Hakutulokset

  1. V

    keksi runo tai mietelma ihan spontaanisti, aineksista jotka liikkuvat paassasi juuri nyt

    "Istun tahi kävelen, aina perse soittaa sävelen."
  2. V

    Työnhakuun ohjeita

    Moi! a) kertokaahan, miten voin hakea (millä haulla, miltä sivulta, MOL? mistä kohdasta?) tutkinnolla avoimia työpaikkoja? Esim. jos olen kauppatieteen maisteri (mitä en ole :laugh: ) niin miten voin hakea sellaisia työpaikkoja, joiden vaatimuksena on tuo tutkinto? b) Miten voin hakea...
  3. V

    Suositelkaa lomakohdetta!

    Kiitos kaikille! Itse olen viettänyt Arabiemiirikunnissa sen verran aikaani ennen lapsia, että en pidä maan kulttuuriin kuuluvasta naisten kohtelusta. Oli kyse sitten islamistisesta kulttuuriperinnöstä tai jotakin aivan muusta, voin sanoa kuitenkin hyvällä omallatunnolla tietäväni mistä...
  4. V

    Suositelkaa lomakohdetta!

    Voimme periaatteessa lähteä milloin vainn, kunhan se kohde nyt ensin päätetään. joko kesäseongin aikaan Eurooppaan tai talviaikaan kaukomatkalle. Kiitos hyvistä ehdotuksista, selvitän niitä. Dubain unohdan siksi, että en suosi ääri-islamistisia matkakohteita, koska olen nainen ja jos jotakin...
  5. V

    Suositelkaa lomakohdetta!

    Euroopasta, aurinkoa ja lapsiystävällisyyttä. Madeira ja Parga jo nähty. Etäisyydet, rannat, hygienia ja hyvä ruoka etusijoilla. =) Voimme harkita myös kaukolomakohteita, emme vaan tykkäisi mistään 10 tunnin lennoista... Kaikki nyt huomioidaan, suositelkaa toki ja perustelut mukaan...
  6. V

    Keksikää mulle ammatti!!!!

    Ei inssikoulutus kauempaa kestä, lukio siihen alle kestää toki. Ja riippuu tietysti, riittääkö AMK-inssi vai ei.
  7. V

    Keksikää mulle ammatti!!!!

    Hoitotyö ei sovellu henkilölle, joka on masentunut ja selkävaivainen. Itse ehdottaisin jotakin tehdastyötä, kuten tekstiili-, kumi-, elintarvike-, pakkaus- ym. tuotannossa. Jos todella haluat työn, jossa sinun ei tarvitse nostella mitään, saat täytellä papereita, kaavakkeita, istua koneella...
  8. V

    Käykö pintelin vielä täällä?

    Jos, tulehan esiin! Olisi asiaa. Tosin yynä laittaisin kyllä, mutten löydä viestejäsi. Turhaa niitä on etsiä jos niitä ei ole. Onko tietoa?
  9. V

    Syökö kukaan Femilar-pillereitä?

    Miksi sinulle määrättiin niitä? Et näytä vielä kovin vanhaltakaan. Miksi et syönyt tavallisia yhdistelmäpillereitä? Jos nyt siis saa kysyä.
  10. V

    Syökö kukaan Femilar-pillereitä?

    Siinäpä se tulikin. Kokemuksia?
  11. V

    outo raskaustesti *kuva*

    Siis raskaustestin vai vauvan valmistajaan?
  12. V

    outo raskaustesti *kuva*

    Haalea plussa. Telkkä pöntössä, sanoisin minä.
  13. V

    Mitä maksaisit muumiastiastosta???

    En mitään.
  14. V

    Uimarengas vyötäröllä, hyi helvetti vieköön

    Tuo on hyvin monelle tuttu ilmiö, piilorasvat ja rasva-aineenvaiuhdunnan kannalta epäedullinen elämänrytmi sekä liikunnan puute. Eräs ystäväni, joka on ravintolassa töissä tajusi juuri hätkähdyttävän asian. (Ihan esimerkkinä) Hän tekee yövuoroa, ja usein 8 tunnin vuoron aikana tuli juoneeksi...
  15. V

    Uimarengas vyötäröllä, hyi helvetti vieköön

    Hyvä hyvä! :D Sainpahan porukan hereille!
  16. V

    Uimarengas vyötäröllä, hyi helvetti vieköön

    Vielä lisäyksenä, että tämä vuodatus ei ollut kenellekään erityisesti, vaan meille kaikille, etenkin äideille. Tunnetaan vastuu lapsistamme, annetaan heille korkea elinajanodote ilman ylipainosta johtuvien sairauksien rasitetta. Siinä onnistumme opettamalla heille terveelliset...
  17. V

    Uimarengas vyötäröllä, hyi helvetti vieköön

    Tuo iva on surullista. Laihduta, jotta elät pidempään ja voit paremmin. Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että geneettisesti olen melko hyvin ylipainolta suojassa. Vatsalihakseni näkyvät, mutta muuten olen sellainen kuivan kesän orava; ei tissejä eikä persettä. Liikun erittäin paljon...

Yhteistyössä