Hakutulokset

  1. Z

    Viirinkangas on n 3 km keskustasta, vähän toiseen suuntaan kuin Ylikylä. Tiedätkö missä...

    Viirinkangas on n 3 km keskustasta, vähän toiseen suuntaan kuin Ylikylä. Tiedätkö missä yliopisto on? Se alue on Viirinkangasta. Minulla ei ole ajokorttia niin siksi olisi helpompaa, jos löytyisi kavereita samalta seudulta. Tietty jos sinulla on auto käytössä niin voithan tulla tänne päin joku...
  2. Z

    Kaksoset2010

    Onnea kaksosista! Itselläni kohta 5-vuotiaat touhukaksoset ja voin sanoa, että ihanaa on ollut seurata miten kasvavat "toisiinsa kiinni" :) Olen 36v. Kirjoittele yv:tä, jos haluat vaihtaa ajatuksia.
  3. Z

    Moi, oletko löytänyt Rovaniemeltä kavereita tai lapsille leikkiseuraa? Missä päin Roita asut...

    Moi, oletko löytänyt Rovaniemeltä kavereita tai lapsille leikkiseuraa? Missä päin Roita asut? Meillä kotona on kaksoset, kohta 5v, tyttö ja poika. Jos asut Viirinkankaalla päin niin sun 5-vuotiaalle olisi ainakin leikkiseuraa. Itse olen vähän vanhempi kuin sinä, 36v. Tsemppiä uudelle...
  4. Z

    Rovaniemeläiset.. hu-huu..

    Oho, tosi vanha ketju, mutta tulipahan nostettua..
  5. Z

    Rovaniemeläiset.. hu-huu..

    Täälläkin yks rovaniemeläinen :wave:
  6. Z

    Ammatti galluppi..

    Projektipäällikkö
  7. Z

    Paljonko tulee ikää tänä vuonna?

    Tasan puolessa välin 30 ja 40 ikävuotta tänä vuonna. Pikkuhiljaa alan ajattelemaan itseäni enemmän 4-kymppisenä kuin 3-kymppisenä. Vielä hämärästi muistan, että joskus kauan, kauan sitten pidin 3-kymppisiäkin ikäloppuina :ashamed: Karmea tunne muuten kun joskus joku nuori teitittelee :o
  8. Z

    Imelletty perunalaatikko

    Mielenkiintoinen ohje, mutta itselläni pisti silmään ettei siinä ole lainkaan siirappia. Voi olla, että "imelletyn" makeahko maku tulee jotain muuta kautta, mutta itse olen yleensä käyttänyt ohjetta, jossa on mukana siirappia. Joskus näkee sellaisiakin ohjeita, joissa siirapin tilalla on...
  9. Z

    Kanakeittoa

    Nam, tämäkin kuulostaa hyvältä ja ennenkaikkea sellaiselta, että tulisi tehtyä arjen kiireenkin keskellä. Nuo aineksetkin melkein aina löytyy kaapista.
  10. Z

    Kanakeittoa

    Kuulostaa ihanalta, pitää ottaa kokeiltavien ohjeiden listalle. Kiitos!
  11. Z

    Tampereen seudulta meilikaveria, myöhemmin vaikka muutenkin kaveria

    Moi Löytyiskö Treen seutuvilta 30-40 -vuotiasta naista meilinvaihtoon (+facebookiin, jos sitä käytät) ja ehkä myöhemmin lenkkeily-/kahvittelu-/muuksi seuraksi. Perheemme mahdollisesti muuttaa Tampereelle ensi vuonna ja olisi mukava tietää siinä vaiheessa entuudestaan joku/joitakin ihmisiä...
  12. Z

    Gluteenittomat sämpylät

    Hei Olen noin vuoden kohta yrittänyt opetella leipomaan gluteenittomia juttuja kun miehellä todettiin keliakia. Mutta sämpylöistä en ole saanut syömäkelpoisia vaan ovat aivan kivikovia.. lapsetkin ovat niille irvistelleet, eikä oikein motivoi leipomaan kun aina lopputulos on epäonnistunut...
  13. Z

    Kanakeittoa

    Oliskos jollain maistuvan ja mielellään helppotekoisen kanakeiton ohjetta? Kaikenlaiset ohjeet käy.
  14. Z

    Vinkkejä vanhan hajuveden käytölle

    Olipa hyvä tuo imurointivinkki, pitää kokeilla hetipian.
  15. Z

    Miten teillä pysyy koti kunnossa?

    No ei pysy kunnossa, ei.. Suunnittelin sellaisen ns. lukujärjestyksen tekoa, jossa olisivat muut kuin perussiivoukseen kuuluvat asiat. Esim. joka toinen maanantai jääkaapin pesu, tiistaisin vessojen pesu ja niin pois päin. Sitten kerran viikossa olisi normaali viikkosiivous kuten tähänkin...
  16. Z

    Kakkupohjan ohje uunipellille

    Kiitos paljon vinkeistä :flower:
  17. Z

    Kakkupohjan ohje uunipellille

    Hei Löytyiskös kellään ohjetta uunipellin kokoiseen kakkupohjaan. Minä, maailman huonoin leipuri, olen saanut päähäni yrittää väsätä jonkin hienon kakun kaksosten 2v juhliin. Tuhoontuomittua varmaan :ashamed:
  18. Z

    Kumman kaa?

    Ai karsee.. kestohymy-Stubb ei nappaa, joten pakko olis ottaa Oras :whistle: Mites näistä; Martti Syrjä vai Heikki Salo (Miljoonasade)?
  19. Z

    Spiikidi inglis?

    No en kyllä arvaa.. mutta uteliaisuus heräsi
  20. Z

    Kumman kaa?

    B. Virtanen Entäs "Kanki" Kaikkonen vai "Veltto" Virtanen? ;)

Yhteistyössä