valtava suru

niin vaan se tapahtui,pahin mitä pelättiin.ensimmäinen kesken meno oli rv.18 toinen rv.9 ja nyt kolmas rv.17.ensimmäisellä oli sydämmen rakenne vika.toisella ei tiedetä mikä,kun kuoli varhaisessa vaiheessa ja nyt kolmannella taas sydämmen rakenne vika.jouduin toisen kerran synnyttämään kuolleen lapsen ja nyt vielä ei istukka tullu pois niin jouduin kaavintaankin.toinen kans otettiin pois kaavinnalla nukutuksessa.edellisenä päivänä annettiin tabletti joka pehmitää kohdun suuta.sitten toisena päivänä alettiin laittamaan emättimeen lääkkeitä jotka sitten käynnistävät synnytyksen.mulla alettiin laittamaan lääkkeitä kymmeneltä aamulla,neljän tunnin välein ja vauva syntyi neljän jälkeen iltapäivällä.sen jälkeen leikkaus saliin kiireesti olin menettänyt niin paljon verta.supistelut olivat jotain kauheeta,ei niihin auttanu kauaa kipulääkkeetkään.supisteli leikkaussaliin mennessä valtavasti,kun istukka oli vielä tulossa.sitten heräsin heräämössä puol kuuden aikaan.se oli ohi.kahden kuukauden kuluttua kuulemaan patologin lausunto ja jos ne on saanu jotain selville mistä nämä kaikki voi johtua.tuntuu niin tyhjältä.en tiiä haluanko enää yrittää lasta,aina saa pelätä et jokin on vialla.ei ole sellasta "onnellista odotusaikaa ollenkaan.mieskin on ihan riekaleina.kestääkö suhde koko ajan tämmöistä pelkoa ja tuskaa?jäänkö lapsettomax olen jo 38 vuotias. :( :flower: :'(
 
Kuinka elämä onkaan epäoikeudenmukaista. Paljon voimia
surussanne. Toivotaan ja uskotaan että teille suodaan vielä terve
lapsi.

Mulla myös takana 5 keskenmenoa ja 5 vuotta lapsettomuutta, hoitoja jne.. Siinä välissä kuitenkin, 39-vuotiaana sain pikkukeskosena
syntyneen, mutta terveen nyt 2-vuotiaan kullanmurumme. Älkää menettäkö toivoanne!
 
Voimia Heart ja kaikki muutkin menetyksiä kokeneet :hug: Itselläkin 5 km takana ja nyt rv 16! Koko odotusaika on ollut yhtä pelonsekaista tunnetta ja vastoinkäymisiäkin on ollut! Mistä Heart sydänviat paljastuivat? Loppuiko sikiöiden sydämen syke itsellään?
 
:hug: Pahoitteluni Heart! Itselläni (ja miehelläkin) kanssa ikää 38 v. yksi km pari viikkoa sitten, suru vielä suuri. Lapsensaanti yritystä jo yli kaksi vuotta takana, mietityttää ja pelottaa minuakin, samoin suhteen jaksaminen. Uskottava on, että aurinko joskus paistaa risukasaankin. Voimia sinulle ja miehellesi!
 
ensimmäisellä oli paljon niskaturvotusta,siitä alettiin sitten epäilemään joko kromosomeja tai sydänvikaa.kromosomit olivat kuitenkin normaalit ja sydäntä kuunnellessa paljastui liian hidas sydämmensyke joka sitten tppui koko ajan.enimmilläänki se oli vaan 100.raskaus jouduttiin keskeyttämään viikolla 18.lääkäri sanoi että se tulisi kesken kumminkin.patologin tutkimuksessa selvisi vain puoliksi kehittynyt sydän.eli päätös oli ollut oikea,mutta vaikea se tietenki oli.sitten tämä viimesin sydänvika paljastui 12rv.ultrassa,että sydän lyö harvakseltaan ja hitaasti.lisäksi sitten 13rv.paljastui että sydän oli normaalia isompi ja 15rv että yksi väliseinä puuttui kokonaan.tämän vauvan sydän loppui lyömästä itsestään viikolla17. :'(
 

Yhteistyössä