Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuun budjettihaaste

    No niin, aloitan tämän ketjun, kun kukaan muu ei sitä tehnyt. Taulukkoa osaisin tehdä, mutta en tiedä onko minulla mitenkään sille aikaa. Ehkä voin tehdä osan päivityksistä. Mutta jos aloitetaan sillä, että halukkaat ilmoittautuvat mukaan ketjuun ja ilmoittavat myös tavoitteensa. Itse...
  2. P

    tietäjä

    Tää sopii niin tänne, että on ihan pakko linkittää! Fingerpori - HS.fi :whistle::)
  3. P

    tulipas pikkuisen vipinää mun jalkoihin

    Äsken rupesin ihmettelemään, että täällä tuoksuu tuli - siis semmoinen tuoksu, kuin tulee esim. takasta tai vaikka saunan pesästä, kun sitä sytyttelee. Katselin sitten kynttilät läpi, ja joo, pikku kundi oli sitten nakannut suklaakalenterinsa pöytäkynttilän päälle, juuri oli siis syttymässä...
  4. P

    Käyttekö lastenteatterissa ja lasten konserteissa?

    Pakko on nyt kysyä, kun kenkäkeskustelussa tästä irvailtiin. Eli käyttekö lasten kanssa lastenteatterissa, nukketeatterissa ja lasten konserteissa?
  5. P

    Erityistä tekemistä, kun loma päättyy

    Mulla on vielä tämä viikko lomaa, esikko ja keskimmäinen aloittavat koulussa ensi tiistaina, ja päiväkotielämäkin alkaa kuopuksella samaan aikaan. Mies on jo töissä. Ensi viikonlopuksi haluaisin keksiä jotain erityistä tekemistä loman loppumisen kunniaksi. Mutta en oikein keksi, mitä se...
  6. P

    1-vuotiaalle tytölle synttärilahja

    Vinkatkatkaas joku kiva synttärilahja 1-vuotiaalle tytölle. Tytöllä on 2-vuotias isosisko joten tavalliset vaatteet ja lelut löytyy jo. Aika läheistä sukua on neito, joten lahja voi maksaa maksimissaan 30 euroa.
  7. P

    Mitä meinaatte tehdä kesälomalla?

    Olen sellainen, että aina pitäisi ajoissa olla aina seuraavat lomat suunniteltuna. Nyt olen yrittänyt miettiä, mitä haluaisimme kesällä tehdä. Eli olemme käyneet jossain pohjoismaissa, ja Naantalissa sekä Puuhamaassa + vanhempieni mökillä kesäisin. Viime kesänä olimme Kolmårdenissa ja...
  8. P

    kesälomaideoita pohjoismaissa

    Yritän kovasti pohtia mitä kivaa voitaisiin tehdä kesälomalla. Viitteeksi kerron, että toissa kesänä käytiin lentäen ja vuokra-autolla Legolandissa. Viime kesänä käytiin autolla Kolmårdenissa ja Astrid Lindgrenin maailmassa. Molemmat olivat hienoja paikkoja, mutta jotenkin kaiken hohto...
  9. P

    Modeja paikalla?

    Täällä olis ilmeisesti vähän siivottavaa, ja jo muissakin ketjuissa samainen tyyppi seikkailee http://kaksplus.fi/keskustelu//t1317343#m14568938
  10. P

    Mitä tehdä syyslomalla

    Kesäloma on ollut ja mennyt, ja eihän noista keleistä päätellen enää lämpenekkään. Minä siis haaveilen jo syyslomasta, joka noilla koululaisilla on lokakuun puolessa välissä, täällä Espoossa ke - su. Mies on vasta aloittanut uudessa työpaikassa, joten lomalle on lähdössä minä itse kolmen...
  11. P

    Löytyisikö keltään hyvää omenapiirakkareseptiä?

    Omenapuu on pullollaan omppuja, joten lupasin lapsille tehdä omenapiirakkaa. Nyt etsin sitten jotain hyvää reseptiä, kun omat vanhat ovat hukassa. Löytyisikö keltään? Muutkin omenareseptit kelpaavat.
  12. P

    Mies sai töitä

    Täytyy tämä täälläkin onneksta ymmyrkäisenä ilmoittaa. Kyllä nyt kelpaa porskuttaa :)
  13. P

    keittis yv

    Jos et huomannut, pukkasin sulle jo yöllä yv:tä
  14. P

    Keittis, yv:tä

    yv
  15. P

    potkikaa mut nukkumaan täältä

    Potkaskaa mut joku pihalle täältä, mäkin vaan kurkin ja kurkin josko joku jotain kirjoittaisi, eihän tässä ole enää mitään järkeä. :headwall: :headwall:
  16. P

    Syyslomalla Siljalla Tukholmaan - tarjouksia jollain toimistolla?

    Perheemme haluasi risteillä syyslomalla Siljalla tukholmaan, ollaan vain tykästytty laivoihin lasten kanssa kovasti. Mutta hinta on hirmuinen, 251 euroa ennakko-ostajan hinnalla, onko kukaan nähnyt missään matkatoimistossa edullista tarjousta? Viking Linelle minulla on vain kolmanneksen...
  17. P

    Oho, täähän toimii

    Aika yllättynyt olin :D :o
  18. P

    Alabama - miten kävi yhtiökokouksessa

    Kovasti rupesi pohdituttamaan, että mitenkäs siinä yhtiökokouksessa kävi, jossa siis kävitte?
  19. P

    kesällä Tanskaan

    Kesäreissusta on tulossa totta, joten mielelläni ottaisin kaiken infon vastaan jos tietoa joltain löytyy. Lähdemme kesällä vain neljän päin reissulle, johtui exän temppuilusta. Lento ja kolmen päivän majoitus Billundista on varattu. Torstaina lennetään Köpikseen, josta jatketaan...
  20. P

    Jatkuvaa taistelua 3-luokkalaisen läksyjen kanssa

    Kertokaapas minulle jotain konsteja, joilla voisin helpottaa lapsen läksyjen tekemistä. Meillä ne ovat jatkuvan taistelun aiheita, en tahdo enää oikein jaksaa ja konstit on vähissä. Olen koettanut porkkanaa ja keppiä. Ei suju kummallakaan tavalla. Pojalla on kirjoittaminen vaikeaa, äidinkielen...

Yhteistyössä