muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Elämä voittaa jälleen..ehkä. Kyllä oli niin kamala migreeni eilen että jäi koko päivä ihan elämättä :/ MItäs jos yhteisestä sopimuksesta repsahdettaisiin kohtuudella viikonlopun aikana ja maanantaina alettais taas tiukalla linjalla??? Noita edellisiä viestejä lukiessani olin aistivinani jonkin asteista motivaation puutetta, samaa on ilmassa täälläkin suunnalla :D
Söin eilen hätäpäissäni Lontoonrae-suklaalevyn kun yritin estää hedarin puhkeamista, ei auttanut, mutta siinä vauhdilla mussuttaessani ehdin sen verran maistelemaan että totesin maun kadonneen jonnekin. Ei siinä suklaassa ollut enään samaa hohtoa kuin aikaisemmin. Kyllä tästä kuurista jotain hyötyä on ollut, ei maistu rasva-sokeriherkut enään samalta..

Tänään aijon syödä kiltisti, mutta reilusti kaikki pisteet :LOL: Jos joku yhtyy tähän mun pika-lomaan niin annan täydellisen synninpäästön syömisille :LOL: :LOL: :LOL: Ehkä tämä on jonkin asteista taisteluväsymystä..

Mukavaa viikonloppua ja nauttikaa elämästä..


-Anu-
 
Täälä oli +800g paino :/ Tähänköhän se sitte jo töppäs |O Oon kyllä light limsaa juonu aika reippaasti viikolla, ja lauantaina herkuttelin,mutta niin tein 2:lla ekalla viikolla. No ehkä ens sunnuntaina ois miinusta. En nyt nii vakavasti saa viel ottaa ku vauva mahas ;) Tsemppiä kaikille!! Kui moni täälä muutes laskee pojoja?
 
viiikonloppu meni taas kerran aivan penkin alle oltiiin mökkeilemässä,sielä nyt sit tietenkin sorruin kaikkeen maholliseen niin meni namit,limut ja krillimakkarat :ashamed: ja muutenkin puputin koko ajan jotain.no ehkä näkyyy punnituksessa plussaaa ens viikolla,mutta sallittakooon sen nyt :LOL:
 
Minäkin jälleen täällä! On hieman ollut hässäkkää kotosalla. Tytön kanssa oltiin Kysissä tutkimuksissa jne. Sen vuoksi elämä eli ruokavalio oli sekaisin. Nyt jälleen ruodussa siis.

Ostin viime viikolla vihdoin sen uimakortin. Piti miettiä että uskallanko siihen satsata mutta vihdoin tein ratkaisun. Että olen tyytyväinen ratkaisuuni. Olen jo kaksi kertaa käynyt uimassa/vesijuoksemassa. Tulee niin hyvä olo! Olo on niin kevyt altaassa. Kipuja ei tule lonkkaan eikä selkään. Kuitenkin niin tehokasta liikuntaa. 45 min on mulle riittänyt näin alkuun. Jatkan sitten aikaa kun kunto kestää. Kaiken kruunaa kun lopuksi pääsee saunan lämpöön väsyneitä lihaksia lepuuttamaan.

Piti käydä katsomassa että mitä olen painanut viimeksi. Paino oli pari viikkoa sitten eli viikolla 19 95,8 kg. Nyt 95,4 kg. Eli hieman on tullut alas. Katsotaan miten tämä liikunnan lisäys alkaa vaikuttamaan painon kehityksekseen. Tavoitepaino mulla 70 kg.

 
Kyllä tuli viikonloppuna syötyä.. Pelottaa tuo keskiviikon punnitus.. Tänään kuitenkin alan taas laskea pisteitä ihan oikeasti ja palaan arkeen. Jotenkin on ollut ihan matalapainetta niin henkisesti kuin myös fyysisesti.. On tainnut olla tämä ruuan kyttääminen raskaampaa kuin ajattelin.. Toivottavasti sain tuosta tauosta uutta voimaa..

Jatkan kunhan saan tuon erittäin äänekkään ja vaativan kakaran :kieh: päiväunille..

-Anu-
 
ja senhän voi vaan arvata miten viikonloppu meni?
syöden.

Mä tajusin itse että en taida ottaa tätä laihdutusta edelleenkään tosissani,vaikka kuinka sitä uhoan. :| Ei tätä taida kukaan muu mun puolesta tehdä.
Turha kai se on valittaa että paino ei putoa jos vaan mässää ja syö :kieh:
Eli mä alan vähitellen tajuta että tässä on kyse asenteesta.

Mä koitan siis kovasti analysoida mikä tässä laihdutuksessa niin mättää,että ei siitä tule mitään. Vastaus taitaa löytyä kun katsoo peiliin :headwall:

Me muuten käytiin vihdoin sillä pyörälenkillä, niin että kaksi pienintä oli kärryn kyydissä.
Taidan laittaa kärryn myyntiin,tää toinen näistä tuli niiiin pahoinvoivaksi siellä kyydissä,että ei tasan suostu menemään enää ikinä kyytiin :headwall: :headwall:
Se siitä ilosta sitten |O

Mä alan etsiä sitä kadonnutta itsekuria -motivaatiota taitaa ollakin jonkin verran,mutta vika onkin asenteessa ja itsekurissa.

Päivänjatkoja!
:wave:
 
Juu-u...näyttäs tosiaan siltä että lipsumisesta on tullut tapa.Alussa maltoin mieleni vknloppuisin mutta ei enää ole kuria löytynyt :'( Lauantaina paino oli alin tähän asti,tasan 76kg,sunnuntaina 77,8kg :kieh: oli siis ne miehen synttärit la. Tänään oli tasan 77kg,ja arvaan että menee just tää viikko kun olen 76 puolella,sitten tulee vknloppu ja hemmetti soikoon.
Pääasia mulle kuitenkin on ettei ala nousee,näköjään ei tartte kun yhden herkuillan...
Mulla ei ole kun 5viikkoa tätä työtä enää,ja sitten olis keksittävä uus liikkumistapa,ei pääse rattaiden kanssa lenkille enää. Syksyllä menen sinne päiväkotiin niin eihän sielä tule liikuttua paljon mitään.

Meille tulee tänään asunnonvälittäjä arvioimaan kämpän,jännittää pikkasen paljon sanoo. Vuosi sitten vasta ostettiin ja pikkasen ollaan nätimmäks laitettu...
Mies toivoisi jo pääsevänsä muuttamaan ystävällisemmille seuduille,se on niin maassa :'(

Mutta hyvää maanantaita kaikille! Mitä meinaatte syödä iltaruokana/töiden jälkeen? Mä ostin kallista jauhelihakeittoa Apetit-mallia,kevyttä on niin riittää.
 
anuaanua,todennäköisesti mä joudun sen myymään,kun mitä mä sillä teen |O
Mut mä nyt vielä kokeilen kerran että suostuuko tyttö kyytiin ja kaipa siitä pitäs keskustella miehenkin kanssa,sehän se kärryn mulle osti..
 
Maanantaita,

Jaahas, eilen tuli sitten syötyä vähän Kotipizzan Monsteria ja sitten juustosnackseja illalla, noh, toivottavasti ne oli ne jotka keräs mulle nestettä tämän aamun punnitukseen. Tänään ollaankin sitten kurillisempia ja mennään jumpalle myös. Ilmoitan virallisen punnauksen huomenna tai ylihuomenna.. B)

Jennan ä, meilläkin kävi asunnonarvioija jokunen kk sitten, olihan se aikamoista kun syynäs kaikki paikat, toivottavasti saatte hyvän arvion! Ja mä en vielä tiedä mitä syön illalla, ehkä ruisleipää vaan ja kasviksia. Tein aika kermaista kanakastiketta kotiväelle, enhän mä sitä itse voi syödä :whistle:



Mandi, tervetuloa takaisin, toivottavasti teidän lapsella on nyt kaikki jees :hug:

ellapuu, harmi että teidän pyöräilyt ei onnistunut, voisko kuitenkin vielä kokeilla, vai onko se ihan nyt selvä peli :(

Anu, aaargh, Lontoonrae-suklaalevy!!! Ymmärrän kyllä ihan täysin fiiliksen, kun päätä särkee niin siinä tekee ihan mitä vaan että se loppuis. Toivotaan kuitenkin että ylihuomisen lukemat ei räjähdä silmille =) Mullakin niin kova halu olis pitää paino samoissa nyt tämän raskauden ajan, mutta on se vaikeeta. Varsinkin kun kantaa kaupasta kaksin käsin sipsejä ja jäätelöö :ashamed:

Mutta, menen ylihuomenna ekaan ultraan, joskos sieltä sais taas uutta virtaa laihdutukseen kun näkee että siellä on joku muukin käyttämässä mun juustosnackseja.. ja eihän nyt pientä voi sellaisilla syöttää. Toivottavasti kaikki on hyvin, jännittäää.....

Palataanhan taas,
päivänjatkoja

-hw78-
 
Tuo meidän pikku-apina ei sitten enään tarvitse yli puolen tunnin päiväunia :headwall: :headwall: :headwall: kait se on vihdoin uskottava.. Nukkuu yöllä 12 tuntia tai himppasen ylikin ja päivällä tasan sen ajan kun kävelen.. saattaapa herätä kesken matkankin jos pidemmälle eksyn. Olis ihan kiva jos sais pitää pienen tauon ihan ittekseen.. Onneks menee sitten jo viiden-kuuden aikaan yöunille.. Kokoajan pitäis olla nokakkain, äitihän voi vaikka kadota lopullisesti jos menee yksin keittiöön :LOL: Useasti kun pomppaan keittiössä tekemässä jotain juttua, huutelen sieltä että poju tietää mun olevan kiinteistössä.. Sama tuppaa jatkumaan vielä iltasella, kun kaveri on jo untenmailla.. Äiti tässä äkkiä keittää kahvia - no ihan vapaasti, kaveri on nukkunut jo kolmatta tuntia :LOL: Samaa tein tosin myös koiralle, selitin ummet ja lammet. Kuinkahan mun käy sitten kun laps on muuttanut omilleen, taidan jatkaa yksinpuhelua.. :LOL:

Oletteko keksineet hyvää "huikopalaa" kauppareissuille?? Tai ainakin mun täytyy saada jotain ennen ruokaa, jos aamupalan olen vetäissyt jo kuudelta.. Yleensä olen ostanut kolmioleivän ja syönyt sen vauhdissa matkalla seuraavaan paikkaan. Nyt ei oikein kärsi sitä tehdä kun siinä on 400 kaloria ja menee 9 pistettä!! Banaani, joo mutta kun se vihloo mun hampaita.. :LOL: Suklaa, nam mutta kun ei oikein pidä nälkää ja on himppasen epäterveellistä. Jotain jolla sais verensokerin pysymään kohdillaan.. Vinkkejä kaivataan..

Iltaruuasta Mulla on aina pakkasessa peruna-sipulisuikaleita, keittojuureksia sekä nakkeja pätkittynä palasiks, paistettua jauhelihaa ja kinkkusuikaleita. Niistä sitten kiireessä ja kamalassa nälässä kasaan vaan kattilaan jonkun sopan. On tosi nopeaa ja helppoa. Teen myös pakkaseen kasvis tai j.lihapihvejä ja lihamureketta jonka paloittelen niin että saan sulamaan vaan osan. Syön murekepaloja salaatin kaverina, harvemmin keitän perunaa.. Risottoja ja makarooni"mössöjä" syödään paljon. Vaihtelen vaan kasviksia tai lihaa sen mukaan mitä kaapeista löytyy. Kalaa ei käytetä ollenkaan, minä en syö muuta makkaraa kun noi nakit keitossa.. Ajatus ruskeastakastikkeesta saa ihon kananlihalle..

Suklaanhimo vaivaa, ei tainnut tehdä kovin hyvää sille toi viikonlopun "loma" Otin äsken ylimääräisen nutrilettin, saap nähdä auttaako tuskissa..

Migreenistä Tiedän että hedari alkaa, kun mun alkaa tehdä mieli hedelmäkarkkeja. Oikeesti inhoan niitä sydämenipohjasta. Ja joka kerta kun sellaiseen sorrun koskee päätä pari päivää.. Olenkin miettinyt kumpi johtuu kummasta.. Kunnon sokeri-piikillä olen aika usein saanut ainakin siirrettyä migreeniä. Siks tietyssä vaiheessa syön vaikka kaakaot purkista.. Margariinidsta, sokerista ja tummasta kaakaosta löllöä ja eikun popsimaan. Näky ei ole mitenkään esteettinen :LOL: Aikoinaan kun oli vielä sauna siirsin hedaria niin että pistin saunan päälle, menin kylmään saunaan makaamaan jalat seinälle ja suklaata poskeen. Kun sauna oli lämmin suklaa oli syöty ja hedari huomattavasti helpottunut, toimi lähes aina.. Olisko joku verenkierto-juttu..

Nyt passaamaan riiviötä, onneks se on hereillä enään max.3h 40min :LOL:

-Anu-


Nythän mä hokasin, että missä on IINES ?????
 
Pudottajien sivuilta bongasin tällasen linkin.. Kokeilin ja tälläinen tollompikin osas laskea päivän kalorit..

Kokeilkaahan.. Valikosta virtuaaliravintola ja siitä eteenpäin ohjeita seuraten..


http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?session_id=4388387b7af7c581a8a9a145c66b596f
 
peekele.. kirjotin pitkän tarinan ja se katos...
mut lyhyesti ja ytimekkäästi, meillä on kans vauhtiviikari kuulostaa samalta kuin anun palveleminen.... rauhallista on silloin kun hän nukkuu.

ja sit asiaan, onko teillä punnituspäivä nyt keskiviikko?
 
Täällähän minä :wave: .

Täällähän on ollut jo puhetta siitä samasta syystä mikä on pitänyt mut poissa, eli migreeni. Lauantaina alkoi pään pieni vihlominen ja sunnuntaina olin jo petikunnossa. Tänään on vielä jyskyttänyt (vähän) ja olinkin sairaslomalla. En vaan uskaltanut lähteä töihin, kun pelkään enemmän kun mitään muuta sitä että särky palaa. Piti siis ottaa toooooodella rauhallisesti.

Mä oon ollut vähän masistunnelmissa, joten siksikin oon pitänyt vähän hiljaisuutta. Menkat tulossa viikon sisällä eikä ollenkaan tunnu siltä, että olis tärpännyt :( . Aika ihmehän se olis, että ekasta tärppäisi mutta pieni toivehan aina elää.

Laihdutus, niin mikä laihdutus? Kaikki menee niin päin mäntyä. Ei mitään rajaa missään. Päätin itsekseni, että ensi viikonloppuun saakka saa mennäkin näin, sen jälkeen tiukennetaan. Ens viikonloppu on joka suhteessa käännekohta. Mies täyttää 30-vuotta (juhlat) ja mun menkat pitäis alkaa. Jos menkat alkaa, niin mä rauhoitun kaiken suhteen enkä anna minkään enää sotkea terveellistä elämää. Näillä eväillä eteenpäin.

-Iines-
 
Aattelimpa kans tulla naputteleen tänne, tänään meni koko helskutin pv autokoulun 2:s vaihees, kävoimpä sitte siinä välissä grillillä :ashamed: Puntarille en edes uskaltanu mennä :whistle: huomenna PAKKO palata taas ruotuun *saapotkia takapuoleen* :D
 
No ei mene hyvin täälläkään!

Kaksi lapsista on ollut lauantaista lähtien hivittävässä oksennus ja ripulitaudissa mutta mamma on mussuttanut sitten heidän edestään. Ajattelin, että jos nyt oikeen ähryän niin mulle kun iskee se kamala yrjäötauti niin sitten sen jälkeen inhoon niitä herkkuja loppuikäni. Tais kalahtaa vaan omaan nilkkaan :ashamed:

Huomisesta aamusta otan taas nutriletit käyttöön ja alan ruotuun. Hitto, eiköhän nyt pitäis jo tajuta, että ihan ite pitää poistaa läskinsä. Jos ukko syö grillimakkaraa niin ei mun tarvitse myötätuntomakkaraa syödä tai jopa kahta!!!

Nyt uinumaan jotta jaksaa aamulla alkaa sekottelemaan nutria äiteelle. Äiti on vähän väsynyt |O
 
Vietin netissä varmasti 2 tuntia ja laskin näitä syötyjä kaloreita ja sain keskiarvoksi 1200-1500. Musta se on aika vähän.. Jos normaalisti sais syödä vähän päälle 2000 kcal niin luulis tuolla painon laskevan edes vähän mutta ei.. nyt saldo on 200g enemmän kuin edellisellä punnituksella, tosin olen syönyt jo 4 päivää sirdaludia ja kaikkia mahdollisia päänsärkylääkkeitä. Tätä viikon migreeniä olis jäljellä ehkä vielä muutama päivä.. Ja jos lasketaan pisteitä niin päivässä on voinut mennä yli yhdellä tai kahdella mutta sillon olen kävellyt 2x päivän aikana.. Ahistaa.. Nyt viisaat päät miettimään.. Tällä kertaa ei ole kyse itsensä huijaamisesta noiden kalorien suhteen :LOL:

Iines79 Voi Iines, Migreeni on niin lamauttavaa.. Onneks loppuu yleensä menkkoihin.. Helppo sanoa, mutta älä stressaa raskautumisesta.. Kaikki tapahtuu ajallaan :hug:

Katari Tää meidän viikari osaa vasta peruuttaa, mutta silti yllätin sen eilen johdoista.. Nurkka on niin ahdas että ei mahtunut kääntymään.. oli sitten näppäränä poikana saanut piuhat varpaittensa väliin ja ihan kiihkoissaan kiskoi ja heilutteli niitä |O Olkkari on täynnä kaikkia ihania piuhoja ja laatikoita joita tutkia.. Hermo kun tarpeeks kirisrtyy viritän tohon ovelle portin elikkäs näin meidän kesken kalterit :LOL: katsokoot sieltä välistä ja haaveilkoot vaan jännistä paikoista.. Tää jannu on kokoajan pikku liikkeessä, istuessaankin hytkyy musiikin tahdissa. Oltiin kaupassa ja siellä pärähti hälyttimet soimaan.. Mun reaktio oli tietysti että v***u, taas on jäänyt joku hälytin ostoksiin, mutta pikku-ukkeli vaan pomppi rattaissa kun tuli niin mahdottoman hyvä biisi :LOL: Ihan vauvana tuo ei nukahtanut ellei vatkannut sylissä tosi kovaa. Samalla piti paukuttaa vaippaa että läiske kävi.. Jos joku muu olis tehnyt noin tuolle tai omalleen olisin varmasti miettinyt vakavasti että onkohan tuon äidin metodit ihan asiallisia :LOL: Monesti ukko tokas että vatkaako äiti susta kermavaahtoa tai taasko se hakkaa sua..Ja minä itkin.. Oli vissiin tunteet hieman pinnassa.. :LOL:

Nöyrää, alipalkattua palvelusväkeä huudellaan..

-Anu-
 
anuaanua: Juu, on se migreeni viheliäs juttu. Mä en niinkään stressaa raskautumisesta suoranaisesti vaan lähinnä sitä, että kuinkahan kauan siihen menee. Mä jouduin lopettamaan mun ihanaisen estolääkkeen ja nyt nää migreenit on taas näitä petikuntoon heittäviä. Jos näissä vauvapuuhissa menee kauan, niin saatan luovuttaa ja aloittaa estolääkkeen uusiksi. Varmaan löytyisi sellaisia verenpainelääkkeitä, joita saa yritysajalla ottaa mutta en haluaisi lähteä siihen hommaan. Mut voi olla ehkä pakko.

Saanen olla teidän kanssanne täällä, vaikka en tällä viikolla laihduta ;) ? On niin hektinen viikko edessä, että valmisruokaa vaan syödään.

Äh, pomo tuli, jatkan myöhemmin....
 
Meidän on kolmannella vuodella, ja vauhtia piisaa, siis ihan mahdotonta menoa joka valveillaolohetki. En ymmärrä sitä et hoidossa ei mitään ongelmaa mut kotona siitäkin edestä. No se on uhmaa, ja toivon mukaan ohimenevää :saint:

On niin helppo sanoa et raskaaksi tuleee helpoiten kun ei siitä stressaa. Kokemuksesta tiedän et sitä vahtii jokaista päivää sillä silmällä et joko tänään tärppäisi tai et eihän menkat ala, niin et miettii jo raskausoireita jos ovat päivän myöhässä. Tsemppiä!

Huh onneks toi mahatauti tartu netin kautta, sitä tuntuu olevan liikeellä ihan tuhottomasti, Jaksuja toivon,onneks se menee aika nopsasti ohi.
 
Jep, täällä taas jatkamassa juttua. Niin mihin jäinkään. Ai niin, en siis laihduta tällä viikolla. Mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa tehdä ruokaa. Tietysti sen verran katson mitä suuhuni laitan, etten syö pelkkää karkkia. Mutta valitettavasti joudun joka päivä turvautumaan eineksiin ja valmiiseen salaattiin. Mä en halua edes ajatella kuinka paljon menee rahaa, sillä valmiit ruuat maksaa PALJON!

Sitten noloihin juttuihin. Sain eilen totaalisen itkupotku-raivarin. Korostan vielä itkupotku-raivarin. Mä en tajua miten sain sellaisen hepulin ja vielä siitä, kun unohdin täysin eilisen kampaamoajan. Mä oon odottanut ihan hirmuisesti, että pääsen leikkauttamaan tämän kamalan kuontalon. Menin ja sekoitin migreenin lääkehuuruissa päivät ja luulin ajan olevan tänään. Se olikin eilen :kieh: . Sain sellaisen kohtauksen, että ihme kun ei mies soittanut pakkopaitaa tuovaa piipaa-autoa. Potkaisin jalkani pyykkitelineeseen ja sain kunnon reiän jalkaani. Verta valui kohtalaisella vimmalla ja nyt jalka on KIPEÄ, turvoksissa ja reiän ympäriltä sininen. Kuinka noloa, hävettää ihan hulluna :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Mies kysyi varovasti muutaman tunnin päästä, että koskas meinaat tehdä raskaustestin. Mä sain esikoisesta näitä raivareita silloin alussa, tosin hiukan myöhemmin, kun tiesin jo olevani raskaana. Mä kuitenkin tiedän näiden olevan PMS-höyryjä, oikein pahimman luokan sellaisia :ashamed: . Nyt sitten suoraan sanottuna v****taa, koska ostin viikonlopun yo-juhlia varten ihanan mekon Stockmannilta sekä upeat korkkarit. Jos mun jalka on edelleen näin turvoksissa ja kipeä niin en varmana voi laittaa muita kenkiä jalkaani kuin leveät lätyskät crocsit :x .

Äh, närästää, lähden etsimään Rennietä :x :x .

-Iines-
 
Katari Päiväkotipäivä on lapselle varmasti aika rankka kun pitää olla iso, jo ihan jo kavereidenkin takia. Itse osataan kaikki, pitää olla pikkusen parempi kuin kaverit ja tietää ja ehtiä ekaks juttuihin =) Useinhan hoidossa osataan tehdä itse enemmän kuin kotona, se kaveri joukon paine alkaa jo ihan nuorella iällä.. Eikä niihin hoitsuihin ole sellasta luottamussuhdetta kun omiin rakkaisiin, omille näytetään kaikki väsymykset, pahat olot ja ikävät.. Me aina töissä keskenämme hurrataan kun joku uskaltaa vetää kunnon raivarit.. siis laps :LOL: On se vaan sellainen luottamuksen osoitus.. Ota ens kerralla tältä kantilta, niin mäkin aina yritän muistaa.. ja hermo noitten kanssa menee silti joskus :LOL: :LOL:

Iines79 Kuulostaa hurjalta :LOL: onneks ei varpaita murtunut.. Ehkä kuiteskin kannattais hommata se testi..

keikkaa pukkaa..
-Anu-
 
Hellurei!

Kuten monilla muillakin myös mulla tuo viikonloppu meni vähän niinkun pieleen. Olimme perheen kanssa tykkimäessä ja sehän on selvä et huvipuistossa pitää syödä hattaraa ja pehmistä ja paninia ja irtokarkkia ja suklaata ja ja ja........ Ja minähän söin...

Sunnuntaina sit alkoi totaalinen kuihdutus ja n10 pistettä per päivä söin eilen ja sunnuntaina... Paino tänään 77.5 johon mun on pakko olla tyytyväinen koska tossa välillä olin jo reilusti yli 78...

Mutta nyt ei mitään sortumisia suvaita vaan erittäin tiukka linja on pidettävä kesälomareissuun asti! Vettä ja hedelmiä vaan.

Sain tuohon käteen nyt hurjan tehokkaat lääkkeet, jopa niin tehokkaat et ne pistää päänkin sekaisin. Voin ottaa niitä vain yöksi ja viime yönä kävi sitten niin että kun poika huusi huoneestaan äitiä niin lähdin reippaasti matkaan, mutta kun pään ja jalan yhteistyö ei toiminut kävelin suoraan päin oven karmia ja nyt on komia mustelma otassa.... Tunne oli kerrassaan kauhea kun ei saanut jalkoja tottelemaan kuten olisi halunnut. Täytyy ehkä huomenna kysellä että olisiko joku muu lääke parempi mulle kun tuo.

Anu: Noista kauppareissun huikopaloista... Mun tulee hyvin usein sorruttua siihen suklaaseen, ikäänkuin matkaevääksi vaikka ei olisi edes nälkä. Mutta oikeen nälkään niin joku täytetty ruisleipä on aika hyvä, vaikka niitä ei tietty joka kaupassa ole. Tahi sitten just joku hedelmä, mä olen koittanut meille nyt leikkipuisto evääksikin paloa jotain omenaa tms kun aiemmin tuli otettua vaan keksiä. Jos saisi lapsille opetettua ne terveet elämäntavat jo pieninä ettei heidän sit tarttis aikuisena ihmetellä ylikilojaan...

Kuinka muuten... Onko teillä nää nurinkuriset ruokatavat yms asiat jotka ylipainon aiheuttaa peruja lapsuudenkodista vai aikuisena opittuja? Itse muistan jo lapsuudesta et kyllä niitä herkkuja syötiin, mutta tilanne räjähti käsistä kun tapasin mieheni ja ruvettiin viettämään "perhe-elämää"...
 
Tänään tulee sitten monta lyhyttä viestiä,jostain syystä kaikilla tuntuu olevan tänään mulle asiaa töissä :D
Raskautumisesta;mun pitää olla TOSI tarkka noiden pillereiden ottamisessa,mä nimittäin tulen raskaaksi suunnilleen tosta vaan |O
keskimmäinen sai alkunsa ;söin pillereitä,menkat tuli normaalisti. Sitten ne loppuivat ja mulla oli kokoajan toooosi paha olo.Mä aattelin että se johtui vieläkin aiemmin sairastetusta vatsataudista.
Kävin lopulta sairaanhoitajalla,joka paineli vatsaa,josko siellä on jotai muutoksia ja totesi että nyt hän tietää mikä sinulla on-sinä olet raskaana. Jep,ultrassa löytyi 11 viikkoinen vauveli.
No sitten,tää yllätys oli 7kk vanha,melkein täysimetyksellä eikä kuukautisia eikä seksiä mailla halmeilla. Ja kuinkas ollakaan,mä olin taaaas raskaana.
Mies totesi mun isälle että "eihän ton kanssa tartte kun istua samoilla saunanlauteilla,niin aina se on raskaana"

Mutta,ihania nää kaikki kolme ovat ja toivottuja. Meillähän on myös enkelivauva,joka syntyi 2001 ja menehtyi 7 viikon ikäisenä,vaikean aivoepämuodostuman vuoksi.Ulkoisesti hän oli täydellinen,kaunis vauva. Senkin vuoksi nämä kolme ovat mulle elämää tärkeämpiä :heart:

äh,pakko mennä,joku tahtoo laskutustietoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöpö80:
Hellurei!


Kuinka muuten... Onko teillä nää nurinkuriset ruokatavat yms asiat jotka ylipainon aiheuttaa peruja lapsuudenkodista vai aikuisena opittuja? Itse muistan jo lapsuudesta et kyllä niitä herkkuja syötiin, mutta tilanne räjähti käsistä kun tapasin mieheni ja ruvettiin viettämään "perhe-elämää"...
Mä muistan kun aina piti syödä lautanen tyhjäksi...Mä uskon että siitä on jäänyt liikasyöminen päälle.
Omilta lapsilta en ole sitä koskaan vaatinut (ehkä just oman kokemuksen vuoksi)ja hyvin ovat kasvaneet :D
 
anuaanua: Onneks ei tosiaan murtunut mitään. Aika karmeen näköinen toi päkiä on, kun siinä on se reikä ja se on nätin violetinvärinen ympäriltä... :x Kyl mä varmaan testailenkin loppuviikosta, sen verran epänormaali olo on. Kaikkee muutakin kremppaa kropassa, joita en ihan heti tunnusta normaaleiksi toiminnoiksi :D .

Ylipainosta: Mulle ei ainakaan ole lapsuudesta tulleet nää huonot tavat. Meillä syötiin terveellisesti, perunaa ja kasviksia, ihan normaalia kotiruokaa. Olinhan mä normaalipainoinen (ehkä vähän alipainoinenkin) asuessani äidin ja isä luona. Itse syytän omaa itsehillinnän puutetta, kun äiti ei ollutkaan enää opiskeluaikana tekemässä terveellistä ruokaa. Mulla oli pyöreähkö kämppis joka rakasti rasvaista ruokaa. Ystävystyimme ja hän halus aina joko hampurilaiselle, pizzalle tai tehdä itse kermalla ja voilla ruokaa. Niin sitä painoa alkoi hiljalleen tulla. Täysin se riistäytyi käsistä, kun muutettiin miehen kanssa yhteen. Liian usein oli niitä leffailtoja ja sipsipusseja yms.
 

Yhteistyössä