Hakutulokset

  1. M

    onko kukaan ollut Finnmatkoilla

    mä tässä yritän arpoa meniskö tutulle ja turvalliselle aurinkomatkalle vai uskallanko lähteä finnmatkoille... onko niillä retkillä lainkaan suomenkielistä opasta yms? kertokaa pian kokemuksistanne
  2. M

    te jotka olette olleet finnmatkojen Rodoksen matkalla

    ollaan menossa keväällä ja olisi mukava tietää minkä hintaisia nuo retket on ja onko niissä useimmin suomenkielinen opastus kuin englannin kielinen opastus..ja myös kokemuksia retkistä ja muustakin.
  3. M

    Mihin ylimääräiset tavarat ja vaatteet?

    mulla on huutonetissä paljon myynnissä mutta jos ne ei siellä mene kaupaksi niin sitten lahjoitan ne jollekin. paras olisi saada ne sitten vaikka karjalaan tai pietariin mutta oisko jotain muuta vaihtoehtoa? tai jos jollain on tietoa kuka vie kyseisiin paikkoihin. Asun turun lähellä joten...
  4. M

    Minne lahjoittaa vaatteita?

    eli myyn paljon laten vaatteita eteenpäin huutonetissä yms mutta sitten on sellasia vaatteita joissa voi olla joku haalea tahra tai nirhauma tai pieni reikä jonka paikannu tai tummat värit haalistuneet..näitä en viitsi myydä mutta en viitsit roskiinkaan heittää koska menisivät vielä toisella...
  5. M

    mistä mä saan kuusia??

    edellinen asukas istuttanut kuusiaidan mutta on vähän harva joten tarvittais kuusia..ei niiden välttämättä tarvis olla edes ihan pieniä taimia tai ees samankokoisia..kun kuitenkin pisimmät on jo puolitoista metrisiä.. mutta mutta mistä mä saan kuusia? tietääkö joku? pitäisi olla...
  6. M

    LAITOSHUOLTAJA PÄIVÄKODISSA

    väärä osasto joo=) utta kysynpä kuitenkin että mitä laitoshuoltaja tekee päiväkodissa? siis tiskaa ja järjestelee mutta ei kai pienessä piväkodissa siivoa 8 tuntia päivässä??
  7. M

    mitä keräätte?

    mä en sinänsä kerää mitään..joskus keräsin postiemerkkejä.nyt myin pois suurimman osan.vielä löytyy kyllä ahvenanmaan postareita keräilykansiossa. samoin keräsinnuorempana pikku pulloja siis täysinäisiä ja ovat vieläkin korkkaamattomia...kaikkea ei uskaltais edes avata.vois haju olla...
  8. M

    LOIMAA-FORSSA-TURKU SEUTU

    Olen jo 30v ja ollut 10v kotona lasten kanssa. nyt ois kiva tehdä jotain harrastusmielessä=) kiinnostaisi erityisesti sähly mutta miksi sitä ei järjestetä ihan harrastusmielessä ja naisille?? toinen ois jalkapallo..kummastakin tiedän vähän mutta onko täällä mahdollisuutta tuollaiseen?? jos...
  9. M

    MISTÄ ISO LÄMPÖPUSSI

    HEI.POIKA ON 75CM PITKÄ JA TARVIS LÄMPÖPUSSIN.KAIKKI NÄYTÄÄ OLEVAN PITUUDELTAAN SEN 80CM ELI AIKA JÄMPTI KYLLÄ POJALLE. KERTOKAA HYVIÄ IDEOITA PIKAISESTI.
  10. M

    millaisia tapaamissopimuksia

    minulla on 7v tyttö joka on vasta vuoden päivät tavannut isäänsä säännöllisesti. välimatkaa on 350km ja kuljetukset hoidetaan puoliksi. matkaan menee 4-5tuntia yhteen suuntaan ja se tuntuu tytöstä aika pitkältä. onko hyvä että tapaamiset on joka toinen viikonloppu vai kerran kuukaudessa...
  11. M

    TARVITSETKO LAPSENVAHTIA=)

    1
  12. M

    onko abc-yhdistelmiin sopivia?

    siis tarvitsisin meidän vaunuihin joko seisomalaudan tai sisaristuimen.onko kellään tietoa löyttkö sellaisia?
  13. M

    eikö loimaalaisia missään??

    uutena paikkakuntalaisena kaivattaisiin uusia tuttavuuksia,mutta missä te kaikki olette. perheessä minä vm-77,isä vm-72 ja tytöt -98,-01 ja -04. muutkin saavat toki kirjotella,mailailen ku ehdin=) Turussa käydään usein joten tuttavat sieltäkin päin ovat tervetulleita. sannat77@luukku.com
  14. M

    LOIMAA+YMPÄRISTÖ

    Juuri Loimaalle muuttaneena en tunne täältä ketään joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita. itse olen vm-77,mies-72 ja ytöt 98,01,04. Kirjoitelkaa ihmeessä=)
  15. M

    loimaa-turku-akseli

    ollaan muuttamassa Turusta Loimaalle,joten varsinkin Loimaalta ja lähiseudulta kaipailisin uusia ystäviä.Itse olen vm-77,mies vm-72 ja lapset -98, -01 ja 04,kaikki tyttöjä.Vanhin siis aloittaa syksyllä koulun. käymme usein myös turussa joten myös sieltä päin ja miksei muualtakin kaipailisin...
  16. M

    TYTTÖ TULI

    Kolmas tyttö syntyi 16.11. klo 12.43. pituutta oli 47cm ja painoa tasan 3 kg. laskettu aika oli 25.11 mutta neiti päätti yllättää :)

Yhteistyössä