Hakutulokset

  1. S

    Satakuntalaiset äidit ja odottajat

    Olen perustamassa uutta Yahoon sähköpostilistaa, joka on avoin kaikille satakuntalaisille odottajille ja äideille. Toivotan kaikki tervetulleiksi jakamaan arjen iloja ja suruja muiden äitien kanssa ja ehkä löytämään uusia ystäviä. Lista löytyy osoitteesta...
  2. S

    Satakuntalaiset äidit ja odottajat

    Olen perustamassa uutta Yahoon sähköpostilistaa, joka on avoin kaikille satakuntalaisille odottajille ja äideille. Toivotan kaikki tervetulleiksi jakamaan arjen iloja ja suruja muiden äitien kanssa ja ehkä löytämään uusia ystäviä. Lista löytyy osoitteesta...
  3. S

    Pottailusta

    Meillä poika 2v3kk käy kotona potalla omatoimisesti mutta vain ollessaan ilman housuja. Housut jalassa ei ymmärrä mennä potalle vaan pissaa pöksyihin. (Eipä kyllä toisaalta osaa oikein itse riisuakaan, että ehkä tämä osa syynä.) Mutta haluaisin kysyä, että missä vaiheessa lapsenne ovat oppineet...
  4. S

    hassuja sanoja

    Tyttö (nyt 4v.) käytti aikoinaan ainakin seuraavia pukka (aluksi pukakka)=lusikka pakka=traktori ihnana=ihana aatteri=teatteri Poika reilut 2v. kaheli=karuselli kuoriampiainen=koppakuoriainen pihattaa=tipahtaa rupina=rupi
  5. S

    Minkä kokoisia 4 vuotiaita?

    Mein tytsy oli 107,2cm, 16,4kg ja py 51,4
  6. S

    Onko muita 2v-3v jotka nukkuvat yöt huonosti??

    Meidän 2v3kk poika täytyy myös hakea joka yö viereen nukkumaan. Kerran tai kaksi riittää, että käy laittamassa pään takaisin tyynyyn ja peiton päälle mutta sitten ei enää suostu rauhoittumaan omaan sänkyynsä vaan huutaa niin kauan, että luovutan. Esikoinenkin oppi nukkumaan yönsä heräämättä...
  7. S

    Rela-tipat

    Meillä pojan masuvaivat pahenivat selvästi Rela-tipoista. Henk.koht. en siis voi suositella kyseisiä tippoja.
  8. S

    Vertaistukea tai edes jotain tukea...

    Kuopuksemme synnytys oli todella nopea ja raju ja ilmeisesti tästä johtuen hän piti päätään koko ajan vasemmalle kääntyneenä. Kävimme hänen kanssaan osteopaatilla parin kuukauden ikäisenä ja vaiva parani yhdellä hoitokerralla. Suosittelen siis lämpimästi kokeilemaan, jos vain lähistöltä löytyy...
  9. S

    Satakunnan odottajat ja äidit

    Ei ole keskustelut englanniksi. Kunhan olet selviytynyt kirjautumisesta voit osallistua keskusteluun ihan omasta sähköpostistasi. Listan sivut ovat kyllä englannin kieliset mutta jos sivujen tai kirjautumisen kanssa on ongelmia apua voit kysellä osoitteesta Satakunnan_mammat-owner@yahoogroups.com
  10. S

    Satakunnan odottajat ja äidit

    :attn: Olen perustamassa uutta Yahoon sähköpostilistaa, joka on avoin kaikille stakuntalaisille odottajille ja äideille. Toivotan kaikki tervetulleiksi jakamaan arjen iloja ja suruja muiden äitien kanssa ja ehkä löytämään uusia ystäviä. Lista löytyy osoitteesta...
  11. S

    Satakunnan odottajat ja äidit

    :attn: Olen perustamassa uutta Yahoon sähköpostilistaa, joka on avoin kaikille satakuntalaisille odottajille ja äideille. Toivotan kaikki tervetulleiksi jakamaan arjen iloja ja suruja muiden äitien kanssa ja ehkä löytämään uusia ystäviä. Lista löytyy osoitteesta...
  12. S

    Satakuntalaiset odottajat ja äidit

    :attn: Olen perustamassa uutta Yahoon sähköpostilistaa, joka on avoin kaikille stakuntalaisille odottajille ja äideille. Toivotan kaikki tervetulleiksi jakamaan arjen iloja ja suruja muiden äitien kanssa ja ehkä löytämään uusia ystäviä. Lista löytyy osoitteesta...

Yhteistyössä