Hakutulokset

  1. Maotao

    2008 marraskuisten lapsoset

    Tervehdys täältäkin! Meillä kolmivuotisneuvolassa mitat 99cm, 17,5 kg. Roteva tyttö ;) Synttäreitä juhlittiin villeissä merkeissä kavereiden kanssa. Muuten menee hienosti, päiväkodissa nuorimpana nyt 3-5-vuotiaiden ryhmässä pärjäilee kivasti isompien perässä. Pääkielenään puhuu saksaa, mutta...
  2. Maotao

    2008 marraskuisten lapsoset

    Hengessä mukana, vaikkakaan ei ole tullut kirjoiteltua... Maotao tyttö 11/08 Meillä vieteltiin viikko sitten myös 2-vuotissynttäreitä. Tyttö osasi jo iloita saamistaan lahjoista, koristeluista, ilmapalloista ja tarjoiluista ;) Muuten meillä ajankohtaista värien opettelu, laulaminen...
  3. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Terve, ilmottaudun pitkästä aikaa! Ekana piti sanomani Luminkalle aksuja tilanteen kanssa. Täällä kaikkien vauvojen lonkat kuvataan tokan neuvolakäynnin yhteydessä juurikin noiden juttujen välttämiseksi. Silloin tuntui turhalta, mutta nyt ei enää kun kuuli teidän jutusta. Toivottavasti...
  4. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Iltaa pitkästä aikaa ja hyvää äitienpäivää kaikille! :heart: Sanselle tsemppiä viime päiviin (viikkoihin)... ja Daraln Lumille paranemisia! En oo ehtiny kirjottelemaan PIITKÄÄN aikaan, mutta nyt tulin työreissulta juuri ja anoppi oli laittanu talouden sillä aikaa NIIN hienoon kuntoon...
  5. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Hei, ihan ekana osaanotot Mannalle :hug: Kuunkulta myös jaksamista astman ja sairaskierteen kanssa. Viime viikonloppuna kun koitin löytää äitiseuraa kävelylle, niin KAIKKIEN lapset oli kipeinä. (Meillä Matilda siis nyt ekaa kertaa uuden vuoden jälkeen kunnolla terve...) Joten pöpöt ne vaan...
  6. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Ihanaa Nooni! Kivoja ultrakuulumisia. Varmaan tosi kiva ikäero tulee teidän penskoille =) Täällä oon (vähän kateellisena) seurannu, kun tuttavapiirissä on muutama n. 2 ja 4-vuotias sisaruspari, miten hienosti leikkivät keskenään. Kirjoista viellä: Meillä ehdoton suosikki on Pupen traktori...
  7. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Päivähoidosta: piti kommentoimani ;) Kun täällähän on se systeemi, että ennen päivähoitopaikan valintaa käydään tutustumassa itse niin moniin tarhoihin/hoitotäteihin yms. kuin huvittaa. Jotkut paikat jaetaan keskitetysti (esim. meidän alueella perhepäivähoitajat) ja jotkut paikat tarhat jakavat...
  8. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Tervehdys pitkästä aikaa! Ihan alkuun pitää toivotellA ONNITTELUT raskautuneille :flower: Noonie ja Manna! Ja Maikille onnea yritykseen (oliko muita?) Tosi kiva ikäero tulee teidän lapsosille! Ihanaa jos jaksatte kirjottaa myös viellä tänne, kiva lukea raskausuutisia, kuten nyt jo on saatu...
  9. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Tervis,tervis! Tulin merkkaamaan pinoa ;) Hyvä, että puku löyty, Keiju. Mä toivon et meil menis viellä ens talvena tuo 92 puku, jonka ostin jo täks vuodeks :laugh: Luulin että tyttö kasvaa yhtä huimaa vauhtia kun ekana vuonna... mutta tuosta kyllä yläosa roikkuu viellä pääkllä. En oo paljon...
  10. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Iltaa! Viellä piti tulla kertomaan, ettei meidän likalla mitään angiinaa ollukaan niinku se konitohtori eilen väitti. Omalla lääkärillä miehen kanssa tänään oli tyttö ja lekuri oli oikeen rauhassa kattonu kaikki paikat, eikä mitään ihmeellistä oo. Jää siis jälleen penisiliinit syöttämättä...
  11. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Pikakirjoitus töistä... oon niin tunnollinen, etten täältä pahemmin viitti kirjotella. Angiinan totes lekuri tytöllä ja kirjotti penisiliinit. Laitoin sillon kasilta supon ja kuume oli sitten illalla enää 39. Kahdelta yöllä tyttö oli taas hehkuvan kuuma niin laitoin taas supon. Aamulla sitte...
  12. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Iltaa! Meillä tyllerö kuumeessa, 40,7 astetta on ja hengitys oli jotenki vaikeen olosta. Söi kuitenki normaalisti ja vähän leikkikin. Me nyt sitten kumminki tilattiin lääkäri ton hengityksen takia, ja kun oli jo viime viikol kuumetta (matalampaa). No tätä se tarhan alotus teettää... Onko 40,7...
  13. Maotao

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Tervehdys pitkästä aikaa! Tässä työ-tarha-koti väliä rampatessa on ihan jäänyt kirjoittelu tänne ;) Mutta aina kyllä käyn lukemassa. Onnea Luminkan miehelle ja koko perheelle työpaikasta! Helmi: Mulla myös ihan samoin tuon oman ajan kanssa tarviin pari-kolme tuntia iltasin ihan vaan...
  14. Maotao

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    Moikka kaikille - pikaterkkuja töistä :wave: Mulla ois pari kysymystä jos taas sais neitejä vertaistukiryhmäläisiä vaivata: - Kuinka monta silmukkaa kannattaa luoda kutimeen jos haluu tehdä 1-vuotiaalle säärystimet :D - Miten olette suojannut pyörän lastenistuimen varkauksilta...
  15. Maotao

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    Huomenta! Tulimpas ilmottautumaan, vaikka töissä ollaan. Ihania nuo lasten sanat! Meillä tyttö sanoo mama, papa (äitiä ei tuu enää ollenkaan :'( ), kia (kissa), ja (=kyllä saksaksi), da (=täällä saksaksi), suomeks myös sanoo tää-ä (täällä), kun kysyy "Missä Matilda on?", oma=mummo... harmi...
  16. Maotao

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    Huomenta! Mie en mahtunu listalle? B) Sit oon agenttina!
  17. Maotao

    2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

    Maotao, tyllerö 11/08 (töissä) Hyvä Luminka! :heart: Toivottavasti monet tulee tänne puolelle :wave:
  18. Maotao

    11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

    Moikka! Huhuh! Hetken rauha kun annoin tytölle mun kortti- ja kirjekuorivarannot tuohon lattialle (tai siis repi ne mun kirjotuspöydän kätköistä, enkä ottanu pois... ;)) Ainakin vielä kauniisti leikkii repimättä ja laittaa kortteja isoon kirjekuoreen ;) Vaikkakin päiväuniaika koittaa 12:30...
  19. Maotao

    11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

    :laugh: Me palailtiin just ekasta tarhan vanheimpaillasta ja siellä mies sai kultaa ja kunniaa koti-isyydestä... ja mie vaan olin "se toinen vanhempi". varmaan ajattelivat, että ompas pitkällä toi skandinaavinen tasa-arvo. (eikä ees oo..) :$ Mut kivalta tuntuu kyllä ryhmä: 10 1-3-vuotiasta...
  20. Maotao

    11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

    Voihan KÖH, miten ikävä kuulla että noin paljon astmaa pikkusilla. Toivottavasti Kuunkulta teillä alkaa poika pian voida paremmin ja astma on ohimenevää sorttia. Helmin porukalle myös parnemisia! Yermasoyan tyttö on niin sievä! Ihana mekko! :heart: Luminka ja Dara: Meillä ihan sama apu...

Yhteistyössä