Hakutulokset

  1. J

    KAKSOSTENRATTAISTA! Myykö kukaan emmaljungan!

    Hei, meillä meni puolessa vuodessa Emmaljungan Twin City Crossit pieneksi. Olenkin nyt testaillut kaupassa noita Cangarooita. Onko kenelläkään kokemuksia niistä? Ovat aika hintavat, mutta tilaa sisällä melkein 10 senttiä enemmän kuin meidän edellisissä. Samaan aikaan ulkomitta kapenee...
  2. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Herra A ja Neiti B syntyivät sektiolla 16.4. Raskausmyrkytyshän se oli. Nesteen kertyminen ja verenpaine eivät lääkäreitä kiinnostaneet. Kukaan ei uskonut minua ja sekös suututtaa. Neuvola seula vuosi ainakin minun kohdallani kuin seula. Menin lopulta päivystykseen ja pääsin sisään...
  3. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Onnea Katryhinalle ja Tuplaonnelle :flower: Oma oloni on todella kauhea. Jalkani eivät taivu oikeastaan enää yhtään massiivisen turvotuksen tähden, päätä särkee, kuumeilee... Eilen NKL:lla otettiin verta ja tutkittiin muutenkin, mutta ei ainakaan vielä raskausmyrkytystä lääkärin mielestä...
  4. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Olen tosi huono juomaan mitään, mutta nyt on kai sitten pakko. :) Linnea-81 paljon tsemppistä perjantaille. juulia :wave:
  5. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Onnea Ulpulummukalle :flower: Olen kotosalla. Muualla ei oikein enää pystyisikään olemaan. Vatsa on siedettävän kokoinen (vyötärö 110cm), mutta alaraajaturvotus on niin hirveä, etten oikein portaita pysty kävelemään. Vielä eivät ole siniset, mutta kovat ja turvonneet varpaista lantioon...
  6. J

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Kattinka!Joka kerta on kohdunkaulaa mitattu ultrassa ja ainakin viimeksi oli vielä kiinteä ja 5 cm. Eli ei sillä saralla mitään hätää. 12 mm. kuulostaa todella lyhentyneeltä ja syyltä täyslepoon. Hiljaiset päivät koirien kanssa kotona ovat kummallisia. Ihan hyödytön olo. Laitan ruokaa ja...
  7. J

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Rose79llä ja Sestyllä näyttää olevan sama la 25.5. kuin meillä. Kaksoset voivat hyvin ja kasvavat omilla käyrillää hienosti sekä ovat aktiivisia. Jäin omasta toiveestani saikulle huomisesta alkaen. En halua oman urheuteni tähden riskeerata mitään vaikka oikein hyvin on mennyt ja töissä olen...
  8. J

    Milloin jäätte/jäitte töistä pois?

    Minä jäin juuri nyt rv 30 omasta toiveestani enkä lääkärin määräyksestä. Lääkärien mielestä raskaus on edennyt niin hyvin, ettei heidän mielestään ollut tarvetta jäädä vielä. Oma tunne oli kuitenkin sellainen, etten enää jaksa ja halua riskeerata. Terveyskeskuslääkäri kirjoitti loman seuraavaan...
  9. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Onnea kovasti Valvatille :flower: Mamma-Maria, nuo IFn vakuutukset ovat syntymättömän lapsen vakuutuksia. Hinta on siis aika korkea, koska vakuutusaika on vain kaksi kuukautta (+ 6 kk. syntymän jälkeen todettavat vakavat sairaudet). Etu lienee siinä, että syntymän jälkeen otettavassa...
  10. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Kiitos vakuutusvinkeistä. Saatiin vastaus If:ltä. Hinta on 176/vakuutus ja kummallekin pitää ottaa omat. Tapiola kuulosti parhaalta. Heidän lapsivakuutuskin korvaa jopa terapiat. Mutta olis pitänyt siirtää kaikki vakuutukset sinne eikä silloin koko paketti olisi ollut meille sopiva. Siihen se...
  11. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Täällä onkin ollut hiljaista. Hiihtolomia eikä ilmeisesti mitään uutta ja erikoista kenelläkään. Yritin kahlata tätä pinoamme läpi löytääkseni sen nenäsumutteen nimen, jota voisi raskaana ollessa käyttää. En löytänyt. Muistaiskos joku minkä merkkistä se oli? Olen täällä kolme viikkoa jo...
  12. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Täällä onkin ollut hiljaista. Hiihtolomia eikä ilmeisesti mitään uutta ja erikoista kenelläkään. Yritin kahlata tätä pinoamme läpi löytääkseni sen nenäsumutteen nimen, jota voisi raskaana ollessa käyttää. En löytänyt. Muistaiskos joku minkä merkkistä se oli? Olen täällä kolme viikkoa jo...
  13. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Oikein paljon onnea [b]Korven tytölle :flower: Olen täällä tuskaisena sängyn pohjalla. Olen saanut oikean A-influenssan. Hirveä pelko vauvojen puolesta. Nytkö niistä tulee skitsofreenikkoja? Soittelin naistenklinikalle ja nauroivat minulle. Näillä viikoilla ovat jo ihan turvassa...
  14. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Kiitos vinkistä Roosa 70 noiden turvakaukaloiden suhteen! Mietinpä sittenkin, jos ostaisimme ne. Jos lainavehkeet on heppoiset ja likaiset, ei tee kyllä mieli laittaa vauvoja suoraan sairaalasta niihin. Kävimme Monikkoperheiden valmennuksessa keskiviikkona. Paikalla oli älyttömästi ihmisiä...
  15. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Äippä66 oikein paljon onnea :flower: Oikein mukava kuulla siedettävästä synnytyksestä. Hirviötarinoita on tullut lueskeltua liikaa. Keskiviikkona on Helsingin Kätilöopistolla Helsingin Monikkoperheet ry.n järjestämä monikkovalmennuksen ensimmäinen kerta klo 13-15. Siellä lääkäri ja kätilö...
  16. J

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Marraskuussa olen näköjään viimeksi tänne kirjoitellut. Enemmänkin tuonne monikkoperheiden palstalle on tullut raapustettua. Ihanan moni on raskautunut. Onnea kovasti kaikille :flower: helly74lle toivon kovasti voimia ja rohkeutta jaksaa surun läpi :hug: . Oman keskenmenon kauheuden...
  17. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Onnea Linnea-81 ratashankinnasta. Toivottavasti hankinta osui oikeaan. Minä olen sellainen jahkailija, että kestää vielä tovin päätyä mihinkään malliin. Eilen oltiin taas ultrassa ja kaikki oli hyvin. Sukupuolia emme tajunneet kysellä etukäteen ja lääkäri "unohti" katsoa. Ei kuulemma...
  18. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Kiitos Tirlittan ja muut rataspähkäilijät. En ole päässyt vielä missään itse noita Hequleksen rattaita kokeilemaan. Esitteessä näyttävät kivoilta ja aika moni on niitä kehunut. Toisenlaisiakin kommentteja on kyllä kuulunut. Mm. takuuaika on heittelehtinyt, susikappaleita jotka pragailee ja...
  19. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Onnea kaikille uusille tuplaodotukseen!!!! Olo on muuttunut viimeisen viikon sisällä melkoisesti. Tukala, painava ja ahdistava olo vaivaa lähes koko ajan. Varsinkin syömisen jälkeen. En oikein voi syödä paljoakaan. Sitten huimaus ja melkein pyörtyily - siis sellainen yleishirveä olo. Ja taas...
  20. J

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Olen jättänyt koneeni aina töihin, kun en ole sitä jaksanut kannella kotiin. Siksi siis aika harvakseltaan olen täällä käynyt. Koiria ulkoiluttaessa on alkanut supistelemaan. Maha menee kovaksi ja ihan kuin käännähtäisi koko kohtu. Pelottavaa. Koetan ottaa vaarin Korventytön neuvoista ja olla...

Yhteistyössä