Hakutulokset

  1. M

    Mulla on tänään seksitreffit ;)

    good luck!
  2. M

    KUVA mein uusimmasta vauvasta

    eikö sen nimen kuulus olla Helmeri tai Maikki? =)
  3. M

    Jaksaako teidän lapset shoppailla tuntikausia ostoskeskuksissa?

    me käydään monesti meiän neitin (2v10kk) kans kahestaan shoppailemassa. Ja hyvin viihtyy mikäli vaan välillä pysähdytään haukkaamaan jotakin (vaikkapa arnoldsin donitseja :P ). Tykkää olla mukana vaatekaupoissa ja ihastella vaatteita. Aika vasta se on alkanut mukana viihtymään, vielä ennen...
  4. M

    Miten pian neljävuotiaan kanssa harrastaisi liikuntaa?

    meillä kohta 3 vee tyttö aloitti temppukoulun, ihan innossaan siitä. :)
  5. M

    vielä hiuksista... (väri asiaa)

    riippuu hiustenlaadusta mitä ne tuumaa värinpoistosta ja kestoväristä. Multa on värjätty monesti heti värinpoiston jälkeen, en vois olla sillä värillä mikä värinpoiston jälkeen hiuksiin jää, yyyh! Ei mun tukka oo kovin kärsiny siitä, tosin onhan multa avattu kampaajan tekemät rastatkin kun en...
  6. M

    KUVAPINO päivän ratoksi

    minun nuorimmainen :heart:
  7. M

    Tunkeeko joku vielä yli 2,5 vuotiaita rattaisiin?!?!?

    me ollaan ainaki tosi kriminaaleja jos nuo on siihen syyllistävät teot :)
  8. M

    Tunkeeko joku vielä yli 2,5 vuotiaita rattaisiin?!?!?

    laittasin rattaisiin jos se siellä suostuis istumaan. mutta eiii, jaksaa olla kyytsässä korkeintaan viis minuuttia, sitten pitää päästä jo kävelemään. kävellen kulkee mukana esim. kaupungilla. välillä istuu hartioilla jos väsy iskee. pulkassa tykkää kyllä napottaa.
  9. M

    Koiran jälkiliina??

    hehe joo. mä en siitä jäljestyksestä mitään tiedä..ainakaan vielä. käyttäny liinaa vain koulutustarkotuksessa.
  10. M

    Koiran jälkiliina??

    esim. luoksetuloa voi treenailla aluksi liinalla jos ei muuten oikein onesta.
  11. M

    Koiran jälkiliina??

    koulutukseenhan sitä käytetään..
  12. M

    Facebookista!

    sieltä voi laittaa että estää kaveripyynnöt. silloin ko. henkilö voi vain itse lisätä kavereita.
  13. M

    Lastenhuonetta vihdoin ehostettu *kuva*

    hauska tarra! mut oisko tuo ollu kivempi jos se ois alkanu ihan alhaalta, tyyliin listan päältä ettei tuo tie vaan katkea kesken kaiken? =)
  14. M

    hyvä imuri??

    mä käytän sitä mattosuutinta pitkänukkasten mattojen imppaamiseen, on tehokkaampaa.
  15. M

    hyvä imuri??

    mielen cat &dog! imureitten ferrari! :D
  16. M

    Te äidit jotka harrastatte useasti viikossa, säännöllisesti liikuntaa

    yksi lapsi. lapsi on isinsä kanssa silloin.
  17. M

    Kaljut vauvat on vaan niiiin rumia :(

    Meiän typyllä oli 1 veenä ehkä 10 hiusta päässä. ja silti se oli aika lutu-mutunen!
  18. M

    Laitetaanko kuvia :)

    ihana :heart:
  19. M

    Laitetaanko kuvia :)

    meidän sukeltaja-typy v.2007 http://irc-galleria.net/view.php?nick=maggieM&image_id=71496322
  20. M

    G: Mitä mieltä elokuvasta Mamma mia?

    höh, tässä ois ollu aineksia hyvään leffaan mutta elokuva meni jotenki liian nopeesti ohi. varmaan johtu siitä että musiikkia oli niin paljo. mutta ihan okra kuitenkin.

Yhteistyössä