Hakutulokset

  1. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Nyytti saatiin kainaloon 27.6. Lääkäri päätti käynnistää synnytyksen kokoarvioultran jälkeen. Elikkä jäätiin suoraan laitokselle. Kalvot puhkastiin klo:12.30 ja poika oli maailmassa 18.25. Painoa 4190g ja pituutta 52,5cm. Seuraavana päivänä synnytyksestä sain kuulla isäni kuolleen, joten minua...
  2. Kissantassu

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* heinäkuussa

    En ole jaksanut vielä täällä vierailla, mutta nyt ilmottelen, että poika syntyi 27.6. Kokoarvioultraan mentiin ja lääkäri päätti sitten heti käynnistää synnytyksen. Kalvot puhkastiin 12.30 ja jäppinen oli maailmassa 18.25. Painoa 4190g ja 52,5cm. Ilokaasulla ja epiduraalilla selvittiin...
  3. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    kukikas, ehän mie sinuu hylänny. Huomeen aamul menen kokoarvioon. Saa nähä tekeekö lääkäri hiukan roisimman sisätutkimuksen.... :x . No jospa se sit viimenää käynnistäis tän. =)
  4. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Jep, sitkeessä on :headwall: :D . Mun vanhemmatkin haluis jo lähtä mökkeilemään, ennenkun niiden loma loppuu. Mut ei nekään pääse ennen synnytystä, kun ovat sitte lapsenvahteina. Ens viikolla pitäs esikko laittaa leirille ja Napsu vaan pitää kynsin hampain yksiöstään kiinni.... No ehkä kaik...
  5. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Kyllä se niin on, että meidän perheen miehiä saa aina odottaa.... :D Isäntä on AINA myöhässä, tilanne mikä tahansa. Esikko (poika) meni toista viikkoa yli. Tyttö syntyi vain päivä la:n jälkeen. Nyt tää jätkä meinaa pysyä mahassa ties kuin pitkään.... |O . Ei auttanu eilinen shoppailukierros...
  6. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    tsemppiä möksmöks, jos pääsit nyytin hakuun!!! Kasassa. Kissantassu ja Napsu 40+2
  7. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Nostellaas välillä, ettei ihan mennä hukuksiin. Kasassa vieläkin!!! :headwall: Jokos ootte aleissa käyneet?? Tekis mieli lähteä kattelemaan jotain kivaa näin sadepäivän ja muutenkin näitten hemmetin pitkien päivien piristykseksi. Saa nähdä jaksaisko.... Lapset ei ainakaan ilahtuis...
  8. Kissantassu

    Anoppi haukkui minut

    :hug: Tiedän miltä tuntuu. Miehen kyllä kuuluis puolustaa sinua...
  9. Kissantassu

    milloin vauva laskeutuu uudelleen synnyttäjällä?

    Kolmas tulossa, ei ole laskeutunut vielä. Rv 40+1
  10. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Alkaa olemaan vissiin aika hiljaiseloa kesäkuisissa. En miekään uskonut enää kasassa olevani, mut eipä tuota voi itekään päättää... Neuvolasta kotiuduttu. Ei mitään uutta, kaik ok. Laittovat tosin vielä lähetteen polille kokoarvioon, mut saapa nähdä tuleeko vauva sitä ennen. Tsemppiä ja...
  11. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Vauvauutisia oikein urakalla... =) :heart: Kaikille oikein paljon onnea pikku nyyteistä!!! :flower: :heart: Mie en ymmärrä mitä tää meidän nyytti oikein puuhaa. Jonkun verran on supistellut taas, mut hää riehuu ihan hulluna :o . Potkii ja myllää minkä kerkeää, maha vaan poukkoilee...
  12. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Äiteelle jaksuja odotukseen! Ikäviä ihmisiä mahtuu joka paikkaan... :hug: äiti lpr mukavaa mökkeilyä!!! Tänne oloon ei mitään uutta. Suppareita edelleen sillon tällön. Viime yön nukuin kun mätä lahna, en heränny kertaakaan edes vaihtamaan asentoa. Eilen käytiin hiekkalinnaa katsomassa...
  13. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    ootko kukikas vielä kasassa???
  14. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Minäkin VIELÄ kasassa!!! |O En olis uskonut, että näin pitkään oon yhdessä koossa, kun kipeitä suppareita on tullut kuitenkin jo monta viikkoa. Ja nyt olo on jo tosi tukala. Yöllä kylkeä kääntäessä tuli ihan kauhea repivä kipu alavatsan molemmin puolin, kesti aika pitkään. Ei pystynyt...
  15. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Mukavaa juhannusta kaakonkulmalaisille!!! B) Kasassa miekin vielä... :wave: Kissantassu ja Napsu 39+5
  16. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnittelut kaikille vauvautuneille!!! :flower: :flower: Kasassa vieläkin. Lupailee kovasti, mut sit oireet loppuu. Aamullakin olin aika kipeä, supisteli ja pakotti koko lantiota. Kävelykin on aika ajoin vaikeaa. Mut käytiin nyt grillattavat kuitenkin hankkimassa. Ja jos vielä illalla...
  17. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Neuvolassa käyty. Kaikki ok. Hemppakin oli hyvä, silti vaan väsyttää. Vauva ei ole laskeutunut. Silti terkka meinas, ettei menis yli. Ja jos menee, niin yrittäävät saada minut vielä ultraan kokoarvioon. Mie pelkään, että tulee iso vauva... ja kun ite olen pieni.... :/ . Aikasemmat on molemmat...
  18. Kissantassu

    Kaakonkulman Odottajat

    Heippa! Minä vielä täällä lyllerrän yhtenä kappaleena. Hän ei osaa päättää tulisko vaiko eikö. Kiusailee vaan. Suppareita on välillä paljonkin, kipeitä ja napakoita. Mut sit ei mitään tapahdukaan. Liikkeistä esikosta tuntu jotain rv 20 varmat liikkeet, seuraavista pari viikkoa aikasemmin...
  19. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnittelut kaikille uusille vauvautuneille!!! :flower: :flower: Perästä tullaan...jossain vaiheessa... :D Mua ihmetyttää väsymys. Pari viikkoa sitte olin kun kävelevä zombie, koko ajan väsynyt. Hempassa ei vika. Viime viikolla pirteä kun peipponen. Ei päikkäreistä tietoakaan. Nyt eilen...
  20. Kissantassu

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    kukikas ei se viiminen ässä auttanu, ainakaan vielä. Kahtellaan päivän mittaan tapahtuuko mitään. Mie en löytäny kaupungilta sitä vadelmanlehtiteetäkään :headwall: . Menhitille ja kengulle onnea matkaan!!! :hug: Kissantassu ja Napsu 39+1

Yhteistyössä