Nutrilett-kuuri alkaapi huomenna, onko ketään joka aloittelisi samanaikaisesti?

Hei!
olen niin äkäinen itselleni että ei tuu enää mitään... kesä oli ja kiloja tuli lisää, omaa tyhmyyttäni. Nyt sitten yritän hampaat irvessä päästä niistä eroon, joten huomenna alkaa pelkkä nutrilett pussikeitot jotta saan motivaation palaamaan. Onko muita jotka tiputtelevat nutrien avulla, tsemppaaja kaivattaisiin? paljon ja missä ajassa olette painoa saaneet tippuneet nutrien avulla? Itselläni pituutta 160cm ja painoa semmoiset 85kg, en ikinä ole painanut näin paljon...(menkkojen tulo sotkee kyllä painoani, älytön turvotus.) lapsien aikaan kilot tuli ja jäi... tavoitteena on tiputella ensin 80kg täysinutrauksella ja sen jälkeen joko täysi tai osanutraus jatkuu... ja sitten jatkan salilla ja spinnigissä käyntiä, nyt motivaatio todella hukassa... onneksi olen aina tykännyt liikunnasta että se osa-alue on edes jollais tasolla kunnossa.
 
mukaan ilmottaudun! paino 76.1kg elikkös KAMALASTI tiputin sen jo kerran alemmas mutta sitten raskauduin ja nousi paino, keskenhän se meni :( mutta painoa jäi jo ne kertyneet 3 kiloa...elikkäs, nutraamisen aloitan huomenna tiistaina ja pienin tavoittein ois tarkoitus edetä ja JOS mahdollista ja tsemppikaveria löytyy niin jatkaa sinne 69.9 kiloon saakka, oon viimeks noissa lukemissa ollu kaaaaaaaaaaaaaauan aikaa sitten. =) elikkäs punnaatteko te aina joka päivä? ite ajattelin eka joka toinen elikkäs ti aloitus (76.1) ja sitten jos punnais to, la, ja ma ja sitten katsois ..ajattelin että varmemmin saa 2pv tulosta kun yhdessä, kestää motivaatio yllä. =) mutta siis ja välitavoitteet laitan alle kanssa

aloitus 76.1
viikon päästä ti 74 kiloa
2 viikon päästä 72,5 kiloa
3 viikon päästä 71 kiloa
4 viikon päästä 69,9

elikkäs neljän viikon urakalle näyttäs nutreilla, en ole varma kestänkö noin kauan ruodussa kun psyykkinen himo makeaan meinaa olla, mutta koetetaan! ensiksi koetan jaksaa sinne to saakka =) sitten eteenpäin =) TSEMPPIÄ KAIKILLE! joskus olen näin 12kg tiputtanu ja sillon se ainakaan jälkikäteen aateltuna ei ollu vaikeaa kun PÄÄTTI laihtua =)
 

Yhteistyössä