Nutrilett kavereita ?

Eilen se alkoi...

Mie oon niin toivoton ! Laihduin (taas) kesän aikana 12 kiloa ja nyt sitten syksyn aikana tullut jo takaisin 7 kg :/ Siis 7 kg !!! :eek:

Joko kesä sama homma.. Tuntuu, että en näin talvella saa laihdutettua vaan aina vaan lihoan ja lihoan.

Nyt sitten aloin nutrilett kuurille. Joskos se tästä ?

Onko ketään seuraksi ?

Eilen söin yhden pullan ja kaksi leipää lisäksi, mutta vaan 4 pussia.

Tänäänkin söin yhden pullan ja siivun juustoa, mutta syön vaan 3 pussia, kun aamun pussin korvasin puurolla..

Eli siis joo.. Ei nyt ihan puhdasta ole ollut nämä kaksi päivää.. :kieh:

Painoa oli tippunut kilon verran. :saint: Oiskohan määrä ollut suurempi, jos oisin ollut pelkällä pussilla ?! Noh, sitähän ei voi tietää.

Huomenna vaan aloitan työt uudessa paikassa. Olen siis KOKKI ammatiltani ja saa nähdä.. Töissä ei ole ikinä nälkä, joten sen suhteen ei hätää, mutta työ kumminkin suht koht fyysinen. Pitää vaan järsiä vaikka porkkanaa ja syödä salaattia.

Pääasiassa kumminkin yritän nyt olla näillä pusseilla ja saada tätä makean himoa kuriin.. Mie vaan söisin ja söisin ja söisin, jos en millään tätä pysäytä. :$ :whistle:

Tuleekos siis kukaan mukaan ? Saa olla muukin laihdutus tapa. =)

Mulla siis lähtöpainoa reilusti, 104 kg näytti aamulla puntari. |O
 
Kauan sai nettiä selata, että tällaisen keskustelun löysin =) Aloitin nutrilett kuurin maanantaina, kun aamulla puntari näytti kamalat 105kg. Maanantaina söin kolme ateriaa nutria ja illalla salaatin (salaatti, paprika, kurkku, raejuusto, feta) sekä palan kanapiirakkaa. Maanantaina meinas olla päivällä todella huono olo, mut se parani onneksi. Tiistaina söin taas kolme ateriaa nutreja ja illalla samanmoisen satsin. Tänä aamuna, elikkä siis keskiviikkona puntari näytti pudotusta -1,2kg. Ihan tyytyväinen olen kyllä. Nytkin tässä tomaattipöperöt nenän edessä... Mulla on tarkoitus korvata nää päiväruoat nutrein (aamiainen, lounas, välipala) kotona sitten salaattia tms. Katsotaan nyt kuin rupee meneen... Ei passaa ajatella liian pitkälle ku alkaa ahistaan :LOL:
 
Moikka! :wave:

Tänään aloitin nutraamisen kanakeitolla ja ihan ok makuista on. Lisäksi olen mutustanut porkkanaa ja kurkkua, jotta saisin jotain purtavaa ja tunne et saan syödä jotain helpottaa kun taidan olla herkuttelija/ tapasyöjä :ashamed: . Siitä myös ylimääräiset kilot ja 2 suht peräkkäisestä raskaudesta, josta ensimmäisestä vyötärölle kertyi liki 30kg!!! Aamulla puntari näytti 97,3kg ja pituutta on 160cm.

Täys nutrauksella koitan mennä, mutta syön noita sallittuja kasviksia ja aamulla puuron. Teetä juon makeuttajan kanssa. Näitä pöperöitä syön sen 3 viikkoa ja sitten jatkan painonvartijoiden pisteillä, jotka ovat entuudestaan tuttuja. Tämä alkusysäykseksi :)

Eiköhän kirjoitella tänne miten menee?!?
 
Mahtavaa, että tänne löytyi muitakin ! :D

Mulla nyt ensimmäinen työpäivä takana ja hyvin meni.

Illaksi olisi vielä kanakeittoa ja yksi pirtelökin jemmassa. Porkkanaakin saatan mutustaa.

Se näissä työpäivissä on hyvä puoli, kun ne menee paljon nopeammin ja kivuttomammin kuin vapaapäivät. :D

Mie en tänään muistanut käydä puntarilla aamulla, mutta eilen näytti 102,9 kiloa eli kilon pudotus päivässä. Kiva, kiva. :D

Huomenna vois puntarilla käydä kahtelemassa miltä tilanne näyttää. Jos vaan jotenkin sais pidettyäkin parin päivän välin noissa puntarilla käynneillä niin luvutkin näyttäis paljon mukavemmilta ;)
 
Moi!

Mulla ei oo mitään kokemusta nutriletista, mutta harkitsen vakavasti aloittavani maanantaina. Siks kyselenkin, että kannattaako aloittaa viiden päivän starttipaketilla? Olen lukenut hyvistä kokemuksista ja hienoista tuloksista, joten mieli tekis liittyä seuraan ja keventää jo ennen joulua...
 
Huomenta!

No niin! Tässä hieman tuloksia 3 päivän Nutrauksen jälkeen

1. 97,3kg
2. 96,7kg
3. 95,2kg

Yhteistulos on siis -2,1kg!!!! :D Olen syönyt aamulla ja illalla lautaselliset 4 viljan puuroa tilkalla maitoa, suolaa ja voisilmällä ja 3 muuta ateriaa syönyt Nutria. Olen myös rouskuttanut porkkanaa ja kurkkua. Alku on mielestäni ollut helpompaa kuin luulin eikä nälkä vaivaa. Meinaan jatkaa yhteensä 3vkoa ja sit niille pointseille. Jesh! Kyllä nää läskit lähtee!!!!
 
Hyviä tuloksia Muutoksella ! :D

Minttu mie ainakin aloitin vain suoraan näillä low calor diet- pusseilla eli mulla tällä hetkellä makuina kanakeitto ja suklaapirtelö. Niissä starttipaketin hommissa on enempi kaloreita, kuin näissä pelkissä pusseissa. Näitähän saa syödä 5-6 päivässä ja kalori määrä on n.500-600 kcal ja niissä startti hommissa taisi olla reilu 800 kcal... Eli pusseille vaan... :D

Mulla oli tämän aamun puntari tulos 102.4 kg eli vain 0,5 kg muutosta edelliseen kertaan. Oli siis päivä välissä, kun paino ei tippunut ollenkaan. Mulla kyllä tämä dieetti kesälläkin aiheutti pientä ummetusta ja sitä nyt taas ollut ilmassa. Onneksi on Levolac ;)

Tosi hyvä fiilis silti päällänsä. Eipä ole töissäkään tullut mitään himoja. Tänään napsin muutaman ranskiksen kun niitä paistelin, mutta muuten mennyt oikein hyvin. Kotona parina iltana olen 2 leipää syönyt, muuten vaan pusseilla. Tänään ajattelin herkutella raejuusto salaatilla :D

Tällä linjalla siis jatketaan... Vielä en sitten kumminkaan ole päättänyt kuinka kauan, jos tilanne jatkuu näin eikä pahempaa ummetusta tule niin ainakin se 2 vkoa..

:D
 
Huomenta!

Missäs kaikki on?!?

Mun nutraus sujuu hyvin. Perjantaina kurvas täti kylään ja se pistää kropan turvoksiin muutamaksi päiväksi, mutta tässä lukemia

1. 97,3kg
2. 96,7kg
3. 95,2kg
4. 96 kg
5. 96,2kg
6. 95,7 kg

Nyt jo taas onneksi lähtenyt laskuun
=)

Tulkaas kertomaan miten teillä sujuu vai meneekö tämä yksin puheluksi? :|
 
Viime viikon saldo: Perjantai aamuna vaaka näytti pudotusta -2,7 kg. Tästä riemastuneena, tai no olin sitä harkinnut jo muutenkin viikolla, kävin työpaikkaruokalassa syömässä. Jopa itsenäisyyspäivän kakkua.... :eek: Viikonloppuna söin enimmäkseen kevyesti ja vähemmän kuin ennen, mutta sunnuntaina jopa muutaman pasteijan joita leivoin jouluksi pakkaseen. Tämän aamun painolukema oli -1,4kg, eli tuli kolmen päivä aikana plussaa 1,3kg. Noh, sehän ei mua masenna, vaan kevyellä linjalla jatketaan. Ainakin sitten nämä arkipäivät. Katsotaas mitä tapahtuu. Nutrilett ostoksillakin pitäs poiketa. Mun suosikkeja on olleet suklaajälkiruoka, tykkäsin paljon, ja sit pystyy syömään patukat ja se kanakeitto on jees. Muut on olleet enemmän tai vähemmän jauhoisia tai muuten yökkejä, varsinkin se juustopasta, oksennus meinas tulla.... yök.... No mut kevyttä viikkoa teille myös :) Kuulumisiin! :wave:
 
Viikko takana ja "ainoastaan" hiukan alle 3 kiloa oli paino tippunut. Oon vähän pettynyt lukemaan, kun kesäisten parin kerran jälkeen ajattelin että taas sen 4-5 kiloa tippuu viikossa.. Noh, onhan toki tuo 3 kiloa hyvä ! :D Pari päivää oli tuossa välissä, että painoa ei tippunut ollenkaan mihinkään suuntaan ja yhtenä päivänä oli hiukan noussutkin. En nyt sitten tiedä miten tämä kerta voi olla näin erinlainen kuin viime kerrat .. :eek:

Myönnetään toki, etten ole täysin pusseilla vaan ollut. Joka päivä olen jotain pientä muutakin syönnyt, esim. leipää tai vastaavaa.. Eli varmasti siinä se erokin tietysti tulee.. :whistle:

Nyt olisi töistä kaksi vapaa päivää ja nämähän ne pahimmat on .. ;) Paljon enemmän tekee mieli koko ajan syödä jotain.. Pitää vaan kiristää otetta tuolta niskasta eikä antaa periksi. :D

Mutta hienosti oli teillä muillakin paino tippunut. :flower:

Minttu mie olen tykännyt siitä kaakaojuomasta sekä kanakeitosta. Kylläkin se kasviskeittokin ja marjajuoma on "hyviä" myös. :)

Jaa. Nyt tyttö taas kutsuu. Pitääpi mennä. Palailen taas asialle.
 
Moikka!

Nyt on tasan viikko laihduttamista täynnä ja yhteispudotus - 2,5kg! Täytyy kyllä olla tyytyväinen. Eikun uuteen viikkoon! Miten muilla sujuu?

1. 97,3kg
2. 96,7kg
3. 95,2kg
4. 96 kg
5. 96,2kg
6. 95,7 kg
7. 95,5 kg
8. 94,8 kg
 
Heips kukkuu,

Mullei noin hienoja päiväkohtaisia tietoja ole antaa, mutta tämän aamun pudotus on nyt yhteensä -2,4 kg. Ja olen kyllä syönyt tämän viikon muuten vaan diettiruokaa enkä nutrilettiä, mut jospa antaisitte mun seurassanne laihduttaa =)

Hoikkaa päivänjatkoa ;)
 
Tottakai saatte kirjoitella täällä vaikka ette nutraiskaan. Ei mullakaan ole yhtään puhdasta nutri päivää tainut olla tämän "kuurin" aikana.. :whistle:

Keskiviikkona ja torstaina tuli sitten syötyä.. Keskiviikkona pitsaa ja torstaina muuten vaan hyvää... Jep, jep. Oli meidän yhteisiä vapaita ja näitä on harvoin niin tuli sitten sorruttua. Ehkäpä annan itselleni tulevaisuudessakin juuri näinä koko perheen vapaina herkutella. Onpahan sitten aina jotain mitä odottaa.. ;)

Paino kävi alimmillaan 101,4 kg ja sitten keskiviikon sekä torstain aikana nousi 102,3 kg ja nyt sitten oli tänään taas 101,4 kg. Eli takaisin ollaan lähtöpisteessä mässäilyjen jälkeen.. :ashamed: Hiukan siis huonosti mennyt tämä viikko :snotty: Onneksi vielä on pari päivää jäljellä ennen maanantaita... :D

Muutoksella hienoja tuloksia... :flower:

Smuli ei taida olla oikea pino tuolle kysymykselle.. Mehän täällä yritetään laihdutella ei tulla raskaaksi ;)

Tänään olis tiedossa iltavuoro ja huomennakin.. Eli helppoja päiviä tiedossa syömisen suhteen, kun nuo vaikeimmat hetket päivässä menee töissä.. Yrinpä siis pitää nämä puhteina nutri päivinä... :D
 
Tää vois kans liittyy tänne. Tänään alkaa pussittelu =) Raskaudesta jäi tosi paljon vyötärölle ja tää on nyt niin |O et pakko tehdä jotain. Oon aikasemminkin nutraillu hyvillä tuloksilla, tiukkana vaan pitää pysyy!!!! Meinasitteko ihan täällä pinoilla vai olisko kerho tai fb myös kuvioissa. Kiva saada hyvä porukka ja hyviä vinkkejä ja tsemppareita. En kehtaa edes painoo tänne laittaa mut ihan reilu kolminumeroinen on :whistle:
 
Kävin eilen tutkimassa hintatietoja kaupassa. Onpas noi tuotteet kalliita... Yön pikkutunteina moitin itseäni kertyneistä kiloista. Päätin, että kevennän tässä ennen joulua omatoimisesti - painoa on tippunut kolmen viikon aikana reilu kolme kiloa =) . Sitten "härkäviikkojen" alkaessa aloitan oikein kunnolla. Korkeahkon hinnan vuoksi mulla ei ole varaa aloittaa ennen joulua. Ajattelen nimittäin niin yksoikoisesti, että kiloja tulee kuitenkin syötyä joulun aikana, joten laihdutukseen sijoittamani rahat menisivät täysin hukkaan. Mutta edelleen otan vastaan vinkkejä, mistä löytyy halvimmalla ko. tuotteita B) .
 
Tervetuloa Mamitsu. Nyt vaan täällä pörrätään, mutta jos jollakin aikaa "järjestää" muuta niin siitä vaan .. :D

Täällä paino junnaa ja junnaa.. Eilen kävi puntari lukema 101,1 kg ja tänään sitten oli taas 101,3 kg. En nyt oikein tiedä mikä on.

Pusseilla olen ollut nyt tosi huonosti, mutta olen syönyt tosi vähän normaaliin verrattuna ja mahdollisimman terveellisesti muuten. :eek:

Pitää taas ottaa niskasta itteään kiinni ja pysyä tarkemmin noilla pusseilla. :whistle:

Minttu en osaa sanoa sinänsä missä olis halvinta, mutta ihan tavallisista ruokakaupoista, Prisma ja Citymarket esimerkiksi niin näitä saa. Ei kun ostamaan vaan.. ;)

Nyt pitää mennä. Työt kutsuu.. :wave:
 
Olen ottanut editysaskeleen. Hain tuommoisen suklaapirtelöpaketin valmiiksi odottamaan, että joulu on vietetty. Kaveriksi suklaalle haen vielä varmaankin sitä kanasoppaa :). Hyvin suunniteltuhan on... Ihan mukavasti tämä jouluun laskeutuminen on mennyt, olen saanut ruhtinaalliset kolme kiloa pois. Mukavaa joulunaikaa kanssasisaret!
 
Heido! Täällä myös yksi nutraaja, ainakin osa-sellainen. Syön lisäksi kasviksia, hedelmiä vähän (esim. mandariini) ja juon kahvia maidolla aika monta kuppia/pvä. Leivästä yms. hiilaripitoisesta yritän pysyä tyystin erossa. Tänään oon aloitellut, pussien lisäksi mennyt purkki ananasta ja muutama lusikallinen raejuustoa. Sekä kahvia...

Laihdutin kesällä nutreilla 6 kiloa, ja ne pysyi monta kk poissa, kunnes itellä ote lipsui. :ashamed: Kuitenkin erittäin toimiva laihdutustapa tällaselle malttamattomalle joko-tai ihmiselle. Mun on helpompi kieltäytyä monista herkkuruoista kokonaan kuin ottaa vaan vähän. Aluks on vaikeeta, mutta jos pari päivää pystyy oleen, mieliteot laimenee huomattavasti ja kuurilla on oikeastaan yllättävän helppo olla.

Mä käytän vaan suklaanmakuista jauhetta, en ole niin muihin tykästynyt, vaikka kanakeittokin on kyllä ihan hyvää jos haluu jotain lämmintä.

Mä haen nutrit Halpahallista, siellä on laatikko 16,18e kun taas S-marketissa yli 22e.

Kyl se tästä lähtee taas!! :D
 

Yhteistyössä