Hakutulokset

  1. A

    Itseni pinnan palaminen

    laitoin sulle anskutin yv:tä! :attn:
  2. A

    jouluisia ohjeita pinoon!

    saisko tuohon glögi-juustokakkuun tarkemman ohjeen? ( en ole hyvä leipomaan.. ) ilmeisesti pohjaan murskataan piparit ja sekoitetaan sulaan rasvaan? Täytteessä tuo kerma vaahdotetaan? Miten nuo liivatelehdet tuohon täytteeseen lisätään? :ashamed:
  3. A

    istumapaikat koneessa...

    Onko kannattavaa varata tilavammat paikat koneeseen? 1v6kk lapsi lähdössä mukaan matkaan..
  4. A

    rattaat??

    Onko kukaan matkustanut Thomas Cook Airlinesilla? Mites kohtelevat rattaita? Millasia kokemuksia teil on, onko rattaat säilyneet ehjinä lentomatkalla?
  5. A

    Yöllä maidon juonnista 1.v

    Me just jätettiin tuttipullo pois kokonaan ( neiti nyt 1v2kk ), samalla jäi sitten yösyöminenkin... Ensimmäisenä yönä heräsi pulloa vaatimaan ja valvoi sitten 2,5 tuntia... mutta sitten sen jälkeen on nukkunut yöt hyvin! Melko kivuttomasti meillä siis kävi tämä vieroitus...
  6. A

    Perjantain ruokapino

    Fetasalaattia ja illalla raflaan syömään!
  7. A

    Lahtelaiset hoi, apuja kaipailisin :)

    Ilon talo on just sellai teinimesta! normi sedula... itse menisin mielummin vaikka tenkkuun, irkkuun tms.
  8. A

    **Lahden seutu!**

    Lahesta oon!! :wave:
  9. A

    gran canaria

    Suositelkaa jotain hyvää huoneistohotellia gran canarian alueelta! Mukaan lähtee 1 vuotian lapsi, tarkaa matkakohdettakaan ei olla vielä päätetty.. tarkoitus olisi lähteä lomailemaan joulu-tammikuussa...
  10. A

    nuha

    Hei! Mistähän voisi johtua 10kk lapsen iltaisin tuleva nuha? Päivällä ei ole nuhaa ollenkaan, mutta illalla alkaa sitten nenä vuotaa... Sitten olen myös ihmetellyt, kun pikkuisella on silmänaluset mustat, mistähän se mahtaa johtua..?
  11. A

    YSTÄVIÄ?! <3

    Onnea!! Mä olen Lahest, 23v, yhden tyttösen äiti...
  12. A

    LAHDESSA ASUVAT!! TIETOJA KAIVATAAN!!

    Minä myös suosittelen Mukkulaa! Rauhallista asua, kaikki tarvittava lähettyvillä, luontoa ympärillä!
  13. A

    Lahden seudun mamit?

    vieläkös lahtelaiset täällä palstailee?
  14. A

    Potta-asiaa

    Meillä alkaisi pottailu olla ajankohtaista ja olisikin kiva kuulla kokemuksia, että millainen potta on hyvä? ( niitäkin on niin monenlaisia! ) esim. onko baby björnin pottatuoli jotenkin parempi kuin ihan vaan pelkkä potta...
  15. A

    maitotuotteet

    Oletteko tuota maustamatonta jugurttia sitten itse maustaneet jotenkin?
  16. A

    Lihasoseiden aloitus.

    Mites te muut muuten laskette tuon liha-aterian määrään? Tai siis kun ne 8kk tarkoitetut lihasoseet on niissä isoissa purkeissa ja meidän tyttö ei yhdellä aterialla jaksa syödä koko purkillista vaan olen sitten antanut loput seuraavalla aterialla... Niin olisiko sitten kuitenkin parempi antaa...
  17. A

    ketään oulusta tai lahdesta?

    lahest oon!
  18. A

    soseista...

    Elikkäs nyt kaipaisin ohjeita 8kk vanhan lapsukaisen kotitekoisiin soseisiin! Huomasin muuten tuossa just, että noissa valmiissa soseissa, mitkä on tarkoitettu 8kk -> on käytetty mm. maitorahkaa, juustoa, maitojauhetta... mitenkäs tää nyt sit on mahdollista, kun maitotuotteitahan suositellaan...
  19. A

    Rotarokotus-suosittelen!!!!!

    milloin tuo rokote pitää viimeistään ottaa?? Ei meitä ole infottu yhtään...

Yhteistyössä