hyvä imuri??

  • Viestiketjun aloittaja imurin osto
  • Ensimmäinen viesti
rew
Jokainen kehuu tietty omaansa. Mä olen ollut tyytyväinen Electrolux UltraSilencer 1600w -imuriini. Pitkä sähköjohto, helposti säädettävä varsi, aika näppärän kokoinen ja tehokas. Miinuspuolena ehkä pienikokoinen pölypussi.
 
mikki
dyson tosiaan puhdistaa sisäilmaa paremmin, ei tartte ostaa pusseja, kannattaa lukea lisää netistä, en osaa ite kertoa mitä kaikkea tekee "paremmin". itse hommattiin n kk sitten, viiden vuoden takuu.
 
ap
Jonsered: riippuu tietenki mitä imuroit?? :D

kiitti rew! Just tuota halusin kuulla et onko käytössä kätevä jne.. kun kaupassahan myyjät luettelee vaan sitä tietoo mitä osaan itsekkin lukea paketin kyljestä :)

onko näistä pölypussittomista kokemuksia??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
mielen cat &dog! imureitten ferrari! :D
meilen parkettisuuttimella varusteltu on ihan yhtä hyvä... kun ei me ainakaan sitä mattosuutinta mihinkään tarvittas vaikka kissoja ja koiria onkin talossa.
mä käytän sitä mattosuutinta pitkänukkasten mattojen imppaamiseen, on tehokkaampaa.
 
mikki
dysonissa myös pitkä johto, mukana kolme erilaista päätä jos tarvii johonkin pieniin tai erilaisiin paikkoihin, ja tottakai tasaiselle lattialla/matoille vaihdettava normaali osa.
 
ap
maggiem: enpä ole moisesta kuullutkaan! :)

tunnustaako joku ostaneensa tv-shopin sitä imuria missä on vettä siellä säiliössä.. onko hyvä?
itse olen vähän epäileväinen tähän tv-shopin tuotteisiin.. enkä edes tiedä miks.. musta se niiden tapa mainostaa saa mut epäilemään..
 
vieras
Dyson on tosi hyvä =) hyvä imuteho, pitkät johdot, ei pölypussia, pestävä säiliö ja suodatin, ei päästä hajuja tai hiukkasia sisäilmaan. Miinuksia on kallis ja kova ääni, mut ne kestää koska on todella hyvä peli.
 
k
DYSON! en ikinä enää vaihda toiseen.käytössä ollut jo kaksi vuotta eikä mitään ongelmaa.ei ole mennyt hermo ettei johto riitä tai pyörät kulje. ennen oli joku elektrouxin malli ja siihen meni hermot! sitä ennen miele mutta niistä hajos aina pyörät tai "säilytyslokeron" kansi. Dysonilla imuroidessa ei tule sitä tunkkaista ilmaa eikä imuteho katoa. pussiton niin rahaakin sästyy vaikka aluksihan dyson on kallis investointi, mutta kannattava ostos!
 
w
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Electrolux UltraOne Z8810. Säädettävä varsi, hiljainen ääni, allergialiiton hyväksymä, imutehojen säätö.
Minä mietin n.kk sitten tämän ja dysonin välillä,valitsin dysonin kun tuli niin hyvä tarjous ja olen ollut tosi tyytyväinen.
 
wonkku
Kyseinen imuri ollut meillä puolisen vuotta ja ihan normaalilla käytöllä. Letku vaihdettu, kun lukitus klipsu ei pysynyt kiinni. Nyt hajos suulake kannen muovi klipsu ja viimeisenä eilen suulakkeen pyörän kannattimet katkes! Surkein koskaan ostamani imuri. Ihan paska!Takuu korjaukseen en vielä ole vienyt kiukultani.....
 
"Jossukka"
Huono on joo, mulla hajos siitä kanssa suulake. Vuoden(!) ollut normaalikäytössä yhden ihmisen ja keskikokoisen koiran taloudessa, eli ei kyllä laatua pääse kehumaan. Ei näin. Emmin myls dysonin ja tämän välillä, ja tuntuu että valinta ei menny nappiin. Kallis kun mikä tämäkin, ja laatua ei sitten näköjään saatu.
 

Yhteistyössä