Hakutulokset

  1. M

    Monetko pikkujoulut tiedossa??

    Eli onko pikkujouluja tiedossa ja menetkö yksin vai yhdessä miehen kanssa? Mulla on kahdet mihin olen lupautunut. Toiset on vanhojen työkavereiden kanssa (kiva yllätys) ja toiset on ns. naisten pikkujoulut hyvien ystävien kanssa. Olis vielä ollut oman duunin pikkujoulut, mutta rajansa kaikella...
  2. M

    Dexter ja koukussa

    Miten siis minä, joka en yleensä katso mitään väkivalta puhumattakaan kauhuohjelmia voin olla koukussa tohon Dexteriin. Eilinenkin jakso oli niin riipivän karmiva (hyvä) ja tapitin vaan silmät suurina. Mussa taitaakin löytyä joku pimeä puoli, pitäiskö ihan huolestua :o
  3. M

    Löytyykö vielä suolapalaa tai herkkuja jääkaapista

    Nyt muutaman siiderin jälkeen alkaa nälka iskeä ja ajattelin vielä kömpii jääkaapille ennen nukkumaan menoa? Perusvoikkarin ajattelin tehdä. Löytyykö muita "yösyöppöjä" ja mitä herkkuja yöpalaksi vai olenko ainut, joka jääkaapin ovea vielä "vinguttaa" :whistle:
  4. M

    Paras ostoksesi Huutonetistä?

    Eli huutonet shoppailijoille: mikä on parasta mitä olet huutonetistä ostanut ja miksi? Itsellä on aivan ihana lastenhuoneen vaatekaappi ja sitä on vieraatkin kehuneet. Tuote on laadukas, kaunis ja sain todella kohtuuhintaan. Muitakin löyöjä olen tehnyt, mutta tämä on paras.
  5. M

    Oletko joskus voittanut jotain...

    Eli oletko joskus voittanut jotain kivaa arvonnoissa tai kilpailussa? Itse osallistun suht säännöllisesti, jos jonkimmoisiin kilpailuihin, mutta vielä ei ole mistään voittoa tullut :/
  6. M

    Pieni lapsi ja portaat

    Tuli tosta "läheltä piti" -ketjusta mieleen tälläinen asia: ollaan just muutettu ja uudessa asunnossa on portaat. Minkälaisia kokemuksia löytyy pienten lasten liikkumisesta portaissa? Meidän kaksi vuotiasta luonnollisesti kiinnostaa portaat ravaisi niissä vähän väliä. Portit on ylhäällä ja...
  7. M

    Hieman extraa vohvelipussissa

    Toin työpaikalle vohvelipussin, sellaisia Pirkan appelsiinivohveleita nimpparien kunniaks ja yllätys oli suuri, kun sisältä löytyi ensimmäisenä kanelikorppu :o Eipä ole vastaavaa aiemmin sattunut... Nooh onneksi ei mitään sen oudompaa löytynyt :whistle:

Yhteistyössä