaajana kannatan ykkösvaihtoehtoa.. pystytään tekee esim meikin pohja valmiiksi ennen kampausta, itse en ole koskaan tehnyt kahta kertaa kampausta, vaan suunnittelut etukäteen mallaten ja vähän sinnepäin , ja h-hetkenä tehnyt kampauksen, mutta jos rahaa ja aikaa on juosta niin sitten 2...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:20 miisku kirjoitti:
mulla toi suunntielu oli sellainen että kyllä se kampuas tehtiin sinnepäin..mutta ei alettu kaikkia tököttejä laittaan ym..mutta siis sain kyllä hyvän kuvan millanen siitä tulis..ja tulikin just sellainen!
oon kuullut kyllä juttuja että vaikka kuinka olis tehty koekampuas niin ei se sit hääpäivänä ole ollutkaan samanlainen!
Sama täällä, se kampaaja just sanoi, että ei ala kunnolla tekemään kun ei välttämättä tuu just samanlainen sitten hääpäivänä ja morsian ei olekkaa tyytyväinen. Eli ekan vaihtoehdon valitsisin.
 

Yhteistyössä