Paras ostoksesi Huutonetistä?

Eli huutonet shoppailijoille: mikä on parasta mitä olet huutonetistä ostanut ja miksi? Itsellä on aivan ihana lastenhuoneen vaatekaappi ja sitä on vieraatkin kehuneet. Tuote on laadukas, kaunis ja sain todella kohtuuhintaan. Muitakin löyöjä olen tehnyt, mutta tämä on paras.
 
Minusta tytölle nyt huutamani Reimatec housut ja takki, ei näy kulumaa missään ja 40e maksoin. Siksi minusta hyvä kun oon nähnyt mihin hintoihin ainakin nuo haalrit siellä nousee...Ja kokoa 116. olisko väri (sini-punainen) sitte karkottanut huutajia.

Toinen hyvä, viime talvena huutamani Lassietec-haalari pojalle, 20e maksoin ja taas todella pieniä lähes näkymättömiä kauneusvirheitä lukuunottamatta kuin uusi =)
 
Makuuhuoneen iso kirjahylly ja lasivitriini, 250 e. Hääpuku, 100 e. Lastenhuoneeseen vaatelipastot 50 e/kpl. Kun tekee löydön ja vielä saa sen kotiinsa (huuto.net tai kirppis) - sitä tunnetta ei voita mikään! :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lardis:
Toimiiko tuo huutonet niin,et sinä päivänä kun kohde sulkeutuu,niin myyjän on "pakko" myydä se viimeksi tarjottuun hintaan?
Kyllä jos hintavaraus on ylittynyt. Samoin huutaja on silloin velvollinen lunastamaan huutonsa.

Mä oon tehnyt sieltä vaikka mitä hyviä löytöjä. Löysin hiljattain ihanan pidemmän takin toiseksi nuorimmalle tytölle. Viime talvena huippulöytö oli tytön uudet talvikengät muutamalla eurolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lardis:
Toimiiko tuo huutonet niin,et sinä päivänä kun kohde sulkeutuu,niin myyjän on "pakko" myydä se viimeksi tarjottuun hintaan?
Jees. Eli kun kohde on sulkeutunut (myyjä saa itte päättää, kuinka pitkän huutoajan laittaa), on suurimman tarjouksen jättänyt sen huudon "voittaja". Jos myyjä ei ole laittanut tuotteelle "hintavarausta", saat sen tavaran tarjoamallasi hinnalla. Jos huudon perässä lukee kuitenkin "hintavaraus ei ylittynyt" ja myyjä on siis asettanut tavaralle hintavarauksen (minimi, joka pitää täyttyä, että hänen on pakko myydä ), olet yhä voittanut huudon, mutta et välttämättä saa sitä tarjoamallasi hinnalla. Molemmille lähtee tiedot osapuolista, eli myyjä saa tietosi huudon päätyttyä vaikkei hintavaraus olisikaan täyttynyt, ja toisin päin. Sitten voi hinnasta vielä neuvotella keskenään.

Hintavaraus on sillai fiksu keksintö, että myyjän ei ole pakko myydä, jos ei ole tarjottu tarpeeksi - pilkkahinnalla ei tartte omaisuuttaan siellä hävittää:)

 
Toimiiko tuo huutonet niin,et sinä päivänä kun kohde sulkeutuu,niin myyjän on "pakko" myydä se viimeksi tarjottuun hintaan?

Sääntöjen mukaan silloin, jos tuotteella ei ole hintavarausta tai hintavaraus on ylittynyt. Eli jos tuotteesta on huudettu pienempi summa, kuin myyjän hintavaraus ei tarvitse myydä eikä ostajan ostaa.
 
Erittäin hyvä säkä kävi, kun sain sellaisen lasten "piirustuspelin" tosi halvalla. Siitä on ollu paljon iloa jo muutama vuosi ja on edelleen! Lapsi kasvanut ja löytää siitä nyt uusia toimintoja...

Ja huutiksen kautta oon innostunu keräileen kirjoja, varsinki sellasten kirjailijoiden, joita löyty aikasemminki kirjahyllystäni. Yhden kirjailijan tuotanto on hankittu, toisesta puuttuu yks, mutta se on joku harvinaisuus (?), josta pyydetään sen verran isoja summia, että jääny hankkimatta.


 
Mimosan äippä
Ostin ruokailuryhmän, askossa sitä myydään 120e/tuoli ja pöytä plussatarjouksessa 500e minä sain 6 tuolia ja pöydän 240e, pari vuotta vanha setti, lähes uudenveroinen.
 
autoni ostin puoltoist vuotta sitten auton huutiksesta! tollasta sillon haettiin ja esim nettiautossa hinnat pilvissä.. huutiksesta löysin erikoisvärin ruosteettoman luxus yksilön pilkkahintaan! soitin myyjälle ja lähin hakeen autoo seuraavana aamuna hesasta, ite asun keski-pohjanmaalla! kertaakaan en ole katunut äkkinäistä ostostani! myyjä antoikin mahtavat palautteet uskaliaasta ostosta! no oli myyjäkin onneksi rehellinen! =) :flower:
 
Pix
Kaksi vaatepakettia pojalle. Kummastakin paketista jokaikinen vaate pääsi käyttöön ja olivat vieläpä ihan loistokunnossa!
Ostin myös edullisesti uudet LOST-dvd-boxit (1&2). Vielä en ole ehtinyt katsoa, mutta luulisin että oli hyvä ostos :D
 

Yhteistyössä