Kaljut vauvat on vaan niiiin rumia :(

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
juupa juu
oon huomannut, että aina kun ajatteleekin jostakin arvostelevasti saatika että ääneen ihan jotakin haukkuu, niin ennemmin tai myöhemmin osuu vika omalle kohdalle. Kaveri tässä jokunen vuosi sitten puhui kuinka häntä ällöttää pulleat vastasyntyneet, sellaiset liki 4kg painoiset. Pian hän saikin vauvan, inhan yli 4-kiloisen pikkuisen.. :D
 
hulluna kaljuun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.
Minusta taas kaljut vauvat ON TOSI SULOISIA!!!! Aivan ihania!!!! Oma mussukkani on hentohiuksinen vielä 3-vuotiaana enkä ole osannut edes kuvitella, että joku ei pitäisi kaljupäisestä vauvasta/lapsesta!!!!

Ja kaljupäiset miehet on myös tosi seksikkäitä!!!!
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.
Inhon ja säälinsekaisia tunteita täällä taitaa nytkin olla, mutta tässä ketjussa ne tuskin koskevat vauvoja. Mieti nyt vähän kannattaako kaikkia mielipiteitään laukoa ääneen.
 
toivoo ettei toi oo totta..ärsytyksen vuoksi vaan, mutta jos niin onpa ahdas mielisiä ihmisiä, toivoa sopii ettei kyseisellä ole lasta, lapsi saa varmasti tosi terveen kasvatuksen :snotty:
meille syntyi viime toukokuussa sellainen ihana pieni vauva... :heart: :heart:
4030g eikä lainkaan tukkaa päässä,mitä sitten ihana ja rakas ja maailman kaunein...meille ainakin:) nyt on pian 11k eikä vieläkään tukkaa...mitä sitten... :LOL:
 
sh-äiti
Minusta taas kaljut vauvat on kauniita, koksa kaikki kolme lastani ovat olleet ihan kaljuja puolivuotiaaksi asti, mutta itse taasen en pidä punatukkaisista vauvoista tai isommista tenavista. Makuasia!
 
voiettä
Olen ajatellut kaljuja juuri niiksi "ihannevauvoiksi" kun ovat paljon vauvamaisempia kun tukkaiset:D
Mutta makuasiansa kullakin...en kyllä silti voisi sanoa VAUVASTA että onpa ruma kun on tukkaa:eek:
Lähinnä tulee mieleen että jokainen joka sanoo että jonkinlainen vauva ÄLLÖTTÄÄ tai KUVOTTAA on jollain tavalla henkisesti hieman sairas. Älkää pliis tehkö lapsia jos nämä asiat ovat niin tärkeitä! Sillon on jokin puute ihmisessä ja lapsia ei siihen tilanteesen ole hyvä tehdä..kärsivät vain:(
 
kaljupäiden äiti
Jaa mulla molemmat olleet kaljupäitä ja nyt vasta 3,5-vuotiaalla alkaa olla tukkaa sen verran, että hätäisesti saa pompulan päähän. Kyllä ois ollut kiva, jos ois vähän enemmän tukkaa ollut. Aina katson ihaillen ihania paksutukkaisia vauvoja. Mut silti mä rakastan noita omiani. Ei se tukka mikään tärkein asia lapsessa ole.
 

Yhteistyössä