Hakutulokset

  1. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Ihania ultrakuulumisia! Täällä kanssa käyty tänään varhaisultrassa. Meijän kaveri on 8 mm pitkä ja sydän löi jo hyvää vauhtia. Aikas ihana tunne :heart: Täällä vähän paha olo helpottanut. Eilen ja tänään oon ollu jo vähän jalkeilla, mut edelleen tosi heikko olo! Koitin mehujäätä pahaan...
  2. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Tervetuloa uudet mukaan munkin puolesta! Ja onnea! Täällä ollaan kanssa saikulla pahoinvoinnin takia ainakin tää viikko. Tänään oli eka neuvola, jossa täyteltiin vaan papereita. Oli niin huono olo siellä et odottelin koko ajan, et koska pääsen pois. Mua on vähän auttanu tähän oloon...
  3. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Oho Oottepas paljon jaksaneet kirjotella :) Voiko kukaan muu täällä näin huonosti kun mä? Perjantaista asti oon ollu vaakatasossa. Ihan 24/7 on ollu tosi paha olo. En oo edes voinu kuvitella meneväni töihin, kun hyvä, että vessaan asti pääsen. Tänään aamulla tuli sit ekan kerran ylös ja...
  4. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Oi ihania ultra kuulumisia! Onnea paljon :heart: Nyt on pakko sanoa et kyllä vähän helpottaa tää palstailu kun tietää, etten oo ainut jolla on paha olo. Väsymyksen vielä ihan hyvin kestää, mut siihen kun lisää tän pahanolon niin yhdistelmä on aika hirvee varsinkin töissä! Mutta kyllä sen...
  5. S

    MALMINKARTANON NEUVOLA

    Jep. Mä kerron :)
  6. S

    MALMINKARTANON NEUVOLA

    En ole vielä siellä käynyt, mutta ensi viikon tiistaiksi on aika varattu!
  7. S

    ihana aamu!

    Paljon onnea ja tervetuloa marraskuun masun kasvattajiin mukaan! :heart:
  8. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Onnea kaikille uusille ja tervetuloa! Meitähän on jo aika liuta täällä. Hyvä niin! Täällä varattu tänään aika varhaisraskauden ultraan. Se olis 26.3 eli parin viikon päästä. :p Tein tuossa viikon loppuna tilauksen hm:ltä ja pitkään oli listassa jo ensimmäiset mammavaatteet, mut sit sain...
  9. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Onnea ja tervetuloa uusille munkin puolesta. miracle: Samoilla päivillä mentiin ja tämä on loppu tulos :) Onnea vielä! Mä varasin heti neuvolan sillon viime viikolla. Ehdottivat ensin viikolle 8 aikaa, mutta me ollaan sillon Cran Canarialla lomalla niin mulla on eka aika jo 18.3 eli...
  10. S

    Suomen unelmien poikamies!

    Onneks Sofia tippu. Sai hyvät naurut eilen niistä Bettinan ja Sofian treffeistä, kun taas kerran Sofia änki väliin kun toisilla oli herkkä hetki!!!!
  11. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Täällä kannatetaan kanssa tota pinon jakoa kahteen. Olisi kiva kun muistais hyvin, et kuka on kuka. Vaikka onhan tässä aikaa tutustua B) Kiitos kaikille jotka jaksoivat vastata mulle tosta ratsastuksesta. Paljon oon siitä lukenu et ihan hyvin voisi ratsastaa, mut jotenkin sitä on nyt...
  12. S

    Kiinnittymisvuodoista?

    Mulla oli ovis plussa testissä kp14 ja kp15. Kp24-kp29 tuli ruskeaa vuotoa. Ei mitenkään hirveästi, mutta pikkuhousunsuojaan jäi selvästi tuhrua. Kunnon menkat ei kuintenkaan alkanu ja plussasin viime perjantaina eli sillo kp29.
  13. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Nyt tarviin teidän neuvoa.... Mulla tuli sitä ruskeeta vuotoa koko viikon ajan. Se loppu kokonaan eilen. Tänään on tullu ihan normaalia valkovuotoa. Soitin neuvolaan perjantaina ja ne sano siellä et seuraile ja ota rauhassa. No nyt huomisesta alkaen pitäis sit viettää hevosen selässä melkein...
  14. S

    pitääköhän se paikkaansa...kokemuksia kaivataan

    Voimapyöriä saa ihan prismasta ym. ja maksaa vissiin 9,90?. Kannattaa hankkia!
  15. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    suklahirmu: Onko sulla vuoto ollut ihan punaista? Mulla on tullu koko ajan sellasta ruskeaa valkovuotoa ja nyt sitä on tullu ihan vähän mut sellasena kellertävänä. Toivottavasti loppuis pian!
  16. S

    +++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

    Onnea maotao. Kyllä se plussa on jos siinä väriä näkyy. Tee uus testi huomenna tai ylihuomenna niin sit jos miesindeksilläkin siinä näkyis viiva ;)
  17. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Kiva, että meidän marraskuun pino täyttyy! Kuunkulta: Onnea teille todella paljon!!! Mä oon jättäny pillerit pois 08/06, mutta ei voi sanoa että oltais koko ajan yritetty siitä lähtien! Meillä on laskurien mukaan sama la:kin! Täällä on toistaiseksi tuhru loppunu melkein kokonaan. Sais se...
  18. S

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Heissan kaikille! Nyt liityn mukaan toivottavasti jäädäkseni. Tänään tein parikin testiä ja plussaa näytti. Todella epätodellinen olo. Vähän vaan painaa mieltä, kun mulla on tullu viime sunnuntaista lähtien ruskeeta tuhrua eikä se nyt ota loppuakseen. Täytyy vaan odotella ja toivoa parasta...
  19. S

    +++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

    toiveilija82: Mä en oo kyllä huomannu nänneissä mitään muutosta. Rinnat on muuten arat ja sellasen hassun jutun huomasin, et verisuoni on tullu vähän näkyviin vasemman rinnan yläosaan. Mun mielestä sitä ei oo ollu aiemmin. Onnea kaikille plussanneille munkin puolesta ja paaaljon haleja...
  20. S

    +++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

    Tässä mun oireita: -Rinnat arat heti oviksesta asti. Ne on kyllä aina menkkoihin asti arat - Sit tää tuhru jota tulee jo 6 päivää. -Välillä menkat alkaa olo Eipä oikeastaan muuta. Huolestuttaa kyllä enemmän kun tarpeeks toi tuhru. Soitin heti neuvolaan niin sanoivat vaan että odottele...

Yhteistyössä