Kauanko tämä tissien tyhjeneminen kestää?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
hei
Imetin viimeksi eilen illalla, aikeissa siis lopetus. Alkaa vähän olla täysi olo... Kauanko tämä kestää? Aikaisintaan helpotusta luvassa ja/tai kuinka kauan pahimmillaan on menny? :D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mulla helpotti parissa viikossa. Osittainimetin siis sen ajan ja siitä se sitten hiipui. Et sä yhtäkkiä voi lopettaa.
En, mutta joudun pumppaamaan nyt sen, minkä otan. Eli aikeissa ottaa mahdollisimman harvoin ja mahdollisimman vähän. Antaisin mieluusti vielä vauvalle, mutta jouduin alkamaan lääkekuurin, jonka aikana ei saa imettää, joten pakko kaataa viemäriin. :(
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ellinen:
mä loptin imettämisen pari viikkoa sitten. vieläkin tulee välillä maidonnousua, muttei enää ole sitä täysinäisyyden tunnetta. ekan lapsen kanssa oli muistaakseni pidempään tuo oire.
Kuinka usein sä oot tyhjentäny, että sait vähenemään?
 
Ite lopetin imetyksen niin, että pumppasin ekat päivät aamulla ja illalla sen mitä oli pakko. Sitte muutaman päivän pelkästään aamulla tai illalla. Ja sitte en enää ollenkaan. Nyt lopettamisesta kuukausi eikä maitoa enää tule ellei ihan puristelemalla puristele.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Ite lopetin imetyksen niin, että pumppasin ekat päivät aamulla ja illalla sen mitä oli pakko. Sitte muutaman päivän pelkästään aamulla tai illalla. Ja sitte en enää ollenkaan. Nyt lopettamisesta kuukausi eikä maitoa enää tule ellei ihan puristelemalla puristele.
Mä taidan koittaa tätä. Tosin koitan nyt näköjään suoraan tähän yhteen pumppuun per päivä siirtymistä. Koitan ottaa vain vähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä lopetin kerralla imetyksen ja pari viikkoo oli aika täysinäinen olo. Pumppasin sen verran pois et kykeni edes olemaan
Voi apua... :D Pari viikkoa...
Eka vuorokausi oli pahin ku mun oma pumppuni olikin sökö ja sain reilun vuorokauden jälkeen vasta kaverin pumpun lainaks. Mä pumppasin siltä istumalta sen verran pois et pysty edes nostamaan käsiä ilman tuskaa. Muistaakseni molemmista rinnoista tuli yht 150-200 ml pihalle.
 

Yhteistyössä