Hakutulokset

  1. katryhina

    Turhamainen kysymys.

    No joo, kuullostaa turhamaiselta, mutta ovatko erityisesti ne mammat, joilla on olleet isokokoiset vauvat ( +3 kiloset ) ja paino paukkunut sen 20kg, vähän ylikin, päässeet enää samoihin mittoihin? Katselen tätä mahanahkaani ja pelkäämpä että sen alta on sitten hyvä vastoa, eikä se koskaan...
  2. katryhina

    Apua kotiin?

    Kuinka hyvin muiden monikkojen mammat ovat saaneet perhetyöntekijää lastenhoito - avuksi? En muista, olenko kysellyt aiemmin. Edellisessä asuinpaikassa eli Oulun eteläisellä puolella minulle varta vasten tarjottiin kotiin apua ja kerrottiin että tällaisia perhetyöntekijöitä on. En olisi edes...
  3. katryhina

    Auto - ongelmia..

    Eli kerrottakoon, että meillä on menossa auto vaihtoon tuplien vuoksi. Ongelmia on monia. Ensinnäkin jos tuplat sijoittaa taakse, niin miten esikoinen 4,5 vee istumaan, koska auton vuosimalliksi tulee todennäköisesti 95 - 00. Näissähän ainakin suuressa osassa on Airbag myös edessä ja silloinhan...
  4. katryhina

    Nelipyöräset tuplat vai juoksuratasmalli?

    Niin, eli mietinnässä on että onko juoksuratas yhtä tukeva, kuin nelipyöräiset? Mitkä ovat muiden käyttäjien kokemukset juoksurattaista? Olen suunnitellut Carena Tricar Twin - sisarusrattaita kaksosille jo ihan vauvasta, ( lämpöpussilla tietysti )koska yhdistelmien käyttöikä jää niin...
  5. katryhina

    G : Leikkauksella vai alateitse?

    Niin, eli kokemuksia kehiin. Onko lapset leikattuja vai oletko alateitse synnyttänyt? Itse esikoisen alateitse tehneenä toivoisin samaa myös kaksosista. Pahasti näyttää vaan siltä, että toinen ei millään haluais kääntyä, vaan pojottaa jalat alaspäin. :| Syy, miksi en halua leikkausta on se...
  6. katryhina

    Kaikki tieto tarpeen! =)

    Moi! Täällä yhden 4,5 vee tytön äiti joka odottaa tuplia ja tarvitsee hirveästi tietoa kaksosista, lähinnä vinkkejä vauva - ajalle, tuista, eduista jne. Esim. Saako Kelalta muuta, kuin 3 äitiyspakkausta / rahaa / yhdistelmiä. Mitään sisarkorotuksia? Se 60 pvän vanhempainvapaan pidennys on myös...

Yhteistyössä