Hakutulokset

  1. E

    Saako Kelalta...

    ...C-lääkärilausunnon maksun takaisin..? Eli siis kun lääkäri tekee sen ja se maksaa sen 21e,ainakin täällä Keski-Suomessa,niin maksaako Kela sen summan takaisin ja mitä kautta/millä nimikkeellä/millä hakemuksella sitä haetaan? Onko kellään kokemusta kyseisestä juttusesta? :wave: =)...
  2. E

    Pienen lapsen diabetes

    :wave: Onko muita samassa tilanteessa olevia..? Voitaisiin vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia kyseisestä aiheesta... =) Meillä tyttö kohta 2v 4kk (toinen identtisistä kaksosista) sairastui diabetekseen ja se tuli ilmi kuukausi sitten. Tässä ollaan opeteltu uuteen elämäntilanteeseen ja...
  3. E

    Kakkukuvista jne...

    Onko kukaan tilannu Bake & Partylta näitä syötäviä kakkukuvia ym? Onko tilaukset tullu kuinka nopeesti,ollu luotettava firma...? Kokemuksia voipi kertoa! =) Tilasin meinaan sieltä pojan kakkuun kuvan äsken ja toivottavasti oli hyvä ostos... ;)
  4. E

    2-vuotias pieni rakkaani sairastui diabetekseen

    Halusin vain tulla kertomaan,että kuinka tärkeätä on käydä mittaamassa lapsen verensokerit,jos vähänkään tuntuu siltä ja epäilyttää mielessä,voisiko olla mahdollista tällainen diagnoosi... Meillä sattui olemaan onni,tuuri ja enkelit matkassa tyttärellä,kun viime perjantaina parin viikon omien...
  5. E

    Ädeäkö...eli siis äitiysdementiaa liikkeellä... ;)

    Ei hyvää päivää... :ashamed: Menin tuossa äsken reippahasti kohti kylppäriä,tarkoituksena mennä laittamaan kuivumaan pyykit,jotka aamulla laitoin koneeseen... :whistle: Juuh...olihan ne siellä koneessa..ja koneen luukku auki...ja pyykit kuivia...ja likaisia..edelleen.. Olin siis...
  6. E

    Saako kerrostalossa grillata....

    ..kaasugrillillä? Tilanteessa,että asunto on ylimmässä kerroksessa(3.kerros) ja parveke on lasitettu ja lasit saa tietty aukikin... *miettii*
  7. E

    Tikkien poistosta ja sen jälk.hoidosta...

    Elikkäs poistettiin iso luomi,10 pv tikit(6tikkiä ) ja tänään otettiin tikit pois.. Alaosa oli hiukan vielä päältä(ei syvältä ) auki haavasta ja siihen laitettiin "strippi"-teippiä pieni siivu la:hin asti... Saunaan en saa vielä tänään mennä,mut saanko mennä suihkuunkaan?? Multa meni...
  8. E

    1-vuotiaan alhainen hb...

    Onko kokemusta? Meillä kaksostyttösillä,1v3kk, ei hb:t nouse ei sitten millään... :/ Sitä nyt on kontrolloitu jokusen kerran ja kahta eriä rautalääkettä annettu,mutta kummankaan hb:t ei nouse.. Tänään toisen hb oli 100 ja toisen 104.... Kuitenkin kumpikin syö hyvin ja on pirteitä ollu...
  9. E

    Mitäpä luulette?

    Oisinko saanu sairaslomaa töistä,jos oisin ollut työelämässä oleva henkilö? eli tilanne siis tämä... Eilen aamulla poistettiin luomi hankalasta paikasta.. Haavasta tuli isompi kuin luulin;n.4cm ja 6 tikkiä... :/ Pyysin lekurilta,joka tuntee/tietää meidän perhetiedot,että saisin...
  10. E

    Osallistuikos täältä joku siihen Pampersien testi-vaippakokeiluun keväällä?

    Ja tulikos sieltä voittoa? =) :flower: Me kun meinaan osallistuttiin ja kotiin tuotiin paketillinen Pamperseja... =) Sitten me vastattiin siihen kyselyyn ja nyt loppukesällä tuli englanninkielistä s-postia mulle,että ollaan 1 niistä voittajista,jotka sai ne 2kk:n vaipat... =)...
  11. E

    Äiteen rakkaat....

    ...viettää tänään 10 vuotis-ja 2 x 1-vuotis synttäreitä!! Elikkäs meillä juhlitaan tänään triplasti;esikko täyttää 10 vuotta ja kaksostyttöset 1 vuotta! :D Ja onnea toivotan oikein paljon myös muille joilla oli myös tänään synttäreitä!! ;) :flower: :flower:
  12. E

    Pillereistä...

    Mä rupesin viikko sitten popsimaan näitä Yasmin-pillereitä ja nyt mua ihmetyttää,kun mulla on koko tän ajan ollu sellanen ällö olo päällä... Voiskohan se tulla niistä pillereistä...? Onko muilla vastaavanlaista kokemusta;onko tullu pilsuista pahaa oloo tms.oireita..? Kiitos jo etukäteen...

Yhteistyössä