Montako negaa ennen kun uskot että nega?

Mulla on tänään kp42 ja kaksi negaa takana. Kyllä uskon, että on nega. Menen tosin vielä verikokeeseen huomenna, kun alkaa noi kiertopäivät olla niin pitkällä. Olen sinnekin asennoitunut jo niin, että nega sieltä tulee.

Mites sulla? Onko mitään oireita? Mulla ei mitään, menkkaoireita oli viikon verran, mutta nyt nekin loppuneet. Ymmärrän kyllä sua, usko pois! :hug: Kyllä minäkin siihen haamuun takertuisin kuin hukkuva oljenkorteen. :D
 
Eipä ole oireita ollenkaan! Mutta kai niitä viallisiakin testejä on? Ja haamu oli todellakin haamu vaan... Jos yrittäisi edes huomisen olla testaamatta? :p Menee omaisuus niihin muuten ;)
Olisko sulla mitenkään mahdollista että ovis myöhemmin niin ei vielä näykään testeissä?
 
Eipä ne tee verikokeita täällä meillä päin ollenkaan. Terveydenhoitaja oli kyllä tosi asiallinen ja sanoi, että noi kotitestit ovat hyvin luotettavia eli jos on nega niin se on nega. :ashamed:

Ilmeisesti mulla oli "valekuukautiset", eli ne tuli vain tuhruna. Nyt siis jo seuraava kierto meneillään. Jos nämä seuraavat jää välistä, niin sitten gynelle ja käynnistetään. Täytyy toivoa, että jäävät välistä, mutta siitä paremmasta syystä. ;) Jaksamisia sulle SadButTrue! :hug:
 

Yhteistyössä