Hakutulokset

  1. P

    Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

    saisko tähän ketjuun tulla mukaan.olen 3lapsen äiti hesasta,ja monen monta kertaa yrittänyt painoa tiputta ja aina se meneee pipariksi.paheena mul on kaikki herkut joita nyt koitan välttäää,päivisin menee ihan ok ku töis on,mutta illalla kun kaikki lapset on nukkumassa alan rohmuamaaan sitten...
  2. P

    Erota vai ei (vaikea päättää)

    että erota vai ei,tiedän kyllä että ehkä tulisin onnelliseksi jos eroisin olen niin loppuun kulunu ja väsynyt tohon ukkooon,tunteetkin on aikalailla jo nollissa,mutta kun meillä on yhteinen lapsi niiin lopullisen päätöksen tekeminen on vaaan todella vaikeeta :|
  3. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    martsu76..........158cm/92kg..........85.1/-400........70kg en tiedä miten toi muka on mahollista,mut kaippa puntaria on pakko uskoa
  4. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    martsu76...........92/158...........85.5/-200.....70kg et semmoset lukemat,ei inspiroi sitten yhtäää enäää täää laihduttaminen :ashamed: motimaatio todella hukassa,pitäs saada lisä potkua taas itseeni...mutta luovuttaaa en halua ainakaaan vielä,kova yritys taaas päälle :saint:
  5. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    martsu76.......92/158..........85.7/-400........70 tyytyväinen olen,mutta saas nähä miten jussina onnistun hillitseee itseni,oikein mukavaaa ja rauhallistajuhannusta kaikille,nyt lähen taas mökille :)
  6. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    ilmotan nyt painoni,vaikka torstai ei olekkaaan. martsu76........92/158...........86.1/+200..............70kg noinkohan se nyt meni
  7. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    eli torstaina on punnituspäivä?niinkö?olen ollu reissussa viikon verran ja tänäään kotiuduin,joten puntarilla en ole käynny,no jaaa olen taas kyl koko viikon ajan syöny todella epäterveellisesti joten miinus tulosta on turha odotella,voisin huomenna uskaltaaa mennä puntariiin
  8. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    nooh kun kerta lista ilmesty tänäään ni kävin myös puntarilla.joten paino 85.9 eli MUUTOSTA VIIMEVIIKKOON- 300 eli olen ihan tyytyväinen
  9. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    viikonloppu meni oikein hyvin,taas vaihteeksi,sortumisia ei tullu ollenkaan,mikä on hieno saavutus :laugh: eilen kylläkin mulla oli koko päivän niiin paha olo,että mikään ruoka ei maistunut koko päivän aikana söin vaaan pari leipäää ja illalla jugurttia.nyt tuntuuu olo jo paremmalta,joten joskos...
  10. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    onkos kukaaa kokeillut sellasta tuotetta ku tonalin cla+?jotain rasvanpolttto tapletteja?vai?,jos joku on testannu ni onko niistä ollut apua/hyötyä??no niiin ja tämä päivä on mennyt oikein mukavasti olen pystynyt olemaaan irti herkuista,vaikka lapset söi viikonloppu herkut tossa niiin pystyin...
  11. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    tais olla viime punnituksessa hiukan myös turvotusta,koska ns "naistentauti"otti ja alkoi keskiviikkona :snotty: ,nyt päätin,että viikonloppuna en sorru kertaakaan ja syön kevyesti,nyt oon niin monena viikonloppuna sortunu,et sen ois jo loputtava :p .kuin myös aijon olla täälä notkumassa ja...
  12. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    että viikonlopun syömiset hmmm ja eilinen ku TAAS kerran sorruin ja ostin kaupasta irtokarkkeja :ashamed: nostivat painoa niinkin huimasti ku +800 :headwall: ja kyllä ottaaa päähän ja urakalla |O eli paino taas 86.2
  13. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    viiikonloppu meni taas kerran aivan penkin alle oltiiin mökkeilemässä,sielä nyt sit tietenkin sorruin kaikkeen maholliseen niin meni namit,limut ja krillimakkarat :ashamed: ja muutenkin puputin koko ajan jotain.no ehkä näkyyy punnituksessa plussaaa ens viikolla,mutta sallittakooon sen nyt :laugh:
  14. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    mua NIIIN INHOTTAAA NÄÄÄ MUN LÄSKIMAKKARAT,että kesä tuloillaaan ja mitään kesä vaatetta ei voi (mukamas)pitäää ku makkarat näkyyy,miks näää kilot ei lähe jo pois kokonaaan |O |O |O :kieh:
  15. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    punnitus unohtu eilen,joten nyt ilmotan,miinusta tuli -100 ja paino nyt 85.4,nyt kovempi tsemppi päälle,pikkasen meinaa motivaation puute iskee :headwall:
  16. P

    iltapalasta

    puuroihin mehukeittoja erinlaisia,tosin eri aikaaa :laugh: ja yrittänyt myös sekottaaa puuroihin hedelmiä,ja myös maidon kanssa,mut ku ei kelpaaa ni ei.puuroja olen tehnyt sekä mikrossa että keittäen ja tulos on ihan sama
  17. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    eilen sain ylimääräsen ilta lenkin :) mikä tosin oli hyvä juttu ku edelleenkään en tällä viikolla ole lenkkeilly ahkerasti :'( ,mut eilen reippailin pihalla1h45min kun etsinmun yhtä poikaaa 7vtäyttäväää oli taaas kerran hävinny pihoilta kun pieru saharaaan |O ,no,mutta onneksi lopulta löyty,oli...
  18. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    ja iines79 kiitos :),multa on tän viikon lenkkeilyt jääny oikeestaan kokonaan pois ku lenkkeily kaveri on on joka aamu tekstannu että ei pääse lenkille,niiin ja tietenkäään yksinäään en voi lähteee :kieh: noh ens viikolla paremmalla onnella :whistle:
  19. P

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    pitää miettiä jos ostas,hmmm vältättekö esim kahvia,tai tupakkia,vai onko teillä edes noita paheita,mulla ikävä kyllä on :whistle:
  20. P

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    mulle voisit laittaa tavote painox 70kg kiitos :) :flower:

Yhteistyössä