Hakutulokset

  1. S

    miten kokeilla kananmuna?

    Allerginen lapsi ja vuorossa olisi nyt kananmunan kokeilu. Miten sen voisi parhaiten kokeilla kun pienillä määrillä pitäisi aloittaa? Ehdotuksia? :ashamed:
  2. S

    Yosa ja Alpro Soja

    Oliko se niin ettei Alpro Soja tuotteita suositella alle 3v? Ei siis mitään, ei jugurtteja, ei vanukkaita? Käyvätkö sitten nuo Yosa kauravalmisteet reilu 1 vuotiaalle? Jotain olisi kiva antaa välipalaksi ettei aina vaan hedelmiä tai hedelmäsoseita. Niin, ja maitoallergiasta kyse. Kaikki...
  3. S

    Montako negaa ennen kun uskot että nega?

    Tätä vaan mietin :) Yksi haamu ja lukematon määrä (noh, 6 ) selvää negaa. Arvatkaa vaan mitä noista uskon? :ashamed: ;)
  4. S

    Lämmöistä

    Sain eilen haamujen haamun, ehkä se olikin vaan viivanpaikka ;) Uskon tohon viivan paikkaan ennemmin kun raskauteen koska lämmöt ei ole ollenkaan koholla eikä mitään muita oireita ole kun viikon myöhässä olevat kuukautiset. Edellisen kanssa kaikki klassiset oireet, pahoinvointi, rinnat kipeet...
  5. S

    Maitoallergikon kakkuun kreemi?

    Löysin hyvän ohjeen täytekakkuun joka on maidoton, munaton ja viljaton. Mutta ohjeessa lukee "maidoton kreemi". Osaako kukaan sanoa mistä löytyy ja minkä merkkistä? Lisäksi soijavanukasta pitäisi jostain löytää :) Kiitos jo etukäteen! Olen aika uusi näissä erikoisruokavaliojutuissa joten voi...
  6. S

    Kaksi alle 2-vuotiasta

    Esikoinen täytti juuri vuoden ja miehen kanssa kova vauvakuume. Jos pian tärppäis niin ikäeroa tulisi alle 2 vuotta. Miten sitä jaksaa päivät lasten kanssa kotona? Ihan käytännössä. Eli miten imettää ja viihdyttää esikoista, miten vauva tai esikoinen saa nukuttua jos toinen huutaa, miten itse...
  7. S

    Raskaaksi ehkäisystä huolimatta

    Kysyn tätä nyt täältä. Onko kukaan raskautunut ehkäisyrenkaasta huolimatta? Siis niin, että "käyttänyt" sitä ihan ohjeenmukaisesti eikä ole valunut pois tms. Tarinoita olen kuullut, mutta niissä kaikissa rengas on valunut pois tai käyttäjässä ollut vikaa ;)

Yhteistyössä