MALMINKARTANON NEUVOLA

malminkartanon neuvolaa en ole käyttänyt kohta 3,5 vuoteen.
silloinkin olin esikoisen saanut kun muutettiin malminkartanoon eli vaan esikon vauvaneuvolasta kokemuksia ja tykkäsin kyllä.

nuorena asuin 7-8v malminkartanossa ja käytin siis terv.aseman hoitaja/lääkäri palveluita ja varsinkin terv.hoitajista jäänyt hyvä kuva.

paremmin en osaa auttaa. =)
 
Gitte: oletko siis raskaana vai mitä tarkoitat, että olet menossa sinne kesällä? :eek: Vai tarkoitatko töihin? Vai oletteko muuttamassa alueelle?

Ex-luokkakaverini oli siellä opiskeluaikoinamme n. vuosi sitten harjoittelussa ja ainakin tosi ammattitaitoisia terkkareita siellä on. Kokeneita. Sai hyvää oppia..
Muutoin en osaa auttaa..
 
Jaahas, katsoinkin nimimerkkisi takaa, olet Gitte siis vauvakuumelija-osiossa kirjoitellut..
Minua kiinnostaisi, että millaisissa asioissa olet menossa neuvolaan kesällä, ellet odota vauvaa? :) Ollaanko kenties kollegoita tms., eli terkkareita? :)
 
Nosto.
Onko kenelläkään kokemusta malminkartanon neuvolasta,kun olen itse menossa sinne nyt kesällä ekalle käynnille,niin olisi mukava tietää minkälainen neuvola se on?Olen siis ihan raskauden takia sinne menossa kesällä,en siis työhön.
 
Ok,eli siis päättelet olevasi jo kesällä raskaana - onnea yritykseen!

Kesällähän siellä kuten muissakin neuvoloissa on sijaisia, mutta vakkari henkilökunta on ammattitaitoista, sen verran on tietoa kuten sanoinkin..
 

Yhteistyössä