Turhamainen kysymys.

No joo, kuullostaa turhamaiselta, mutta ovatko erityisesti ne mammat, joilla on olleet isokokoiset vauvat ( +3 kiloset ) ja paino paukkunut sen 20kg, vähän ylikin, päässeet enää samoihin mittoihin?

Katselen tätä mahanahkaani ja pelkäämpä että sen alta on sitten hyvä vastoa, eikä se koskaan enää palaudu.

Tämä on ehkä ainoa huono puoli monikoissa ja suhteellisen heikkona ihmisenä vaivannut mua. Ulkonäkö on aina ollut herkkä paikka, vaikka maailmassa on ollut ja tulee olemaan tärkeämpiäkin asioita.

Asiallisia vastauksia ja ihanaa naistenpäivää toivotellen! :heart:
 
Hei, vastaanpa nyt vaikka kaksoset ei minulla kyllä olleet kuin 2,5kg ja 2,7kg.
Eli minulla painoa tuli reippaasti tuplia odottaessa, muistelisin, että se 22kg taisi olla. :ashamed:
No kuitenkin meni n. vuosi niin olin samoissa mitoissa ja sen jälkeen muutaman kilon vähempikin. Vatsahan tuskin koskaan tulee olemaan ihan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta hyvin sekin kuitenkin palautui "suth normaaliksi"

Nyt yhtä odottaessa painoa tuli myös, aivan liikaa :ashamed: , mutta hyvin on alkanut tuo paino taas pudota. Ja tarkoitus olisikkin päästä taas siihen normaali painooni. Enkä usko, että se nyt vaatii noin paljon aikaa, kuin tuplien jälkeen jolloin en kovinkaan heti edes jaksanut ajatella laihdutusta. Kovasti vaan vatsalihaksia treenaamaan :) niin eiköhän se ajan kanssa siitä. Itsekkin olen vähän hätähousu tämän asian kanssa ja välillä ihan masentaa peiliin katsoa, mutta eiköhän se onnistu, kun kerta onnistuin kaksostenkin jälkeen.

tsemppiä sinullekkin, et paini ajatuksesi kanssa yksin. Kohtalotoveri löytyy ainakin täältä :wave:
 

Yhteistyössä