Hakutulokset

  1. Ä

    epäsäännöllinen kierto ja oviksen metsästys..

    hei! kertokaapa hyvät kanssa sisaret että miten olette laskeneet oviksen tikuttamisen aloittamisen jos kiertonne on epäsäännöllinen. Oma kierto on pitkään ollut 32-33 ja nyt viime kierto olikin 30, eli miten nyt aloittaisin tuon tikuttamisen? hermo menee tän asian kanssa... ja toinen asia mikä...
  2. Ä

    Itä-helsinki+ pk-seutu

    Hei! Olen muuttamassa Helsinkiin helmikuun alussa, (Roihuvuori). Uudet ystävät olisivat todella tervetulleita sekä äipälle että lapsille. Itse olen kolmekymppinen ja tyttö 4vee, poika 6vee. Seuraa kaipaillaan laidasta laitaan, juttuseuraa, kahvittelua, kyläilyä, lapsille leikkikavereita...
  3. Ä

    Nutrilett-kuuri alkaapi huomenna, onko ketään joka aloittelisi samanaikaisesti?

    Hei! olen niin äkäinen itselleni että ei tuu enää mitään... kesä oli ja kiloja tuli lisää, omaa tyhmyyttäni. Nyt sitten yritän hampaat irvessä päästä niistä eroon, joten huomenna alkaa pelkkä nutrilett pussikeitot jotta saan motivaation palaamaan. Onko muita jotka tiputtelevat nutrien avulla...
  4. Ä

    rottispentu lapsiperheeseen kokemuksia?!

    kokemuksia kaivataan rottiksesta lapsiperheessä? Meille on ensi viikolla tulossa Rotweilerin pentu ja kaipaisin kokemuksia miten on onnistunut lapsiperheessä, niin niitä hyviä kuin negatiivisiäkin kokemuksia? meillä on ollut sakemanni perheessä mikä ei ole tuottanut minkäänlaista ongelmaa ja...
  5. Ä

    Savonlinna+lähi ympäristö

    Hei! Olen muuttanut Savonlinnaan perheeni kanssa ja uudet ystävät itselleni sekä lapsilleni on enemmän kuin tervetulleita. Entuudestaan täältä en ketään tunne. Itse olen 28vuotias, lapset, poitsu -03 ja typy -05 syntyneet jos kaipaat uusia tuttavuuksia ni otappa yhteyttä yv:een kautta. =)
  6. Ä

    kysymys nutrilet:tä

    Hei, onko kenelläkään kokemusta voiko nutrilet juustpastan valmistaa edellisenä päivänä valmiiksi kun ottaa sen aamulla töihin mukaan? meneekö pahaksi kun lämmittää seuraavana päivänä annoksen uudestaan. Sama myös vanilijavanukkaan kohdalla, voiko sen valmistaa edellisenä päivänä valmiiksi?
  7. Ä

    Helsinki..

    Heippa! Muutamme Helsinkiin perheen kanssa ja olisi kiva saada uusia ystäviä sekä itselleni että lapsilleni, ennestään ystäviä helsingissä ei ole ja olo käy kovin yksinäiseksi.. Itse olen 28v, lisäksi perheeseen kuuluu avomies, 4vpoika ja 2v3kk tyttö. postia voi laittaa marima_79@hotmail.com
  8. Ä

    muutto helsinkiin, uusia ystäviä kaipaillaan itselleni sekä lapsilleni...

    Hei! Olemme perheen kanssa muuttamassa tässä kevään aikana helsinkiin ja uudet ystävät olisivat todella tervetulleita itselleni että lapsilleni. Itse olen 28vuotias ja minulla on 4vuotias poika ja 2v3kk tyttö. Olisi kiva jos kavereita löytyisi muutenkin vapaa aikaan esim.. kahvittelu...
  9. Ä

    Kromi ja Cla:a..

    Hei! Osaako kukaan sanoa voiko kromia tai Cla:ta käyttää odotusaikana? kyseinen aine toimi hyvin ennen raskautta makeanhimon hillinnässä ja nyt yritän selvitä tän raskauden mahdollisimman vähin kiloin...
  10. Ä

    ruokien mittauksesta..

    Heippa! Kysymys koskettaa lähinnä pisteiden laskioita.. eli miten te mittaatte ruuat jos kyseessä on esim. 2dl makaronilaatikkoa? onko se sama jos mittaa vaa'alla 200g? on aika hankala mitata millään desimitalla laatikkoruokia. Mietin vain kun annos on paljon enemmän jos mittaan sen vaa'alla ja...
  11. Ä

    lahja ideoita 2-vuotiaalle neidille..

    Heippa! Kertokaapa hyviä lahja vinkkejä.. neiti täyttää 2vuotta ja jotain tyttöjen "juttuja" kaipailtais.. =)
  12. Ä

    mitähän tästä pitäisi ajatella...

    en oikein tiedä mitä tästä täytyisi ajatella, ajatukset ovat niin ristiriitaiset... miehellä pyörii päivästä toiseen seksi vaan mielessä mikä onkin aivan normaalia, mutta sitten kun sitä olisi mahdollista harrastaa ja käydään yhdessä nukkumaan ja itse teen aloitteen niin se loppuukin sit lyhyeen...
  13. Ä

    Uusia ystäviä hakusessa?!

    Heippa! olen 27vuotias kahden lapsen äippä Etelä-Savosta. Lapset ovat 1v9kk tyttö ja 4vpoika, lisäksi perheeseen kuuluu avomies. Vanhat kaverit ovat aika pitkälti kaikonneet lapsien myötä. Uudet ystävät olisi enemmän kuin tervetulleita ympäri suomen maata :) marima_79@hotmail.com
  14. Ä

    Mikkeli+muut lähialueet...

    Hei! Olen kahden lapsen äiti Mikkelistä. (lapset ovat 1v9kk ja 4v.) Uudet kaverit olisi tervetulleita sekä itselleni että lapsilleni. Jos kaipaat uusia ystäviä niin jätä y-viestiä niin otan yhteyttä =)

Yhteistyössä