Hakutulokset

  1. V

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Oli kiva lukea kuinka monenlaisia vaikeuksia ja diagnooseja on ollut. Paljon oli minulle vieraita. Meidän perheeseen kuuluu [list=] vanhemmat :hug: melkein 40v. vanhin poika :heart: 18v. tyttöystävän kanssa, 15v. poika :snotty: jolla ollut kielelliset erityisvaikeudet, käyttäytymisen ja...
  2. V

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    \ Peesaan.
  3. V

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    \ Se on muuten jännä juttu että ikinä niitä leikkikerhoja, muita lapsia ei ole lähellä sitä paikkaa missä tälläinen kotona oleva äiti lapsineen asuu, MUTTA autuus se hoitopaikka hohtaa siinä ihan vieressä kirkkauttaan ja sinne se lapsi kyllä jaksetaan viedä.
  4. V

    PAS/IVF vko8?

    Kiitokset kaikille myötäelämisessä :heart: On jo ihan hyvä olo. Toki välillä tulee mieleen että voi video, mutta ei auta kuin taas aloitella uutta=) Oltiin tänään mökillä kevät siivousta vähän tekees, ei paljon mutta kuitenkin..ja grillattiin makkaraa ja maissia, voi että oli ihqua :D Nyt...
  5. V

    Miten odottavan kannattaisi suhtautua lapsettomiin?

    Eivät ystäväsi varmastikaan lapsienne takia teitä ala välttelemään, kuin ehkä alussa... Olet hyvä ystävä kun jaksat kantaa huolta ja otat selvää, etkä vaan suutu ja unohda. Toivottavatsi ystäväsi osaa iloita kaltaisestasi ystävästä ja te kaikki kaikista lapsistanne ympärillänne :flower:
  6. V

    Miten odottavan kannattaisi suhtautua lapsettomiin?

    älä ota henkilökohtaisesti. He ovat siinä kohtaa erinlaisia kuin ns normaalisti sikiävät että he tarvitsevät aikaa muiden läheisten lapsi uutisiin. Itsekin tavallaan pelkään joka päivä että joku tuttavapariskunnistamme ilmoittavat että heille tulisi lapsi...(meillä lasta yritetty kolmisen...
  7. V

    PAS/IVF vko8?

    Onkos meitä muita jotka on tällä viikolla ollut siirrossa, joko ivf, icsi tai pas? olisi kiva kun olisi joku jännäämässä mukana jos meitä on enempi juuri tälle viikolle=)
  8. V

    Lapsen käytöshäiriö

    Meillä nuo diagnoosit kielellisen erityisvaikeuden lisäksi. Vanhemmissa ei vika, voi olla perinnöllistä, mutta itselle tulee mieleen että ennen ei tutkittu vaan tälläiset lapset luokitelliin "tarkkis" luokkalaisiksi. Välillä on itsekin oltu väsyneitä ja neuvottomia kun tunne-elämä vaihtelee...
  9. V

    Laihia-Vaasa HUOMIO!

    Nostan =)
  10. V

    Laihia-Vaasa HUOMIO!

    Mä voisin kans olla kiinnostunut, kun laajensitte piiriä ;) Jos mukaan mahtuu 1v2kk oleva lapsi äiteineen?
  11. V

    ADHD-epäily, tukea haluaisin.

    Meillä ei adhd.ta,mutta samanlaiset vaikeudet.Diaknoosina kielelliset erityisvaikeudet ja nyt tullut tunne-elämän häiriö lisäksi..Yhtä impulsiivinen joten tätä olin itsekin epäillyt vuosikausia. 3v. oli tarhassa "pomottaja tyyppiä" jne. Nyt poika melkein 13 ja käynyt 4-5 vuotiaasta kaikenlaisia...
  12. V

    Turku ja lähiympäristö

    Heippa kaikille ! Olen 26 vuotias äiti turusta. Perheeseeni kuuluu aviomies ja 08/04 syntynyt poika. Olisin meilailu kaveria vailla. Omaat hyvän huumorintajun ja etkä ota elämää niin vakasti niin pistä viestiä tulemaan! =) jeejee_78@hotmail.com

Yhteistyössä