Hakutulokset

  1. E

    Lasten kanssa kotona, mies lähti viihteelle. (tylsää)

    mitäs kaapistä löytyy.. leivo kuuluisa mikrokakku
  2. E

    paetaabjo huoneesta?

    http://taito.1001pelit.com/escape-from-the-oval-office.html
  3. E

    paetaabjo huoneesta?

    eli siis paetaanko... aikas hervottomat nää sormet :laugh:
  4. E

    paetaabjo huoneesta?

    lähteekö kukaan?
  5. E

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

    Jos aloittaisin kans läskin sulatuksen elikäs pituus 168 ja paino 69kg. nyt sitten tarvitaan vinkkejä.
  6. E

    helppivä urheilurintaliiveistä

    mistä löytäis urheilurintaliivit jotka on kevyesti topatut... olen huomannu että ovat olleet kaikista tukevimmat... viimeisten ostosta on tosi kauan aikaa ja nyt tartteis uudet löytyä!
  7. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    ääh mä oon niin surkee noissa.. ja tietty suurin ongelma on että puuttu toi polttava asema
  8. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    mä niin haluan karaåkeen.. siitä on siis todella kauan kun on tullu oltua... jos sais vaikka näitä legendaarisimmista tehtyä oman dvd:n. SAAKO MUUTEN NETISSÄ JOSSAIN TEHTYÄ?
  9. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    itellä muuten on dirlandaa, tia maria, tahdon sinut ja volga tietty.. noi on semmosia mistä tulee muistoja mieleen
  10. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    tallulah.. en muista kuulleeni.. mites se menee ja kuka esittää
  11. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    innostukaas nyt! koitan miettiä itselleni kokoelma dvd:lle biisejä. pääsee sit joskus kavereiden kans istuun iltaa ja lauleleen!
  12. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    Siis laittakaa biisit jonoon mitkä iskee ihan varmasti karaåken listalta ja laulaisitte!
  13. E

    äiti haluan paistinpannua ruuaks!

    hyvin meni pasitinpannu alas!!! hyvä koska poika ei ole syönyt pariin päivään lämmintä ruokaa... tais olla jo teflonin puutetta :laugh:
  14. E

    äiti haluan paistinpannua ruuaks!

    Näin meillä kun kysyin mitä syötäisiin meidän 2.5veeltä. Siis tarkoitti paistinperunoita!
  15. E

    camping lenkki

    mä en laittais
  16. E

    Herranjumala! Onko tämä ihmisarvoinen synnytys? Sis. videon.

    toi on aikas tutun näköinen synnytys... noita on mulle tehty kaks. (onneks ei kuitenkaan ole leikkaukseen asti tarvinnu mennä) Ja molemmista olen ponnistusvaiheessa ollu ilman lääkkeitä. ja tämä video sai todellaki itkun tulemaan... Ja kaikki kokee synnytyksen eri tavalla joten ei ehkä kannata...
  17. E

    Kauanko tämä tissien tyhjeneminen kestää?

    mä tyhjensin päivällä kerran molemmista, mutta vaan hieman. sen verran ettei enää pakottanu rintoja. ja sit yöllä syötin kerran tai kaks.
  18. E

    Kauanko tämä tissien tyhjeneminen kestää?

    juu ei yhtäkkiä jannata lopettaa. mä imetin viikon verran vaan öisin ja sitten alko maidon tulo hieman hiipua.
  19. E

    Kauanko tämä tissien tyhjeneminen kestää?

    mä loptin imettämisen pari viikkoa sitten. vieläkin tulee välillä maidonnousua, muttei enää ole sitä täysinäisyyden tunnetta. ekan lapsen kanssa oli muistaakseni pidempään tuo oire.
  20. E

    Eikö n.1,5 vuotiaan pitäs jo osata syyä vähä itekkin...?

    anna vähän kerrallaa eteen. ite keitin kasviksia pojalleni ja söi niitä sormin lautaselta.ei edes halunnu kokeilla lusikkaa. kyllä nykyään jo syö hienosti (2v6kk) :D

Yhteistyössä