Hakutulokset

  1. T

    Miten voi saada useamman orgasmin???

    Miten siis saada yhdynnässä useampi orgasmi?? Itsetyydytyksessä saan kyllä, mutta yhdynnässä se jää aina siihen yhteen, ja sen jälkeen mulle riittää. Ei vain yksinkertaisesti enää tunnu miltään, vaikka kuinka yrittäis...Kiihottuminen jotenkin hiipuu, ja orgasmin jälkeen i juurikaan enää huvita...
  2. T

    Face Book

    Täällä oli joskus jotain mainintaan että joku oli perustanut jonkun keskusteluryhmän(?) synnytyksen jälkeisestä masennuksesta Face Bookkiin. Toimiikohan tuo "ryhmä" vielä ja jos toimii, niin miten sinne löytää?
  3. T

    ZOPINOX väsyttää vielä seuraavana päivänä...

    Käytän satunnaisesti Zopinox nukahtamislääkettä. Yhdellä pillerillä nukun yön tosi hyvin...MUTTA, seuraava päivä menee ihan piloille. Tuntuu että en herää ollenkaan.Olen ihan sellaisessa "pöhnäisessä" olotilassa, ja aivot ei toimi yhtään.Keskittymiskyky kadoksissa.Olo tuntuu oikeastaan hieman...
  4. T

    Efexor vai cipralex...

    Onko teillä kokemuksia näistä lääkkeistä? Itselläni efexor nyt käytössä, mutta ei vaan nosta mielialaa, ahdistukseen auttaa kyllä.Lisäksi kaikki seksi halut kadonneet. Cipralexia kokeilin myös joskus, mutta se ei sitten taas purrut ahdistukseen..Masennukseen toimi paremmin kuin efexor...
  5. T

    Aurorix lääkeestä apua masennukseen ja ahdistukseen?

    Löytyiskö kokemuksia aurorix lääkkeestä? Itse kokeilin aikoinaan sitä hyvin hätäisesti ja luovutin jo muutaman päivän jälkeen, kun tuli niin hurja olo. Nyt kun tässä on useampaa lääkettä jo kokeiltu, tuloksetta, tai sit on hiin inhoja haittavaiktuksia ettei voi syödä..niin ajattelin että...
  6. T

    Cymbalta lääkkeestä apua??

    Löytyykö kokemuksia cymbalta lääkkeestä?? Masennuksen ja ahdistuksen hoidossa.....
  7. T

    Kun masennuslääkkee ei sovi?!

    Olen aivan patti tilanteessa.Keskivaikeaan masennukseen ja ahdistuneisuuteen kokeiltu ssri ryhmän lääkkeistä muutamamia(cipralex, zoloft) ja ne ei sovi mulle ollenkaan.Olen niiden kanssa aivan lukossa ja entistä ahdistuneempi . Nyt kokeilussa efexor, mikä sopii paremmin, mutta tappaa aivan...
  8. T

    Efexorin käyttäjiä??

    Heippa!! Kaipailen kokemuksia kyseisestä lääkkeestä :) Sain sitä keskivaikeaan masennukseen ja ahdistuneisuuteen. Montaa ssri lääkettä kokeiltu,mutta ne ei sovi. Nyt olen reilun viikon syönyt 37,5mg aamuisin,ja huomaan että olen erittäin ärtyisä ja jopa agressiivinen, ja kaikki...

Yhteistyössä