Hakutulokset

  1. M

    Jännitysniska...

    nimittäin tuosta omasta tekstistään???
  2. M

    Jännitysniska...

    Kuula kalloon kaikille muille kun sulle Tarjuska? Toivottavasti oot onnellinen omassa täydellisyydessäsi. Vaihtaisin nää "kuvitellut" oireeni sun täydelliseen oireettomaan elämään vaikka heti. Vaikka kuinka ajattelen kuvittelevani kaiken, niin silti näitä oireita tulee vielä 9 vuotta...
  3. M

    Jännitysniska...

    abcde: Mullakin tää on ollu kausittaista ja samoja tauteja oon pelänny kun säkin, enkä vielä oo kuollu. Syön tällähetkellä lääkkeitä paniikkihäiriöön ja se on helpottanu oloa. Vielä huimaa, mutta pystyn olla ajattelematta pahinta. Sun oireet voi siis olla jännitysniskaa tai paniikkihäiriötä tai...
  4. M

    Jännitysniska...

    Oon nyt käyny muutaman kerran Omt:llä...enkä oikeen tiedä onko siitä mitään hyötyä. Kuinka kauan teillä hoidot kestää kerralla? Mulla on ollu vaan puolentunnin tapaamisia ja hinta tuntuu järkyttävän korkeelta kestoon nähden.
  5. M

    Jännitysniska...

    nyt naurattaa :laugh: tuossahan asennossa mäkin tässä nökötän
  6. M

    Jännitysniska...

    Mullakin tulee joskus noita humahduksia. Esim. jos luen sanomalehteä seisten ja nojaan käsillä pöytään, eli ei vissiin pääse veri kiertämään päässä. Tulee toki muulloinkin. Tuleeko teillä kellään sellasta tunnetta, että maa notkahtaa jalkojen alla, kun poistutte hissistä tai liukuportaista?
  7. M

    Jännitysniska...

    PÖPÖ, kannattaa mennä parturiin tutkituttamaan tuo tukkatilanne. Sellaseen paikkaan jossa on microkamera. Sillä asiantunteva kampaaja osaa kattoa, missä kunnossa sun päänahka on ja lähteekö hiukset jonkun sairauden vai minkä takia ym. Mäkin kävin eilen OMT:llä ja nyt ensin hoidetaan...
  8. M

    Jännitysniska...

    En oo jaksanu kirjotella, vaikka oon täälä käyny lukemassa. Nyt siis ei niinkään enää masenna, mutta huimaa edelleen ja niskat on kipeät. Ajattelin varata ajan sinne OMT-fysioterapeutille josko se auttais. Työkseni oon tehny kaikkea niska-hartiaseutua kuormittavaa, eli eka ammatti oli...
  9. M

    Jännitysniska...

    En ole nikamalukkoja tutkituttanut. Kellä se onnistuu? Fysioterapeutti jolla käyn hieronnassa sanoi että niskassa ja alaselässä on liian liikkuva nikama. Joskus viisi vuotta sitten kävin osteopaatilla, jonka käsittelyn jälkeen niskat naksuu aika kuuluvasti. Tällä hetkellä tämä masentaa mua...
  10. M

    Jännitysniska...

    Samaa lääkettä mäkin tässä syön ja odottelen josko olo helpottais. Kauanko sä edellisellä kerralla söit niitä lääkkeitä?
  11. M

    Jännitysniska...

    Noniin. Lääkäri totesi mulla olevan paniikkihäiriö ja nyt sitten syödään lääkkeitä ja odotellaan mitä tapahtuu.
  12. M

    Jännitysniska...

    Mulla on tää aika kausittaista, eli voi mennä muutama vuosi, et pärjään vaan todistelemalla ittelleni, et kaikki on kunnossa. Tai että hengähdän jossain hetken ja taas mennään. Mutta kun tulee voimakkaampana, niin vie kyllä kaiken energian ja elämänilon. Tällä hetkellä oon työttömänä ja...
  13. M

    Jännitysniska...

    Hei kaikki! En ole äiti, mutta kirjauduin tänne kun tämä oli paras löytämäni keskustelu tästä aiheesta. Mulla on ollut tätä huimausta jo n. 9 vuotta. Joskus neurologi sanoi että jännitysniska se on, mutta en puoliksi uskonut. Mäkin oon pelännyt kaikki MS-taudit ja aivokasvaimet ym. Eli...

Yhteistyössä