Hakutulokset

  1. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Mie täällä vielä valvon, kun odotan miestä töistä kotiin.. Eli kuukautiset alkoi viimeksi 14.5 , joten onhan tässä näitä päiviä jo kertynyt. Silloin kesäkuun ensimmäinen viikko tuli pari päivää pienen pientä tuhrua ja sitten taas 15.6 illan verran tuhrua. Nyt ei mitään muuta, kuin tosi...
  2. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Dindei onnittelut vahvistuksesta ja toivotaan, että Briannan viivaa vahvistuu myös. :D Eipä vieläkään näy kuukautisia, joten mun kohtaa varmaan voi korjata sen verran, että eikai tää voi vielä olla yk 2 kun virallisesti se ensimmäinenkään ei sitten ole loppunut... :/ Testin tein...
  3. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Voi Dindei. Toivotaan parasta :D Ja toivottavasti MT79 oireet pitää paikkansa ;) Täällä ei vielä kuukautisia näy. Nyt jos siis reilun viikon myöhässä. Viime viikolla tein keskiviikkona testin ja puhdas nega... :kieh: Ja en vaan enää uskalla tehdä uutta testiä, kun se pettymys siitä...
  4. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Ei kai ne kuukautiset sitten alkaneetkaan :o Illasta silloin tuli sitä vuotoa ihan hiukan ja ajattelin, että alkavat. Nyt ei sitten ole kahteen päivään tullut ollenkaan.. :/ Silloin puoltoista viikkoa sitten tuli pari päivää sitä pienen pientä tuhrua/vuotoa ja nyt sitten yhden illan...
  5. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    No tosiaan Juuri. Siellähän me aikoinaan kirjoiteltiin kanssa :D Miten teillä neidin kanssa menee ? Mulle voisi päivitellä että kp 1 ja yk 2. Kuukautiset siis alkoivat tänään :( Ainoana hyvänä asiana voisi tässä nyt pitää sitä, että selvästikin osasin oviksen tunnistaa tuossa välissä...
  6. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Tsemppiä Sirpaleena . Toivotaan parasta. :D Kristenille :hug: Mie tuossa laskurilla yritin ovis päiviä laskeskella, mutta vaikeaa hommaa kun tuo kierto ei ole tiedossa. Toivottavasti tämä tästä. Viime viikonloppuna olisi ollut parhaat päivät jos perus kierto, mutta taas sinänsä...
  7. sofku

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Hei ! Jospas se miekin liittyisin tänne teidän joukkoon. Meillä on ennestään jo huhtikuussa 2 vuotta täyttänyt tyttö. Ja nyt ollaan oltu ilman ehkäisyä kohta pari viikkoa. Tyttö oli täysi yllätys silloin kun päätti maailmaamme tulla joten sinänsä tämä on vasta ensimmäinen kerta kun...
  8. sofku

    Kokemuksia kaipaisin. R-testi näyttää nega, mutta raskaana ?

    En nyt oikein tiedä mihin tämän kirjottaisin, joten yritän tänne. Joulukuussa tuli kuukautiset, itse asiassa kahdet. Tammikuussa ei ollenkaan. Oireet ovat todella vahvat : päänsärky, turvotus, rinnat ovat todella turvoksissa sekä todella herkät, kipuilua alapäässä sekä mahassa, mieli alan...
  9. sofku

    Kohdun ulkopuolinen raskaus ?!

    Tilanne siis tämä : Viime kuussa kuukautiset tulivat kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta, viikko väliä ja sitten alkoi toiset. Sitä ennen oli ollut puolen toista kuukauden paussi. Samanlainen paussi oli lokakuussa, jolloin tein testinkin ja näytti negaa. Syön Cerazetteja. Noiden...
  10. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Tervetuloa Mamitsu. Nyt vaan täällä pörrätään, mutta jos jollakin aikaa "järjestää" muuta niin siitä vaan .. :D Täällä paino junnaa ja junnaa.. Eilen kävi puntari lukema 101,1 kg ja tänään sitten oli taas 101,3 kg. En nyt oikein tiedä mikä on. Pusseilla olen ollut nyt tosi huonosti...
  11. sofku

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Toivottavasti Smirkkulin vakaa tulee entiselleen tai löydät uuden paremman. Inhottavaa kun puntari rikki ja ahistaa.. Ei kiva. :| Mamalla hieno pudotus ! :flower: Mulla vähän mennyt viikko huonosti. Painohan oli alimmillaan siinä 101,4 kg ja sitten sorruin. Keskiviikkona ja torstaina...
  12. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Niin ja jäi laittamatta, että upeita tuloksia olit myös Soon I will be thinnerkin saanut. Upeaa. :D
  13. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Tottakai saatte kirjoitella täällä vaikka ette nutraiskaan. Ei mullakaan ole yhtään puhdasta nutri päivää tainut olla tämän "kuurin" aikana.. :whistle: Keskiviikkona ja torstaina tuli sitten syötyä.. Keskiviikkona pitsaa ja torstaina muuten vaan hyvää... Jep, jep. Oli meidän yhteisiä...
  14. sofku

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Tänään aamusta kävin puntarilla ja sain iloisesti yllättyä : Oli paino eilisistä tippunut -0,8 kg. Nyt siis vieläkin painoa jäljellä runsaat 101,4 kg. Alussahan sitä oli se 105 kg kun aloitin. Nämä luvut vaan ihan vielä Daarialle tiedoksi kanssa, jos etusivua päivittelet. :D Nää vapaat on...
  15. sofku

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Viikon saldo oli n. -3 kg. Ihan hyvin :D Kesällä kyllä ruukasi näillä nutri viikoilla lähteä sellaiset rapiat 4 kg mutta toki en nyt ole täysin pusseilla tainut olla yhtään päivää. Oon saattanut pari leipää syödä tai lautasellisen puuroa tai salaattia jossain vaiheessa. En sitten toki ole...
  16. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Viikko takana ja "ainoastaan" hiukan alle 3 kiloa oli paino tippunut. Oon vähän pettynyt lukemaan, kun kesäisten parin kerran jälkeen ajattelin että taas sen 4-5 kiloa tippuu viikossa.. Noh, onhan toki tuo 3 kiloa hyvä ! :D Pari päivää oli tuossa välissä, että painoa ei tippunut ollenkaan...
  17. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Hyviä tuloksia Muutoksella ! :D Minttu mie ainakin aloitin vain suoraan näillä low calor diet- pusseilla eli mulla tällä hetkellä makuina kanakeitto ja suklaapirtelö. Niissä starttipaketin hommissa on enempi kaloreita, kuin näissä pelkissä pusseissa. Näitähän saa syödä 5-6 päivässä ja...
  18. sofku

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Mie oon Milli yrittänyt ottaa sen asenteen, että ei näitä pusseja maun takia syödä :laugh: ja hyvin on mennyt. Oon ollut kesälläkin näillä pariin otteeseen, välillä pitemmän ja välillä lyhyemmän ajan. :D Nyt tosiaan jos olisin ainakin sen 2 vkoa. Pitää sitten katsoa mitä tehdä. Töissä...
  19. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Mahtavaa, että tänne löytyi muitakin ! :D Mulla nyt ensimmäinen työpäivä takana ja hyvin meni. Illaksi olisi vielä kanakeittoa ja yksi pirtelökin jemmassa. Porkkanaakin saatan mutustaa. Se näissä työpäivissä on hyvä puoli, kun ne menee paljon nopeammin ja kivuttomammin kuin...
  20. sofku

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Terve ! Saakos uusi tulevaisuuden täydellinen nainen ilmoittautua mukaan ? :D Mie olen tälläinen ikuinen läski :x Kesät aina laihdutan ja talvet lihoa. Nyt on tultava muutos tuohon. Painoa tällä hetkellä 102,9 kg eli todella paljon.... :/ Ensimmäinen tavoite olisi päästä 95...

Yhteistyössä