Hakutulokset

  1. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Sun kansiosi on täynnä... en saa viestejä tuleen. Kaikille hyvää joulua ja toivotaan hyviä tuloksia! Lueskelen palstaa, mutta kommentit jääneet vähemmälle. Neiti 81: otan osaa suruunne :hug: voin kyllä ymmärtää suuttumuksesi... :heart: t. jeppistä ja "mökö" 9,5 kk
  2. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    sen verran kokemuksesta, että meikäläisen arvot olivat papa-a mom 0,2 ja hcg mom 0,37. talossa kuiteskin näillä tiedoilla terve kahdeksan kuukautinen tyttö! joten ihan sama mitä lekurit paasaa. ei ne arvot itse tarkoita, että kromosomit virheelliset. noi on kait jotain istukkaan viittaavia tms...
  3. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    toivotaan todella, että reikä menisi umpeen! :hug: laita kysymyksesi veriarvoista vernerin sivuille. siellä on asiantuntijat, jotka selvittävät ne melko nopeasti. ja vastaus saattaapi löytyä jo tehdyistä kysymyksistä ilman omaakin kysymystä. :hug: :hug: :hug: pidetään peukkuja!
  4. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    muistan sut niiltä ajoilta, kun täällä pelättiin itse kukin vaikka mitä seulojen vuoksi... mut en muista, että mikä teillä oli? on tää elämä arvaamatonta! siis sitten pitää synnytyksessä sattua jotain vastaavaa. on tää elämä hiuskarvan varassa joskus. kuten meilläkin oli istukan irtoaminen...
  5. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    eihän sulla enää mitään hätää ole! viikkoja jo ihan kunnolla. sairaala-aikaa ei varmasti tiedossa kuin parisen viikkoa mikäli nyt tulisi.... :hug: on vaan uskomatonta et olet päässyt kotiin?! mulla ei ollut kasvu edes hidastunut, eikä istukan virtauksissa ollut mitään vikaa vielä...
  6. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    sannamin: etteköhän kuule nyt päässeet säikähdyksellä! Onnea hirveästi. En usko, että tilanne enää huonontuu... :hug: :heart: Peukut koholle ja hyvää loppuraskautta!
  7. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    pidetään peukkuja! vieläkö vettä tulee vai onko reikä umpeutunut? mulle ainakin sanoivat lapsivesipunktiosta, et ne pikku reiät menevät umpeen eli kalvo jotenkin uusiutus... ??? ellei tule joku tulehdus, joka pitäisi sitä auki. mut en tiedä sit kunnon isoista repeämistä kalvoissa, et miten...
  8. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    kylläpä teillekin tuli kestämistä! :headwall: :hug: toivottavasti se kuitenkin kääntyisi parhain päin. kyllähän lapsivettä koko ajan tulee lisää; mut tietty tulehdusriskit kasvavat. :'( voimia, mikäli se huonoin vaihtoehto toteutuu ja joudutte luopumaan tulokaasta jo tässä vaiheessa...
  9. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    mulle sanottiin, et tuulimunan jälkeen tulee helposti raskaaksi... siispä lykkyä seuraaville kuukausille! :heart:
  10. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Jo jouduin toisen kerran teille pahoitteluni osoittamaan! :hug: :hug: Olen todella pahoillani, mutta se nyt antaa sitten odotuttaa itseään.... ekat viikothan ovat ne kriittiset ja et ollut ainut, joka joutui kokemaan alkuraskauden keskenmenon; kohtalontovereita on pilvin pimein! itsellä...
  11. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    voi miten ihana kun sinullakin kivaa kerrottavaa! muistan sinut ja pikkumyyn kyllä, mutta en syitä miksi teille kävi kuten kävi. sen muistan, että jomman kumman pikkuisella ei ollut kallon luita. :hug: jäi niin kirpaisevasti se tarina mieleen; ettei ollut juuri sinun vauvallasi? en ymmärrä...
  12. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Onnea valtavasti! Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin; ja meneehän ne! :hug: :heart:
  13. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    onnea czarina! oisin voinut lyödä vetoa, että saat tuon tuloksen lapsivesipunktiosta. olen lukenut niin paljon tästä trisomiasta, että harvemmin narahtaa uusiksi.... istukka kait alkaa vasta vikalla kolmanneksella (pääasiassa) ryppyileen, joten kyllä kerkiit vielä isoakin massua katella :laugh...
  14. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    onnea jade-julialle! tuttelitar: kaikki sikiöt kasvavat tunnilleen ja minuutilleen samaan tahtiin ensimmäiset viikot, joten kyllä se on tainnut nasahtaa aiemmin kuin luulit.... eikä tuo turvotus ole iso, mutta jos olisi 11 viikkoa niin en osaa siihen sanoa. usko vaan, että muksusi on jo...
  15. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    nemika: käyhän kertomassa kuinka ristiäiset menivät... tuliko anoppi? :laugh: pientä jännitystä ilmassa ja salamat iskevät vai...?
  16. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    czarina: kukaan ei varmasti tässä ketjussa katso vinoon, kun näistä asioista keskustellaan... harmi et ukkos on noin mustavalkoinen, varsinkin kun tämä trisomia on vähän omalaatuinen. voihan vauva vielä synnytyksessäkin vammautua. itse olin päättänyt kanssa, että keskeytän jos jotain on ja...
  17. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    czarina: aivan uskomatonta, että jollakin muulla on sama trisomia! sehän on harvinainen ja löytyy pääasiassa ekalla kolmanneksella keskenmenneistä sikiöistä. eli menee kesken noin puhtaana. mosaikismikin voi aiheuttaa vakavia ongelmia, mutta ei välttämättä. itse en löytänyt suomenkielisiltä...
  18. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    czarina: siis yksi esimerkki lisää istukkatutkimuksen huonoista puolista. mikä mosaikismi sinulla oli eli missä kromosomissa? meillähän ei ollut mosaikismi vaan kaikki solut istukassa olivat trisomia 16:ia. mutta niin vaan lapsivesipunktiosta puhtaat paprut. ja nyt neiti reilun kolme kuukautta...
  19. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    nemika: meillä kyllä osaa itkeä ja huutaa niin kovaa että huh huh. kaikki kolme nimeä alkavat m-kirjaimella (sattumaa) ja liekö se tekee kolme ämmää samaan neitiin :laugh: mutta yöt se on alkanu nukkumaan sika hyvin. herää aamulla 8-9 aikaan ekan kerran, joten kyllä meillä nukutaan. nukkumaan...
  20. J

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    merika: on varmaan paikat löystyneet pienen neidin myötä, mutta eikun jumppaamaan... ja uutta putkeen :flower:

Yhteistyössä