Hakutulokset

  1. M

    Onko joku juonut raskauden aikana juomia missä on aspartaami?

    Mulle neuvolassa sanottiin että mieluummin makeutusaineita kuin sokeria ettei tule raskausdiabetesta.
  2. M

    tatuointiin menossa

    Mulla 3 kuvaa ja eipä satu kuvan hakkaaminen yhtään :wave:
  3. M

    Hei mitä tossa sydänjäässä on tapahtunut?

    Heii kertokaa!
  4. M

    Ronja koirani on poissa..

    Mua itkettää sun puolesta... Otan osaa :hug: :hug:
  5. M

    Hei mitä tossa sydänjäässä on tapahtunut?

    Ja onko Outi eronnut miehestään?
  6. M

    Hei mitä tossa sydänjäässä on tapahtunut?

    Katsoin viimeksi kun Kiti sai tietää raskaudestaan? Onks joku kuollut? Onks Kiti vielä raskaana?
  7. M

    Miehestä asiaa. Haluiaisin kysyä siis...

    Ootko sä ottanut miehen kanssa puheeksi tän? Kysyisit suoraan miksi?
  8. M

    Mitäa ootte mieltä mun uudesta nimimerkistä?

    Mä en näe tossa mitään pervoa.
  9. M

    Miehestä asiaa. Haluiaisin kysyä siis...

    Onhan itsetyydytys normaalia mutta toi kuulosta mun makuun jo vähän omituiselta. Miksi se siitä sulle raportoi joka ikisestä käteenvedosta? Ja se jos ihan jokainen kuva täytyy syynätä missä nähänkään paljasta pintaa niin kuulostaa mun mielestä joko teinipojalta tai mieheltä jolla ei ole mitään...
  10. M

    Uskaltaako täällä kysystä ...

    Mä olin myös vankilaleski entisen ukon kanssa. :hug: voimia sulle paljon. Saako kysyä onko pitkäkin tuomio?
  11. M

    Kattokaa mitä menin vauvakuumeessani ostamaan :)

    Tosi nätit vaunut. =)
  12. M

    Oletko pistänyt silmälle että ketkä täällä kaksplussalla

    Mä brassaan jatkuvasti sillä miten hyvin mulla menee eikä edes hävetä yhtään :xmas:
  13. M

    Miten suuri perhe mielestäsi mahtuu kaksioon?

    Jossa neliöitä piirua vajaa 60. Mielipiteitä!
  14. M

    kaveri väittää(asiaa kesk.yhdynnästä ja rask.tulemisesta)

    Miten kukaan voi harrastaa sellaista seksiä että juuri kun tuntuu parhaimmalta niin ok, se oli siinä. :o Mulle tulis kauhee migreeni tosta :snotty: Ja monta vuotta vielä! En kestäis.
  15. M

    Ahdistaako jonkun palstalaisen kirjoitukset sua?

    Mä oon miettinyt kanssa että merkkaileeko joku täällä aina ylös kuka ja kuka on sanonut mitäkin ja tehnyt millaisia aloituksia? :o Monesti saa lukea että sä olitkin se joka sanoi sillen kaksi vuotta sitten tiistaina sitä ja tätä. Miten ihmeessä joku muistaa :o
  16. M

    Ahdistaako jonkun palstalaisen kirjoitukset sua?

    Mä olen niin vähän aikaa palstaillut etten nikkejä muista moniakaan. Ei mua oikeastaan mikään täällä ahdista mutta toki mulla saattaa kiehahtaa tai saatan pahoittaa mieleni jos joku mua haukkuu tai ilkeilee pahasti. Yleensä mä kyllä saan aika hyvät naurut täältä kiitos niiden joilla pipo niin...
  17. M

    MITEN TYÖNANTAJA KEHTAA????

    Mä olin pikaruokalassa töissä joskus ja sitten mulla tuli vatsatauti, oksentelin aivan hulluna. Pomo sanoi että 1 päivän saat olla saikulla ja sitten töihin. No tein työtä käskettyä vaikka sairaana olinkin ja menin työpaikalle. Oksentelin lähes koko ajan ja pomo sanoi että nyt vaatteet niskaan...
  18. M

    vielä siitä että voi olla raskaana tietämättään

    Oisitkohan sä raskaana.. :whistle: Hyvin mahdollista. Kerros testin tulosta täällä testattuasi, mua ainakin jänsäkättää jo sun puolesta! :)

Yhteistyössä