Hakutulokset

  1. haaveilija-08

    Streptokokki kolmella plussalla loppuraskaudessa

    Hei, minulla siis todettiin streptokokki-bakteerin olevan kolmella plussalla, rv:t nyt 34+3. Antibioottia ei ainakaan toistaiseksi aloiteta, odotellaan ilmeisesti synnytykseen saakka jos vain mahdollista. Aika paljon supisteli/supistelee, joten siinä tulehduksessahan se syykin sitten lienee...
  2. haaveilija-08

    FIRKON F7-TWINS

    Hei, osaako joku kyseisten tuplien omistaja kertoa onko vaunut toimineet kahdella eri ikäisellä lapsella? Huomasin vasta nyt vaunula.fi sivuilta että vaunuja suositellaan vain kahdelle saman ikäiselle lapselle. Aiemmin en ollut ko.mainintaa sivuilla huomannut. Olin jo viittä vaille tilaamassa...
  3. haaveilija-08

    FIRKON F7-TWINS

    Hei, osaako joku kyseisten tuplien omistaja kertoa onko vaunut toimineet kahdella eri ikäisellä lapsella? Huomasin vasta nyt vaunula.fi sivuilta että vaunuja suositellaan vain kahdelle saman ikäiselle lapselle. Aiemmin en ollut ko.mainintaa sivuilla huomannut. Olin jo viittä vaille tilaamassa...
  4. haaveilija-08

    RINNOISTA odotusaikana

    Kyselisinkin onko kellään kokemusta liittyen odotusajan rintakipuihin, kun mulla on järkyttävän kipeä pelkästään vasen rinta ja etenkin KAINALO. Tiedän että rintakivut ovat normaaleita ja yleisiä raskausoireita, mutta minulla kyseessä vain toinen puoli. Onko muilla ollut särkyä kainalon...

Yhteistyössä