Hakutulokset

  1. heart

    nyt sitten yksin...

    joo nyt se sitten tapahtu,jätin avopuolisoni...yhdessä ollaan kolmen vuoden aikana koettu kaikenlaista.kolme vuotta ja kolme keskenmenoa...miten paljon sitä ihminen jaksaa :( sitten vielä miehen runsas alkoholin käyttö siihen päälle...miehestä oisin vielä tykänny ja tykkään edelleen...mutta näin...
  2. heart

    teinkö oikein kun en katsonut kuolleita vauvojani?

    jos ne ovatkin ottaneet kuvan,en tiedä "uskaltaisinko" katsoa sitä?meillä on aika kuopioon ens kuun lopulle kuulemaan mikä vauvassa oli vikana.siellähän mä voisin kysyä samalla sitä kuva hommaa.mutta mä en tosiaankaan tiedä oonko mä valmis näkemään OMAN vauvan ruumiin kuvan.olen netissä nähny...
  3. heart

    teinkö oikein kun en katsonut kuolleita vauvojani?

    mulla on ollu kolme keskenmenoa.kaksi niistä on 17 ja 18 viikoilla. nyt on alkanu kaduttamaan kun en halunnut katsoa lapsiani,mut en kertakaikkiaan sillon voinut katsoa.tuntu jos katson niin suru on vielä jos mahdollista suurempi.nyt sitten en koskaan saanut nähä poikaani ja tytärtämme.oletteko...
  4. heart

    2 KM, uskaltaako enää yrittää?

    mä aattelin et jos tämä nyt onnistus ku kaksi aikasempaa meni kesken,mutta ei.taas sama juttu.kaikki synnytykset ja kaavinnat piti taas käydä läpi.mulla ei näköjään raskaus mene pidemmälle ku rv.18.en tiiä uskaltaako enää yrittääkään.aina saa pelätä hurjana että jotain on vialla,ja se on aina...
  5. heart

    valtava suru

    ensimmäisellä oli paljon niskaturvotusta,siitä alettiin sitten epäilemään joko kromosomeja tai sydänvikaa.kromosomit olivat kuitenkin normaalit ja sydäntä kuunnellessa paljastui liian hidas sydämmensyke joka sitten tppui koko ajan.enimmilläänki se oli vaan 100.raskaus jouduttiin keskeyttämään...
  6. heart

    valtava suru

    niin vaan se tapahtui,pahin mitä pelättiin.ensimmäinen kesken meno oli rv.18 toinen rv.9 ja nyt kolmas rv.17.ensimmäisellä oli sydämmen rakenne vika.toisella ei tiedetä mikä,kun kuoli varhaisessa vaiheessa ja nyt kolmannella taas sydämmen rakenne vika.jouduin toisen kerran synnyttämään kuolleen...
  7. heart

    sikiön sydänvauriot

    siltä maanantain reissulta tulin vasta nyt.jouduin jäämään sairaalaan.lapsi oli menehtynyt kohtuun.ollut kuolleena ainakin viikon.se verikoe tarkoitti varmaan tuota kesken menoa eikä tuota munuaissairautta.luin netistä.oli synnytys ja sitten kaavinta.istukka ei tullu muuten ulos.mulla oli kova...
  8. heart

    sikiön sydänvauriot

    kävin viimeviikolla meidän neuvolassa toisissa verikokeissa jossa seulottiin vatsanpeitteiden sulkeituneisuutta.ja nyt sitten soittivat et niissä oli ollu jotain.me joudutaan molemmat verikokeisiin etsivät kumpi meistä on kantaja,munuais sairaus(kai perinnöllinen?)olin jo alkanut pikku hiljaa...
  9. heart

    sikiön sydänvauriot

    :wave: näin kannustavaa kommenttia en ole saanukkaan,tuli ihan kyyneleet silmiin,mä olin jo aivan varma että joudun samaan tilanteeseen kuin ensimmäisen kanssa.kun lääkärit vaan sanoo et kyl siellä nyt on jotain vialla kaikki ei oo hyvin.mitään ei puhuta et sen vois korjata.tuntuu et ne ois jo...
  10. heart

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    luin sinun textisi,se kosketti minua.minulla on kans sydänsairas lapsi kohdussa rv16.eikä vielä lääkärit oikein tiedä mikä on vialla,sanoivat vaan et yx väliseinä puuttuu.vielä ei tiietä tarkemmin.niskaturvotus ok ja kromosomit myös.mutta heikot sydän äänet,100-107.lääkärit sanoivat että...
  11. heart

    sikiön sydänvauriot

    mulla jouduttiin jo yksi lapsi keskeyttämään viikolla18.eli oli jo jo aika iso.hänelläkin oli sydän vika.patologin tutkimuksessa ilmeni vain yksi kammio ja yksi eteinen,kun näitä normaalisti kuuluisi molempia olla kaksi.se oli suora lainaus kirjeestä.se oli niin rankka kokemus etten haluais taas...
  12. heart

    sikiön sydänvauriot

    aattelin aloittaa uuden ketjun sydän asiasta :heart: heips vaan kaikille! olen vimmaisena etsinyt tietoa ja mm.keskustelupalstoilta samanlaisia tapauksia kuin minulla,mut en ole ihan samanlaista vielä löytänyt.elikkä olen 15 viikolla raskaana ja ultrassa selvisi et sikiön sydämmestä puuttuu...

Yhteistyössä