millaisia tapaamissopimuksia

minulla on 7v tyttö joka on vasta vuoden päivät tavannut isäänsä säännöllisesti. välimatkaa on 350km ja kuljetukset hoidetaan puoliksi.

matkaan menee 4-5tuntia yhteen suuntaan ja se tuntuu tytöstä aika pitkältä.

onko hyvä että tapaamiset on joka toinen viikonloppu vai kerran kuukaudessa vai minkälaisia sopimuksia teillä on. perjantai ilta menee matkaan samoin sunnuntaista suurin osa päivästä..käykö tytölle liian raskaaksi hoitaa nuo tapaamiset joka toinen viikonloppu kun kouluakin on kuitenkin. onko kellään esimerkiksi oikeuden päätöstä tapaamista.

en ole väleissä ollenkaan tytön isän kanssa joten voitte kuvitella minkälaista on sopia tapaamisia ilman sopimusta.
 
Meillä ei oel tapaamissopimuksia ollenkaan.Niitä ei kuitankaan voitaisi toteuttaa koska minä en lapsia Thaimaaseen laske joten tapaamiset on hoidettava silloin kun isä on suomessa.Ei siis mitenkään säännöllisesti.Eipä tuota kiinnosta kyllä muutenkaan lapsia tavata kosksa aina kun on Suomessa niin on pakko tehdä töitä "yötäpäivää" että saa taas vapaita lähteäkseen taas reissuun :attn:
 
Meillä on vasta alle vuoden päivät ollut suullinen sopimus. Lapset sentään jo 16 ja 14-vuotiaat, erottu ollaan n. 13 vuotta sitten. Aikaisemmin homma meni niin, että lapset esittivät halunsa mennä isälle, ja sitten minä soitin ja kysyin, isompina itse soittivat että koskas vois mennä. Ja jos ei parempaa tekemistä ollut niin sitten sopi tavata lapsia :kieh:
 

Yhteistyössä